یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه شیطونی دیگه...

1393/2/30 15:23
نویسنده : بابا و مامان
547 بازدید
اشتراک گذاری

تو عکسهای بالای حواسشون نیست که من فهمیدم

قه قهه

قه قهه

وروجکا بعد از حموم کردن

سلام دوستان عزیزم بوسدیشب فروشگاه بودیم که یاسمن ازم خواست براشون رنگ انگشتی بخرم منم خریدم گفتم فردا میرید تو حموم بازی می کنید گفت باشه مامان صبح که پاشدند می خواستم بفرستمشون حمام بازی کنند دیدم گاز قطعه آبم حتما سرد بود انقد رفتن و اومدن بریم بریم حموم بازی کنیم  یه بنر بزرگ تو خونه بود اون و پهن کردم گفتم بازی کنید و مواظب باشند رو موهاتون و بدنتون  نمالید اب سرده نمی تونم حموم ببرمتون گفتند باشه اومدم سراغ کارام یه دفعه  یادم افتاد برم ببینم چکار می کنند از چیزی که دیدم خندم گرفتخندهقه قهه این وروجکا چه شکلی کرده بودن خودشون قه قهه فکر کنم صورتشون را داشتن گریم می کردنقه قهه و یکی دو تا عکس گرفتم و  بعدم رفتم سراغشون و گفتم مامان این چه کاریه پارسا می گفت بلو ما کال دالیم مامان (برو ما کار داریم مامان بعدم بردمشون حموم خدا را شکر اب گرم بود  اینم اتفاقاتن امروز صبحبوسمحبت

پسندها (13)

نظرات (21)

مامان ز✿ـرا
29 اردیبهشت 93 18:09
وای خدای منخداییش اولش ترسیدم،فک کردم خدا نکرده اتفاقی افتادهچه عشقی میکنن این خواهر و برادر با مامان صبورشون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
29 اردیبهشت 93 19:15
ای جوووونم یه ماچ گنده واسه هر دوتاش خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان گلها
30 اردیبهشت 93 8:08
ای واااااای خداییش ترسیدم. چه شیطونایی هستن خوشحالم که بازم مینویسی گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید
مامان مینا
30 اردیبهشت 93 8:38
عزیزم شیطونکایه نازخیلی بانمک شدن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
رزا
30 اردیبهشت 93 9:50
از دست شما دوتا وروجک چه کردین با خودتون انشالله همیشه سالم باشین و شاد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان روژینا
30 اردیبهشت 93 12:24
تو رو خدا قیافه هاشونو ببینای شیطون بلاها
مامان نگار
30 اردیبهشت 93 12:33
خدایی خیلی صبر داری .این دوتا هم فهمیدن آخر هر شیطونی عکس و پاکسازی محله می تازن ها .وروجکا .ولی خیلی بامزه شدن
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
30 اردیبهشت 93 19:14
مامانی ماشالا به شیطونهای کوچیک ......خودمونیم چه کیفی کردن
مامان ثمین سادات
31 اردیبهشت 93 4:08
سلام عزیزم وای چه حالی کردن یعنی خیلی صبور بودی ها البته منم بعضی اوقات که میبینم کار از کار گذشته دیگه بیخیال میشم اما آقا همسر نههههههههههههههه عزیزم نگاه کن چطوری مظلومانه نگاه میکنن
بابا و مامان
پاسخ
به قول شما دیگه کاراز کار گذشته کاریش نمیشه کرد
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
31 اردیبهشت 93 14:13
میتونم بگم ماشالله به این همه شیطنت به به چه قالب خوشملی مبارک باشه ه ه ه هممنونم عزیز دلم دست خاله جون درد نکنه
الــنـــازجوون
31 اردیبهشت 93 21:56
سلاااااااااااااااام....وای خداااااااااااااااااااااااااااا چقد خندیدم خیلی شیطونن بچه ها خدا حفظشووووون کنه
بابا و مامان
پاسخ
همیشه لبت خندون باشه عزیز دلم
مامان کمیل و کیان
31 اردیبهشت 93 23:08
مامان
1 خرداد 93 18:13
عروسمو ببین ومپایر شده...... پارسا جون موهاتو مش هفت رنگ کردی خاله خیلی باحالید به خدا. یه دنیا بوووووس
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف دارید
مامانی و بابایی
1 خرداد 93 18:16
ترسیدم خخخخخ احتمالا اگومبا ماگومبا نمیگفتن خخخخ فدای شیطنتشون
مامان حدیثه سادات
2 خرداد 93 15:56
واقعا که من ترسیدم ای شیطونای عزیز زنده باشید الهی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان امیرعلی گلی
2 خرداد 93 18:22
واییییییییییی از دسته این وروجکا چقد خندیدم خیلی بانمکن انشالله همیشه شاد باشن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان درسا
7 خرداد 93 0:33
چه کارای بامزه ای میکنن این وروجکا کلی خندیدم .قربونتون برم چه قیافه هایی درست کردند.
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونم
ستارگان آسمان من
12 خرداد 93 3:30
وای چطوری خودشونو این شکلی کردن
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
15 بهمن 93 11:20
عکس نمای خونتون دقیقا مدل خونه من هست. همینقدر ریخت و پاش. ولی اون عکس رنگ انگشتی روکه دیدم اول هول کردم. خیلی خنده دار بود. انشااله زنده باشن و زنده باشید تا سالهای سال لذت با هم بودن رو تجربه کنید
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری عزیزم
دنیا
15 بهمن 93 19:49
وروجکا عجب کارایی میکنین شما
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 بهمن 93 8:09
من اینجا کامنت نداشتم یادم در این مورد کامنت گذاشته بودم پس کووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی تو یه پست دیگه گذاشتم
بابا و مامان
پاسخ
نه عزیزم اون روزا فکر کنم شما درگیر بودی کمتر اومدید نت ممنونم از محبتتون همیشه شرمنده محبتهاتون هستم