یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

عیدتون مبارک

1399/5/9 17:35
نویسنده : بابا و مامان
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم عیدتون مبارک فضای اینجا اینقد عوض شده که فکر کنم مدتهاز مان ببره تا یاد بگیرم  چطور اینجا مطلب بزارم اگر چه با اینکه اونوقتها خیلی سرم شلوغتر بود اما انگار فرصت بیشتری داشتم برای نوشتن خاطرات بچه ها سعی می کنم از این به بعد هر وقت که فرصت کردم بیام و به ثبت خاطراتم بپردازم ارزو می کنم دفتر خاطرات همه پر باشه از شادی و سلامتیو این روزهای بد به زودی تموم بشه ❤️❤️

پسندها (3)

نظرات (2)

نرگسنرگس
9 مرداد 99 18:50
عادت می کنی دوست عزیز...منتظریم...
الان کیان ، قبلا مامانالان کیان ، قبلا مامان
30 مرداد 00 17:27
سلام دوست عزیز شما فالو شدین خوشحال میشم من رو هم فالو کنین