یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

وای از دست ...

1392/12/17 9:52
نویسنده : بابا و مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری
بزرگترین خیانت به خود آنست که انسان آفریده شده باشیم ولی مانند و حتی کمتر از حیوان رفتار کنیم ...

پرسید : چرا ناراحتی ؟

گفتم : چون از بد روزگار به پست آدم  نا سپاسی خوردم .

گفت : نگران نباش ، مسیر رو درست اومدی ، اینجا دنیاست

 مگر نشنیدی که : " دنیا همیشه جائیه که نجیب و نانجیب به هم می خورن "

 قرار به موندن نیست

نه برای تو و نه حتی برای اون !

 غصه نخور ...

سلام دوستان گلمماچ یه موضوعی ذهنم و در گیر خودش کرده  اومدم با یاران و دوستان گل و همیشگیم درد و دل کنم قلبموندم تو پستی بعضی از ادما ی که پر مدعا و از خود راضی هستند و خودشون را استغفرالله   از خدا هم برتر می بینند  وبا پاک و مقدس نشون دادن خودشون با حرفهای رنگی و متظاهرانشون دست شیطان را از پشت بستند متاسفم براشون و باز هم متاسفم که نام انسان را دارند یدک می کشندعصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان ترنم
17 اسفند 92 12:07
اينقدر اين دو رويي‌ها و رياكاريها زياد شده كه تشخيص حق و ناحق سخته. ديگه اگر كسي واقعا يكرنگ هم باشه دل آدم مي‌لرزه كه نكنه اينم واقعي نباشه.
بابا و مامان
پاسخ
همینطوره عزیزم
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 12:32
عزیز دلم نبینم پکری.....چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
چی بگم
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 12:32
انسان بی فرهنگ و بی تمدن و بی حیا کم نیستن ،شما به خوبی خودت ازشون بگذر
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم خوبی از خودتونه
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 12:33
وقتی چترت خداس بزار ابر سرنوشت هر چقـدر که میخواهد ببارد...
بابا و مامان
پاسخ
زیبا بود ممنونم از محبتتون
آیسان مامان ماهان
17 اسفند 92 12:33
چون وا نمی کنی گرهی خود گره مباش ابرو گشاده باش چو دستت گشاده نیست ایشالله هر کی که بدی کرده خودش پشیمون میشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم انشالاه
مامانی الینا
17 اسفند 92 12:58
دوست خوبم ناراحت نباش وخودتو با فکر کردن به جور افراد عذاب نده همه دور وبرشون از این انسانهای نا محترم دارن فقط باید چشم وگوشتو روشون ببندی تا ارامشتو نگیرن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان هیمن
17 اسفند 92 14:07
والا چی بگم عزیزم.خدا به راه راست هدایتشون کنه.آمین
بابا و مامان
پاسخ
امین
مامان امیرحسین
17 اسفند 92 16:32
عزیزم آدمهای دو رو زیادند هرچه دور و بر واطرف خودمون بگردیم بیشتر میبینیم .منم چند وقتی هست در مورد همین موضوع فکرم مشغوله .با کسی که صمیمی بودم حالا برام ثابت شده که دو رویی تو ذاتش بوده وهست
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم نگو که دلم خونه از دست ادمهای دورو و خیانتکار پر مدعا
*یاسمین*
17 اسفند 92 22:51
سلام عزیزم.متاسفانه کم نیستن این جور آدمهاخدا کنه ما جزء این دسته آدمها نباشیم و گرنه که کارمون زارِ
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 اسفند 92 2:33
وای مامانی نبینم غمتو.... ای روگااااااااار. چی بگم که منم دلم خونه از این جور آدمها....... واقعا نمیشه به هیچکس اعتماد کرد.....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان روژینا
18 اسفند 92 10:06
هیچکس را در زندگیتان ملامت نکنید... زیرا آدمهای خوب برایتان شادی می آورند، آدمهای بد تجربه، بدترینها درس عبرت می شوند، و بهترینها خاطره... ((پس بهترین باشیم))
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
فریده
18 اسفند 92 10:54
فکر و ذهن خودت رو درگیر این افراد نکن ، کلاً رفتار فرد رو از خود شخص جدا کن . مثلاً فلانی آدم خوبی هست ولی من از این رفتارش بدم می آد. و همیشه به این فکر کن که آدم ها با نقاب هایی که روی صورتشون می زنن خودشون رو به افراد معرفی می کنن ، حتی خود ما . اینجوری تحمل کردن دنیا و آدمهای متظاهر راحت تر می شه .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از راهنماییتون دوستت دارم
