یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

امروز با دو تا وروجک شیطون...

1393/2/17 1:21
نویسنده : بابا و مامان
512 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم سلامبوس امشب حول حوش ساعت 7:30 دقیقه بود که یاسمن و پارسا را پوشوندم و رفتیم بیرون اول قصد نداشتیم بریم پارک اما به اصرار بچه ها رفتیم نادر امروز تهران نمایشگاه بود زنگ بهش زدم گفتم وقتی اومد بیاد  دنبالمون رفتیم پارک بادی یاسمن و پارسا حسابی بازی کردن حدود  2/5 ساعت حالا پارسا خسته شدخواب آلود اما این یاسمن وروجک هر دفعه یه دوست پیدا می کرد اول با یه دختر دوست شد مهیا بعد با یه دختر دیگه ارغوان که عکسش و میبینید یاسمن صداش می کرداغروانخندونک اخرا هم با یه دختره دوست شد صدف این دخترا می رفتن و یاسمن بلافاصله دوستاش و انتخاب می کرد تااینکه ساعت دورو ورای 10 بود نادر اومد برگشتیم و یاسمن خانم تقاضای پیتزا داشت با اینکه علاقه ای به فس فود نداره اما نمی دونم چرا هوس کرد و باباش هم براش خرید وقتی اومدیم خونه دیگه نا نداشتند یاسمن افتاد و خوابیدخواباما پارسای وروجک به زور خوابیدخواب آلودخواب راستی پارک پر ملخ بود پارسا خیلی می ترسیدترسو تا طرفش میومدن جیغ می زد و گریه می کردگریهخنده

پسندها (1)

نظرات (16)

مامان جواهر و طلا
17 اردیبهشت 93 1:48
به به ...چقدر خوب.. هميشه شاد باشند اين دوتا وروجكِ دوست داشتني
بابا و مامان
پاسخ
لطف دارید عزیزم و ممنونم
مامان ترنم
17 اردیبهشت 93 9:39
هميشه خوش باشيد ماماني مهربون.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان بردیا شیطون
17 اردیبهشت 93 10:14
چشمهایت را ببند ، در دلت با خدا سخن بگو ، به همان زبان ساده ی خودت سخن بگو ؛ هرچه میخواهی بگو ، او میشنود ... شاید بخواهی تورا ببخشد ، یا آرزویی داری ، شاید دعایی برای یک عزیز و یا شکرش ، بگو میشنود . . . این لحظه ی زیبا را برای خودت تکرار کن ؛ پرواز دلت را حس خواهی کرد ..
بابا و مامان
پاسخ
خیلی زیبا بود ممنونم عزیزم
مامان بردیا شیطون
17 اردیبهشت 93 10:15
جوووووووووووووووووووووونم.....
*یاسمین*
17 اردیبهشت 93 11:04
خوبه دیگه دخترمون اجتماعیه و دوست پیدا میکنهمـــــــــلـــــــــخوالا منم میترسم چه برسه پارسا جونم
بابا و مامان
پاسخ
همینطوره ممنونم
مامان جون مهناز
17 اردیبهشت 93 11:22
فدای جفتشون همیشه به گشت عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم از مهربونیتون
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
17 اردیبهشت 93 11:54
به به چه ورجک هااااااااااااااااای نازی ایشالله همیشه شادباشن
بابا و مامان
پاسخ
لطف دارید عزیزم
خاله ی مهربون
17 اردیبهشت 93 15:52
چه با نمک ملخ.خخخخخخخخخخخخ
مامان امیرحسین
17 اردیبهشت 93 16:37
ای جان.چه خوبه که تنهایی بریدشون پارک من که خیلی کم همتم.تنهایی تا حالا پارک نبردم امیرحسین را .با اینکه اون هفته هم دو روزی باباش رفته بود یزد تنها بودیم فقط یه حرم بردمش.ایشالله که همیشه شاد وسلامت باشید
بابا و مامان
پاسخ
اخه مامان جون این دو تا وروجک بعداظهرها همیشه بیرونند اولش که می خواستم ببرمشون استزس داشتم اخه پارک همیشه با باباشون می ریم اما دلم زدم به دریا و رفتم خدا را شکر خوب بود پارکم نزدیک خونمونه خیالم راحتتر بودممنونم از لطفت عزیز دلم
پدر بزرگ ارسطو جعفري
17 اردیبهشت 93 18:56
هميشه به تفريح وشادي اغروان بيچاره اعتراض نكرد؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم پدر بزرگ مهربان
مامان سینا
17 اردیبهشت 93 21:43
ایشالا همیشه به گردش و تفریح
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون
رزا
17 اردیبهشت 93 22:51
انشالله همیشه سلامت وشاد باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان روژینا
18 اردیبهشت 93 9:33
قربون این دخمل ناناز خودم بشم با اون حرف زدنشپسملی شیطون بلا دوست پیدا نکرده مامانی؟از خدا می خوام همیشه سلامت و شاد باشن و شیطونی کنن و خونتو بهم بریزنعزیز دلم ممنون که راهنماییم کردی امروز حتما این کارو میکنم خدا کنه روش اثر بذارهامروز یه کوچولو انگار بهتره
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم عزیز دلم ایشالاه حال رژینای نازم بهتر بشه
مامان نگار
18 اردیبهشت 93 10:36
دختر تو هم مثل دختر منه و اصلا حاضر نیست از بازی دست بکشه یه وقتی بازی رو کنار میذاره که تقریبا بیهوش بشه
خاله مینا
18 اردیبهشت 93 23:04
وای من ک بچگیام عاشق این استخرای توپ بودم پس به محمدپارسا و یاسمن جونم حق میدم ک حسابی شیطونی کردنو خوش گذروندن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
ستارگان آسمان من
19 اردیبهشت 93 2:47
...من که آرزو به دلم بچه هام سر شب بخوابن