یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

هدیه مهربونی

1393/2/16 18:54
نویسنده : بابا و مامان
224 بازدید
اشتراک گذاری

یکی بود یکی نبود تو یه کویر بزرگ یه درخت تنها بود که...

 

دوستان عزیزم بوسخیلی خوشحال میشم نظراتتون را برام راجب قصه ها بگید دوست دارم عکس العمل کوچولوها ی نازم و بدونم  حتما یه پست راجب قصه ها و نظرات خوشگلای خودم تو وبلاگمون می زارم یعنی خیلی دوست دارم برام بنویسید تا یه پست اختصاص بدم به نظرات خوشگلای خودم  با عکسهای نازشون بعد از شنیدن قصه چشمکامیدوارم مثل همیشه کمکم کنید دوستتون دارم خیلی زیادبوسمحبت

پسندها (2)

نظرات (5)

رزا
16 اردیبهشت 93 21:20
اگه نینی داشتم حتما براش این قصه هارو میخوندمو نظرم میدادم ولی..
بابا و مامان
پاسخ
الاهی قربونت بشم غصه نخور عزیزم ایشالاه به زودی میاد پیشت عزیزم
*یاسمین*
17 اردیبهشت 93 10:58
حتماً عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
لطف می کنید مامان جون
مامانی ماهان جون
21 اردیبهشت 93 10:04
هههههههه با شیطنت اومده بودم بازم قصه هاتو حفظ کنم شب برا پسملی تعریف کنم به در بسته خوردم
بابا و مامان
پاسخ
وای چرا
مامانی ماهان جون
21 اردیبهشت 93 10:05
خدایی قصه هات خیلی ناز . آموزندن،من طرفدار پرو پا قرص قصه هاتم عزیز دلللللللللم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری عزیزم
مامانی ماهان جون
21 اردیبهشت 93 10:06
ماهان که از قصه هات خیلی لذت میبره ،دستت طلاااااااااااااااااااااا
بابا و مامان
پاسخ
فداش بشم من