مائده
18 اسفند 92 11:08
__________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O دنباله يه گل خوشبو .............o....o°o ميگرده .................O....° تورو پيشنهادکردم ............o° °O ♥♥ ღღ
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از مهربونیت
آیسان مامان ماهان
18 اسفند 92 11:17
عزیزم بیا خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
رفتم عزیزم
مامان بردیا شیطون
18 اسفند 92 14:52
وای عزیزم خدا بد نده..... چی شده؟؟؟؟ ناراحت نباش گاهی بعضی ادما فکر ادم رو به هم میریزن..... غصه نخور گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از دو روی بعضی ادما مثلا ادما حیرون موندم عزیزم
مامان بردیا شیطون
18 اسفند 92 14:53
تو که گفتی: نقاش نیستی. . . !؟ پس چرا به تو که فکر می کنم، دنیایم رنگـــــــــی می شود . . . !! █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤ ♥♥______$$$$$_______$$$$$______♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$♥$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥______$$$$$$$$$$$$$$$$$______♥♥ ♥♥________$$$$$$$$$$$$$________♥♥ ♥♥__________$$$$$$$$$__________♥♥ ♥♥___________$$$$$$$___________♥♥ ♥♥____________$$$$$____________♥♥ ♥♥_____________$$$_____________♥♥ ♥♥______________$______________♥♥ █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیز دلم
اميرحسين کوچولو نفس ما
18 اسفند 92 16:37
مامانی بدو خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
رفتم عزیزم
معصومه
18 اسفند 92 19:28
عزیزم میفهمم کدوم موضوع دوستت دارم
مامان آرش و آیناز
18 اسفند 92 19:45
هییییییییییی خواهر دقیقا باهات موافقم چون نمونه این طور ادم البته نمیشه گفت ادم حیف ادم که بهش میگن دیدم و میبینم اینا فقط خودشونو گول میزنن وقتق بفیه میناسنشون
بابا و مامان
پاسخ
همینطوره ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
18 اسفند 92 22:14
آدمها سر راه ما قرار میگیرند تا برای ما یا نعمت باشن و یا عبرت این یکی خیلی عبرته ....
مامان گلها
18 اسفند 92 22:47
واقعا" عجب دنیاییه
مامان آوا
18 اسفند 92 22:52
مامانی الینا
19 اسفند 92 7:41
عاشـــــــــــــــــــــــــــــــقتم دوست مهربونقربونت بشم لطف داری عزیزم ما هم خیلی دوست داریم
مامان محمدحسین
19 اسفند 92 8:06
بابا و مامان
پاسخ
وای چی شده مامان اومدم
آیسان مامان ماهان
19 اسفند 92 9:14
بازم خصوصی لطفا
بابا و مامان
پاسخ
رفتم ببینم عزیزم
مائده
19 اسفند 92 10:32
بابا و مامان
پاسخ
دوست دارم زیاد
مامان محمدصدرا
19 اسفند 92 13:42
بسیار زیبا نوشتی و گل گفتی. به نظرم من آدما وقتی سعی می کنن مثل بزرگا رفتار کنن خیلی بد می شن فقط به منافع خودشون فکر می کنن و بقیه رو فراموش می کنن . انشاالله هیچوقت از این جور آدما توی زندگی سر راه شما و بقیه دوستان قرار نگیره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم انشالاه
سمیه
19 اسفند 92 13:49
پناه ببریم به خدا
اميرحسين کوچولو نفس ما
19 اسفند 92 14:19
خصوصی مامانی.
بابا و مامان
پاسخ
رفتم عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:41
فدای دل پاکت عزیزم همه جور ادم هست زیاد غصه نخور گلم من تو یه وبلاگی رفتم به خاطر یه سری مشکلات خانوادگی که مقصراصلی خودشونه خطاب به خدا استغفرالله اعوذوبالله می گه خدا چقدر نامردی ببین چقدر به راحتی حرفشونو می زنن
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:19
عزيزم اينجور آدمها متاسفانه همه جا هستند و خيلي متاسفانه تعدادشون هم كم نيست .
بابا و مامان
پاسخ
همینطوره ممنونم عزیزم از حضور گرمتون
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:20
من دلم گيلاس خواست . اين چه عكسي گذاشتي عاخه كه دله منو خون كني و دلم گيلاس بخواد . حالا تو اين زمستون من گيلاس از كجا گير بيارم؟ هان ؟؟؟ تو بگو ؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
الاهی وای ببخشید
الناز
23 اسفند 92 23:03
بله متاسفانه