یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تولد

1391/10/19 19:33
نویسنده : بابا و مامان
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستان عزیزم دیشب حرم بودیم جاتون خالی خیلی زیارت بهمون چسبید خلوت بود و اخر شب مسافرا کمند به همین دلیل خلوت تره پارسا که روز را به شیطونی گذرونده بود تو ماشین خوابش بردخواب اما دختر بلا اصلا خوابش نمیومدصبح ساعت 7 بیدار شده بود و تا خود شب بازی می کرد تو حرم کمی خواب الو شده بود و ساکت بود خمیازهاز اونجا که اومدیم پارسا بیدار شد و یاسمن خانم خواب از سرش پرید روز از نو روزی از نوفکر کنم ساعت12 بود خوابیدندخواب منم خوابیدم اما ساعت 3 بیدار شدم اومدم کمی با کامپیوتر مشغول شم اما پارسای بلا بیدار شد بر گشتم بعدم صبح رفتیم با بچه ها که عکساشون را سفارش بدیم برای تولدشون راستی نادر ازم خواسته تولد بچه ها را یه روز بگیرم نمی دونم چه کار کنمسوالبه نظر شما جه کار کنم ممنون میشم نظراتتون را برام بگیدلبخندالان شیطونای من خوابند نادرم رفته دنبال کارای مادرش منم تنها هستم ناراحت

یاسمن خانم ازم می خواد تولدکفش  دوزکی براش بگیرم برا پارسا هم میگه مامان تولد باب اسفنجی بگیر این به هر حال نظر یاسمن جونه حالا ببینیم دوستان عزیزمون چه نظری دارند منتظر نظرات قشنگتون هستم تولد یاسمن 12/12 اسفنده و پارسا4/5تیربای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پریسا
20 دی 91 0:55
سلام گلم خوبی؟
امروز همش به فکرت بودم ولی اسم فرشته هات یادم رفته بود.
الان که اومدم و کامنت شما رو دیدم کلی خوشحال شدم.

خب فاصله ی 2 تا تولد زیاده پس میشه هر 2 تا تم رو برای هر دوشون گرفت. البته لازم نیست خیلی خودتو اذیت کنی.
به نظرم سعی کن تزئینات ساده رو از تو نت پیدا کن و از حالا دست به کار شو وکم کم درستشون کن.
هر 2 تم قشنگ هستن

ممنونم از حضورتون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
20 دی 91 1:15
از حالا مبارکه به نظر من که فاصله شون زیاده جدا بگیر مخصوصا که قراره دوتا تم داشته باشین دسته گلهاتو ببوس


ممنون
مامان امیر مهدی
20 دی 91 2:16
عزیزم کفشدوزکی یه خورده قدیمی شده باب اسفنچی بهتره
راستی زیارت قبول


ممنونم ببینم این دختره بلا را راضی می کنم
نگارین(عروس دلشکسته)
20 دی 91 12:21
سلام عزیزم
زیارت قبول باشه
تو رو خدا ما رو از یاد نبر
راستی فاصله تولداشون خیلی زیاده به نظر من جدا جدا بگیر
و برای هر کردم هم یه تم رو استفاده کن

ممنونم از حضورتون


آتيلا جون و مامان شيما
20 دی 91 14:11
سلام عزيزم
به نظر من تم كفش دوزكي واسه دل ياسمن بگير امسال تاريخ تولد ياسي جون واسه دوتاشون
سال بعد هم تم بابي بگير تاريخ تولد پارسايي
آخ پارسا جونم هنوز كوشولوي و واسه ياسمن جون حتما مهمتره
بوسسسسس 


ممنونم عزیزم از نظرتون ایشالاه تولد نازی پسر
آتيلا جون ومامان شيما
20 دی 91 14:33
سلام مامان جون مهربون
من يه پيشنهاد دارم
به نظر من ليست تبليغات داخل وبلاگ ها خيلي زياد شده و باعث شده
تمام مطالب مثل درباره ي وبلاگ ليست موضوع ها و ...
ديده نشن
نظرتون چيه به مديريت پيام بديم تا اين مشكلو حل كنن


بله عزیزم منم موافقم فکر خیلی خوبی کردیدهر کاری لازمه بگید منم انجام بدم
یاسمین
20 دی 91 17:21
سلام خانومی.زیارت قبول.التماس دعا
به نظر من بچه ها هر تمی دوست دارن انتخاب کن چون براشون مهمه که به نظرشون اهمیت داده بشه.ولی اگه جدا بگیری بهتره،چون فاصلهء تولدشون 4ماهه.پارسا جون باید بدونه روز تولدش برا شما مهمه،اینو از این جهت میگم که وقتی بزرگ شد و فیلم تولدشونو ببینه،حتماً براش سوال پیش میاد.
مگه هر سال براشون تولد میگیری؟


بله اخه یاسمن از فردای روز تولدش می پرسه مامان تولدم بازم کی میشه
آتیلا جون ومامان شیما
20 دی 91 19:02
سلام مامانی اگه موافقی به مدیریت پیام بزار و مطرح کن این مشکل و به بقیه دوستها هم اطلاع بده اگه موافق باشن اونا هم این کارو بکنن
اگه تعداد نفرات زیاد باشه حتما یه کاری میکنن...!!؟؟


چشم حتما همین الان انجام می دم
خاله شبنم مامان اهورا
20 دی 91 19:12
اول اینکه زیارت قبول بعد هم اگه میشه یاسی گلی رو راضی کن و باب اسفنجی رو انتخاب کن قشنگتره بوس برای هر دو تاشون


ممنونم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
21 دی 91 9:57
سلام گلم ممنون به وبم سر میزنی
به نظرم فاصله 2 تا تولد زیاده بذار جدا جدا بگیر تا نی نی نازها دوبار ذوق کنند در هر صورت پیشاپیش تولدشون مبارک گلم انشالله 120 سال زیر سایه شما شاد و سلامت زندگی کنند


ممنونم از حضورتون گلهای نازتون را ببوسید


مامان محمد معین
21 دی 91 22:43
عزیزم هر دو تا تم قشنگن به نظر منم جدا جدا بگیری بهتره
خصوصی سر بزن گلم


چشم رفتم
مامان محمد معین
21 دی 91 22:45
عزیزم تولیست پیوندهای من به سپیده سر بزن معمولا همه جشن تولدها رو تو وبلاگ خودش میذاره تم های جالب و ایده های خوبی برا تولد داره