یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خیلی دوستتون دارم

1393/2/30 15:24
نویسنده : بابا و مامان
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گل و مهربونم بوسامروز که اومدم اینجا و پیامهای پر مهرتون را دیدم خیلی شرمنده شدم خجالتمعذرت می خوام که باعث ناراحتی دوستان عزیزم شدم گریهبوسمحبت یه حس بدی داشتم مدتی بود که احساس می کردم دوستان عزیزم کمتر میان پیشمون  دلم برا همشون تنگ میشددلشکسته تند تند بهشون سر می زدم می دیدم که نه کامنتی هست نه جوابی یا اگر تایید میشد بی جوابغمگین یه دفعه دلم گرفت و اون تصمیم و گرفتم اما الان اقرار می کنم که اشتباه کردم و از همتون معذرت می خوامخجالت و به داشتن دوستان گلی چون شما افتخار می کنم بوسمحبتدوستتون دارم و همیشه شرمنده محبتهاتون هستم بوسبوسبغلمحبتمحبت

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان روژینا
29 اردیبهشت 93 17:20
مامان امیرحسین
29 اردیبهشت 93 21:09
خانومی شیطون عجب امتحانی کردی دوستاتو
بابا و مامان
پاسخ
باور کن مامان من فکر می کردم فراموش شدم اما حالا خیلی خوشحالم که دوستان گلی چون شما را دارم
سمیه
29 اردیبهشت 93 22:59
خوش بحالت ک اینقد دوستی خوب داری
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از دوستان گلی مثل شما
خاله ی مهربون
30 اردیبهشت 93 10:58
ما بیشتر
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
30 اردیبهشت 93 19:16
عزیزم خوشحالم نظرت عوض شد
بابا و مامان
پاسخ
عزیز ذلم به خاطر گل وجود دوستان گلی مثل شما ممنونم از محبتهاتون
مامان ثمین سادات
31 اردیبهشت 93 4:11
عزیزمییییییییییییییی راستی قالب جدیدمبارک خیلی خیلی قشنگه
بابا و مامان
پاسخ
لطف دارید ممنونم
الــنـــازجوون
31 اردیبهشت 93 21:57
دوست دارم دوست خووووووووبم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم منم خیلی دوست دارم خواهر گلم
مامان
1 خرداد 93 18:16
قالب جدید مباااارک انشاالله ما که جز اون دسته نبودیم... چون قطعا نبودیم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم دوستت دارم شما گلی عزیزی
مامان
1 خرداد 93 18:16
خیلی عزیزی مامانی.بووووووس
بابا و مامان
پاسخ
قرربونت بشم لطف دارید عزیزم