یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تشکر از دوستان عزیزم

1391/10/21 13:01
نویسنده : بابا و مامان
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ممنون که بهم مشورت دادیدقلب در باره تولد بچه هارای اکثر دوستان این بود تولدشون را جدا بر گزار کنم منم ضمن اینکه برای رای همه عزیزانم ارزش قائلم تولدشون را جدا می گیرم بازم از دوستان عزیزم ممنونمماچدرباره تم تولد یاسمن خانم پاش و کرده تو کفشهای کفش دوزک و تولد کفش دوزکی می خوادچشمدیروز که بیرون بودیم جلوی مغازه ازم خواست براش کفش دوزک بخرم همشم  می گفت اینکی برا گل سرم این یکی برا لباس یعنی فکرش دور ور کفشدوزکه حالا با اجازه دوستان تولدش و می خوام کفش دوزکی بگیرم مامان اهورا جان خواست یاسمن و اگه بشه راضی کنم برای تولد باب اسفنجی که اونم خیلی جالبه می دونید یاسمن وقتی بهش گفتم چی گفت باشه مامان دوتا لباس برام بدوز باب اسفنجی و کفشدوزکتعجبچه منتی سرم گذاشته این دختر که قبول کردهچشمک بهش می گم عزیزم بابای نمی تونه دوجور تولد بگیره می گه عیب نداره کارتش و بده به من می رم خودم به دستگاه می گم به بابام بیشتر پول بدهتعجب دختر خوش خیال من فکر می کنه  هر کی بره جلوی عابر بانک همینطوری بهش پول می دهخیال باطللبخند مامانی عزیز تم باب اسفنجی را میزارم برای تولد پارساجون البته با اجازتونماچ بازم ممنونم از لطف بی اندازتون     بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله شبنم مامان اهورا
21 دی 91 13:26
اللهی فداش شم عزیزمه همون بهتره که جدا بگیرید و یاسمن خانم هم انتخاب خودش رو داشته باشه هزار تا بوس برای دوتاشون


خدا نکنه ممنونم خاله جون
آتيلا جون و مامان شيما
21 دی 91 23:01
سلام مامان جون
مهم دل ياسمن جونم اگه اون طور ميخواد واسش كفشدوزكي بگير
خيلي هم خوبه
بي صبرانه منتظر عكسهاي قشنگ روز تولد هستيم
ميبوسمتون

ممنونم شما لطف دارید
مامانی درسا
23 دی 91 3:55
اوووووو چه خبر بوده اینجا مامانی ...... انشاالله به بهترین نحو تولدا برگزار بشه ....... بیصرانه منتظر عکسای خوشگلشون هستم .....یه عالمه بوس واسه خوشگلا


ممنونم خاله جونم
یاسمین
23 دی 91 13:13
ایشاله تولد خوب و خاطره انگیزی بشه
اینا برا یاسمن


ممنونم خاله جون
مامان شايان
23 دی 91 14:37
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم


اومدم عزیزم