یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پارسای من خوب شده...

1391/10/16 23:32
نویسنده : بابا و مامان
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم این یکی دو روزه تنبلی باعث شد کمتر بیام وبلاگمون خمیازهپارسا جونم حالش خوبه خوب شدههورا ممنونم از دوستای خوبم که جویای حال پسرم بودند از جمله مامان اتیلا جونم مامان محمد وساغی عزیزم مامان محمد معین عزیزم امیدوارم به همراه خانواده های عزیزتون همیشه شاداب و سلامت باشید قلبقلبقلب

امروز نرفتم امتحان اصلا حوصله نداشتم خمیازه تازه دو ساعت کلاسی را که افسر زده بودم نرفته بودم ساعت 7صبح بود که از خونه با نادر زدیم بیرون به طرف خونه خواهرم تا بچه ها را بزارم اونجا بعدش برم سراغ کارام ساعت 9:30 رفتم بیرون برای خرید وای چه قیمتهای مخ ادم سوت می کشید آخخدا به داد اونای که ندارند برسه کمی تور برای لباس یاسمن گرفتم و یه رو تختی و چند تا چیز تزیینی همین وقتی حساب کردم نزدیک 90تومن خرید کرده بودم باورم نمی شد دست رو هر چیز می ذاشتی کمتراز 30 تومن نبود سبزلباس بچه که دیگه نگو تصمیم گرفتم خودم لباس تولد یاسمن جون و بدوزم راستی امروز  فهمیدم پسرم مرد شدهبغل وقتی می خواستم برم بیرون مادرم گفت از جلوی پارسا رد نشو ببینتت گریه می کنهگریه امامن گفتم نه میرم اگه گریه کرد می برمش گفتم پارسا مامان جون من دارم میرم پسر خوبی باشی وسرش و بالا گرفت ویه نگاه کرد بعدش گفت بابه تعجبماچباور نمی شد اخه تا چند وقت پیش پیش هیچ کس نمی موند و قتی برگشتم مادرم گفت اصلا بیقراری نکرد مشغول بازی با بچه هابود ماچاما وقتی برگشتم  خونه دوید بغلم سفت بهم چسبیده بودبغل هی ما مان ما مان می کردماچشب که بر می گشتیم رفتم از پارجه ای که صبح خریده بودم و کم اورده بودم بخرم 1000 تومن گرونتر شده بودتعجب                      بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد و ساقی
17 دی 91 0:23
سلام عزیزم وخوشحالم که پارسا حالش خوب شده.
امان از این گرونی.
پس خیاطی هم بلدی.آفرین
آفرین به این گل پسری.
راستی یه مشکلی تو پستم پیش اومد مجبور شدم حذفش کنم و دوباره بزارمش.نظرت هم حذف شد.خیلی شرمنده شدم.ببخشید.ممنون که به ما سرمیزنی.
امیدوارم همیشه موفق باشی.


ممنونم
مامان محمد معین
17 دی 91 2:07
خدا رو شکر که حال پارسا جون بهتر شده
گرونی رو که دیگه نگو
تولد یاسمن جون نزدیکه پس؟


ممنونم خاله جون تولد یاسمن 12/12 اسفنده
نگارین(عروس دلشکسته)
17 دی 91 8:34
خصوصی داری عزیز


ممنونم





یاسمین
17 دی 91 14:55
خوشحالم از اینکه حالش خوب شده و اینکه بهونه گیری نکرده
گرونی رو که فقط باید خدا به دادمون برسه
پس یاسمن جون هم ماه خودمه


ممنونم خدارا شکر خوبه
خاله شبنم مامان اهورا
17 دی 91 21:14
خدا رو شکر از اینکه گل پسر خوب شده انشاالله همیشه خوب باشه روی ماهش رو ببوس نمیشه به من هم رمز بدین


چشم خاله جون اومدم
نگارین(عروس دلشکسته)
18 دی 91 8:56
خصوصی داری عزیز
نگارین(عروس دلشکسته)
19 دی 91 11:07
سلام مهربونم
ببخش که کامل برات توضیح ندادم
رمزهایی که بهت دادم و گفتم که مال مطالب قبلمه ......برای پستهای اولمه و اون رمزهای جدیدی که بهت دادم مال پستهای جدیدمه که تا حالا با اون رمز جدید 3 تا پست گذاشتم
اون رمزهای مخصوص خانمها هم بالای هر پست نوشتم ورود اقایان ممنوع که با همون رمز مخصوص وارد میشی
متوجه شدی عزیز؟

ممنونم متوجه شدم