یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

اگه گفتید یاسمن چرا دهنش سبزه... حالاببینید جواب و ...

1393/1/29 22:33
نویسنده : بابا و مامان
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب امیدوارم روز و روزگار بر همه شما دوستان گلم خوش باشهماچ شما فکر می کنید دهن یاسمن چرا سبزهسوالخنده چند وقت پیش اومد و گفت مامان از من عکس بگیر گفتم باشه وایستو  و اصلا توجه به دهنش نکرده بودم  وقتی خواستم عکسها را بزارم اپلود که کردم تعجبقهقههقهقههدیدم وای دهنه یاسمن و قهقهه

پ.ن.جواب: خدمت دوستان عزیزم بگم که  یاسمن و پارسا رفته بودند اشپزخونه سبزیهای که برا ظهر شسته بودم که موقع نهار  بخوریم  دو تای خیلیش و خالی خالی خورده بودند قهقههالبته الان قهقهه این طوریم  اون موقع این طوری بودمعصبانیگریهقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

خاله مهربون
28 فروردین 93 18:18
ایشالا همیشه خندون باشین.چیشاشم که قرمزه.خخخخخخخخ
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مائده
28 فروردین 93 18:54
عزیز دلم شاید منظورش این بوده ک مثلا رژلب زده
بابا و مامان
پاسخ
سلام نه عزیزم براتون حتما میگم چرا اینطور شده
الناز
28 فروردین 93 19:35
مامانی الینا
28 فروردین 93 20:07
وای عزیزمی خوشگل خاله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم لطف دارید
زهره
28 فروردین 93 21:03
خخخ به نظر من يه چيزي خورده يا لاكي چيزي زده به لباي نازش چه لباس قشنگي داري خاله جون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم اما جوابتون اشتباه بهتون می گم
آرزو
28 فروردین 93 23:01
خدا کوچولوهای خوشگلت را حفظ کند
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان محمدحسین
28 فروردین 93 23:11
منم متوجه نشدم....
بابا و مامان
پاسخ
براتون می گم مامان جون
سولماز
28 فروردین 93 23:31
سلام خسته نباشی من هم سه قلو دارم دوست دارم ببینمتون
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم من هم لینگتون کردم و هم اومدم پیشتون فدای هر سه شون
مامان گلها
29 فروردین 93 1:14
اولین حدسم اینکه چیزی خورده، عکسارو که دیدم انگار یه چیزی شبیه قلم نی تو دست پارسا هست شاید پارسا کوچولو خواسته نقاشی بکشه تو صورت خواهرش. یا مثلا" سبیل براش بذاره
مامان ترنم
29 فروردین 93 10:03
نكنه قورمه سبزي خورده؟؟
بابا و مامان
پاسخ
نه عزیزم سبزیها را خالی خالی خورده
آجی محمدمهدی
29 فروردین 93 11:55
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ــ
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 14:38
بلا....
بابا و مامان
پاسخ
الان براتون می نویسم چرا این اتفاق افتاده
فریده
30 فروردین 93 9:05
نوش جونش .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان نگار
30 فروردین 93 9:07
آخی .نوش جونشون .خوبه که سبزی دوست دارن .نگار فقط ریحون می خوره .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون فداش بشم من
آیسان مامان ماهان
30 فروردین 93 11:49
عاغا من میگم ریواس خورده که لب و دهنش سبز شده
آیسان مامان ماهان
30 فروردین 93 11:50
من که گفتم سبزیای نهارو خوردنحالا ریواس و سبزی نداره که خخخخخخخخ
بابا و مامان
پاسخ
ایسان جونم خیلی گلی شرمنده مهربونیتم
آیسان مامان ماهان
30 فروردین 93 11:51
اون موقعت با جذبه تریااااااااااااااااااا.... . . والااااااااااااااااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
30 فروردین 93 11:52
نوووووووووووووووش جونشووووووووووون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله مهربون
30 فروردین 93 14:48
چه سبزی بوده.تازه تازه.آفرین من اذیت اینجوری دوست دارم.
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 23:02
من فکر کردم می خواید بگین با آبرنگ دهانشو رنگی کردن یعنی می خواستن ارایش کنن ولی حالا دیدم شیطون بلا هاسبزی خورده اونم ..............
مامان ملینا
1 اردیبهشت 93 23:49
زندگیت سبز باشه گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
خاله مینا
2 اردیبهشت 93 23:39
وووووواااااااایییییییییی چجوری سبزی خالی خوردن چ شیطونایی هستنا