یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

قصه محمد پارسا

1393/1/29 1:02
نویسنده : بابا و مامان
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب اومدم عکسای امروز را بزارم امروز بیرون بودیم و یاسمن و محمد پارسا چند تا عکس انداختندقلب با خودم گفتم امشب برم می زارممتفکر اما یه موضوعی پیش اومد و اون اینکه از ذوق و خوشحالیم هوراتصمیم گرفتم قصه ا ی را که پسرم امشب برام گفت را براتون بنویسمماچبعد قصه ای را که خودم بر اساس قصه پسرم به ذهنم رسید و بهتون بگم تو راه که داشتیم  میومدیم خونه  پسرم شروع کرد مامان من دفتم  یه دای تو پارک یه طاووت بود که بهت اوفتم :تلام  اوبی  اوق  اوبه من اوفت تلام من اوبم اوفتم اون تیه بالای ترت اون اوفت تادمه من اوفتم اوب اودا ابط. اده ما به تر اتید مژه اده اوفتما مامانمژه اینقد شیرین برام تعزیف کرد وای می خواستم بخورمش  اون پایین ترجمش و بخونیدنیشخند

مامان من رفتم یه جای  تو پارک یه طاووس بود گفتم سلام خوبی اونوقت اون به من گفت سلام  من خوبم گفتم اون چیه بالای سرت گفتم تاجمه گفتم خوب خدا حافظ قصه ما به سر رسید قصه گفتما مامانماچ

قصه خودم باشه فردا الان خیلی خسته امخمیازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان گلها
29 فروردین 93 1:17
عزیزم آخرش بچه های شما نویسنده قصه و داستان میشن.
زهره
29 فروردین 93 2:09
عزيزمي ماشالله چه نااااااااز صحبت ميكني خااااله دلم ميخواست پيشت بودم و محكم فشارت ميدادم عزيزززم راستي مامانش شما يادتون پسر گلم 2 سالگي وزنش چقدر بوده؟و همين طور قدش؟اگه بگيد كمك بزرگي به من ميكنيد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون اومدم عزیزم
مامان ترنم
29 فروردین 93 10:05
قربون اين پسر كه اينقدر قصه‌اش خوشگل بود.
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونم
آجی محمدمهدی
29 فروردین 93 11:53
سلام خاله جونم.بااحترام لینک شدین.خیلی دوستون دارم.ازاین آشنایی خیلی خوشحالم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم من شما را قبلا لینگ کردم
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 14:37
قربونت برم افرین
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جون
خاله مهربون
29 فروردین 93 14:37
واااااااااااااااای چه بامزه حرف میزنه پسر گلم.بوووووووووووووووووووس ماااااااااااااااااااچ بغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغل
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان ریحانه جون
29 فروردین 93 16:25
سلام... قصه قشنگی بود... این نشون میده که بچه ها به همه چیز با دقت گوش میدن و همیشه داستان های کوتاه رو دوست دارن... خیلی قصه قشنگی گفتی محمد پارسا جون...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 23:10
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد به مادرم که مهرش تا ابد در دلم جای دارد *********************************
بابا و مامان
پاسخ
زیبا بود ممنونم عزیزم
مامان امیر حسین
30 فروردین 93 2:02
سلام ممنون که به ما سر زدید خیلی خوشحال شدیم زوز مادر را به شما تبریک میگم .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خواهش می کنم خدا نگهدار امیر حسین نازم باشه
فریده
30 فروردین 93 9:02
من مطمئنم که قصه پارسا جون از قصه شما خیییییییییییییلی قشنگتره . من که لذت بردم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامان نگار
30 فروردین 93 9:09
عزیزم با اون شیرین زبونیت.می بینم که استعداد مادر به فرزند هم انتقال پیدا کرده .ببوس پسر شیرین زبون و قصه گو رو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید
مامانی الینا
30 فروردین 93 10:51
عزیزم خوشمزه خاله بخوردت با این حرف زدن قشنگت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم لطف داری خاله جونم
آیسان مامان ماهان
30 فروردین 93 11:58
ای قربووووووووووووووووووووون اون قصه گفتنت خوشگللللللللللللللللللللم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از مهربونیت خاله جونم
آیسان مامان ماهان
30 فروردین 93 12:00
دفتم و اوفتم تلامتوووووووووووووووووووو قربوووووووووووون،شیرین زبووووووووون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم ایسان جونم
آیسان مامان ماهان
30 فروردین 93 12:01
چه قصه پر محتواااااااااااااااااایی
الناز
30 فروردین 93 16:19
آی شیطون ناز پسر قربون شیرین حرف زدنت پسر خوشکل
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم لطف داری عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 23:05
چه قصه خوشگلی وقتی می خوندم بعضیهاشو متوجه نمی شدم تو دلم می گفتم کاش خواهری ترجمشو می ذاشت دیدم خودت متوجه بودی چه قدر با مزه بود
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم