یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پارسا و یاسمن...

1392/12/20 7:28
نویسنده : بابا و مامان
397 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا ملاقه خورد تو  دماغش

 و بلافاصله تا اروم شدنیشخند

سلام دوستان عزیزم قلبداخل اتاق بودم اهنگهای هفت ترانه داشت پخش میشد اومدم بیرون دیدم این دو تا وروجک دارن با کفگیر و ملاقه مادر بزرگشون  می رقصند نیشخندیه دفعه پارسا زد تو دماغ خودش و گریه کرد گریهاما بعدش اروم شد وبلافاصله شروع کرد دوباره قهقهه این دو تا از تولد به این ور بدجوری با شنیدن اهنگ جوگیر میشندخندهقلبماچراستی امروز از اون روزاست که به همه دوستان هم لینگم  سر زدم اخش وقتی این کار و می کنم یه حس خوبی دارم دوستتون دارم زیادقلبقلبماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 اسفند 92 15:51
اي جونم شيطون بلاهاااااا اخه كفگير و ملاقه اسباب بازي جديده؟؟؟؟
مائده
19 اسفند 92 18:43
عاشق این همه شیطون بازیاتونم قربونتون بشم ای جوووووووووووووووووونم حتما براشون اسفند دود کن
اميرحسين کوچولو نفس ما
19 اسفند 92 18:47
جوووونم شيطونهای ناز.بووووووووووووس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
اميرحسين کوچولو نفس ما
19 اسفند 92 18:57
خصوصی گلم
بابا و مامان
پاسخ
چشم عزیزم
مامانی الینا
19 اسفند 92 20:52
به به نی نی های خوشمزه خودم
مامان مینا
19 اسفند 92 21:07
مامان بردیا شیطون
19 اسفند 92 22:02
ای جاااااااااااااااااااااااااااانم بلا وای عزیزم .... چیزیش که نشدچه کارایی میکنین----
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم نه عزیزم خوشبختانه چیزیش نشده
*یاسمین*
19 اسفند 92 22:42
اینا رو دیگه از کجا پیدا کردید وروجکاآخه چه جوری گریه میکنه آدم دلش ریش میشهچه عشقی میکنن،خدا حفظشون کنه باریکلا مامانی
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم اینا برا مامان بزرگشونه خونه ما بود رفتم از انباری اوردنممنونم از محبتت عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:45
سلااااااااااااااااااام خوبید ای وای از دست این شیطون بلاها ببین تورو خدا چقدر دنیای قشنگی دارن انشالله همیشه دلشون شاد باشه وبرقصن
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم شما لطف دارید ممنونم از مهربونی و لطفتون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:46
آخییییییییییییی عزیزم بینیت درد گرفت خوب مواظب باش جونم ببین چقدر خنده دار شده این صحنه ملاقه واینافداتون بشم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم بله
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:48
ای دوست ناقلای من به هم لینکیهاسر زدید به ما که سر نزدید نارو از قلم انداختید ولی عیب نداره همه جوری دوستتون داریم ناراحت نشیااااا دیدم نوشتید چه حس قشنگیه به همه هم لینکیهام سر زدم دیم مارو از قلم انداختید گفتم یه شوخی کرده باشم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم باور کنید من صبح اومدم ساعت 9 دیدم پست ندارید اتفاقا یاسمن تا دید گفت مامان کی کلاه مو می دوزی منم گفتم در اولین فرصت و شما ساعت 5 پست گذاشتی مگه میشه من بیام و سر نزنم دوستتون دارم یه عالمه
ساناز
20 اسفند 92 0:53
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:16
ملسي عزيزم كه به ما سر ميزني . من هم دوستت دارم
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزمی
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:16
اين دماغ ديگه فك كنم داغون شده .
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:17
از اين وروجكها اين كارها بعيد نيست
فریده
20 اسفند 92 9:46
چقدر شیطون بلا هستند ، فکر کنم داشتن دو تا بچه که تقریباً پشت سر همدیگه هستند خییییییییییییییلی سخت باشه . خداوند حفظشون کنه .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطوره
مائده
20 اسفند 92 11:03
عزیز دلم من نظرارو چون هنوز تایید نکرده ام نظر شمانیست وگرنه نظر گزاشتی گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم بهم گفتی همش می بینم محبت دارید میاید پیشمون فکر کردم کامنتام نمیاد شرمنده میشدم
مامان طاها
20 اسفند 92 11:28
امان از دست این شیرینکاریهای وروجکها. خدا برات سالم نگهشون داره.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان محیا(ارام جانم)
20 اسفند 92 15:25
ای وروجکها.پسر ناز مراقب خودت باش.
بابا و مامان
پاسخ
چشم خاله جونم
سعیده مامان آرتین
20 اسفند 92 16:23
ای بابا آخه چرا با کفگیر و ملاقه چیز دیگه ای در دسترس نبوده حتما
fariba
21 اسفند 92 1:31
سلام به مامان و دوتا وروجکش، ایشالا خدا حفظشون کنه من خیلی دوستشون دارم،عکسهای تولد دخملی فوق العاده اند مثل فرشته ها میمونه،من عاشق دخترهای ناز و خوشگلم، .....پیشاپیش عیدتون مبارک
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم
مامان گلها
21 اسفند 92 10:36
ماشالا چه شیطونایی هستن. میگم یه سوال ببخشیدا این پرده هایی که تو عکسه همین بود که خودتون توی یه پستی گفته بودین میخواستین بدوزین؟؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بله یه پستم براش گذاشتم مگه ندیدید
مامان حنانه زهرا
22 اسفند 92 18:54
عزیزدلم ماشالله چه زود اپ میکنی منکه... گلم پیشاپیش عیدم بهتون تبریک میگم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم لطف دارید همینطور سال خوبی برای شما ارزو می کنم
الناز
23 اسفند 92 23:08
اخی عزیزم الهی بمیرمماشالله چقد پر جنب و جو....خانمی فعالین ها لحظه به لحظه شکار لحظه ها میکنینشادباشین
بابا و مامان
پاسخ
وای خدا نکنه الناز جون
مامان گلشيد
25 اسفند 92 11:56
اي جونم خوبه چيزيش نشده عزيزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم