یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و پارسا با یه...

1392/12/22 8:21
نویسنده : بابا و مامان
422 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا می گه اگه تو تولات بدی وا میتمنیشخند

اینجام داشت گوش می کردمژه

تا باج دادن کار خودش و کردماچ

سلام دوستان عزیزم قلبارزو میکنم که در کنار خانواده های گلتون سالم و سلامت

باشید خسته نباشید به مامانهای گل قلبکه اینروزها مشغول خونه تکونی و کارهای عید هستندعکسهای که از محمد پارسا گذاشتم همونطور که می بینید من و بیچاره کردکلافه تا درست وایسته تایه عکس ازش بگیرم اول نگاه می کرد تا اماده میشدم عکس بگیرم  روش و می کرد اون ورعصبانی و بعدش می گفت (ایاب ددم) خراب کردم و تا عکسی که داره حرف می زنه در حال باج گرفتنه که اگر(تو کلات) شکلات  بهم بدی قشنگ وامی استمنیشخند منم بهش قول دادم که شکلات بهت می دم تا وایستد همین که عکس و انداخت  فوری باجش و گرفتنیشخند اون عکسهای پایین ترشم داشتیم می رفتیم بیرون  عکس اخریه هم خونه را قشنگ جمع و جور کردم اماده شده بودیم مهمون داشتیم وقتی اومدم اتاق دیدم کشوها بیرونه توش متکا گذاشتن و  یاسمن تو یکیش می خواد بخوابه محمد پارسا هم پتو پیچیده دورش تو یکی دیگش و لباسها هم که مرتب و سوا سوا جمع شده بود درهمآخ خلاصه اوضاعی راه انداختند از این ور مهمون داره میاد از این ورم اوضاع بلوش واینا استرسدیدم خیلی خوشحالند چیزی بهشون نگفتم  بعد از عکس جمع و جورش کردمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان آرینا
22 اسفند 92 9:33
خونه ی ما هم همین بساط هست ، هروز خونه تکونی داریم
مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 10:49
خدارو شکر ک بچه های ب این نازی داری. داشتیم با محیانگاه میکردیم محیا گفت این داداششه.گفتم آره گفت کاش منم داداش داشتم
بابا و مامان
پاسخ
الاهی فدات بشم مامان خوب براش یه داداش کوچولو بیار
مامان بیتا و تینا
22 اسفند 92 11:52
سلام دوست خوبم الهی من فداش بشم........خدا میدونه که چقدر عاشق حرف زدن پارسا هستم والله من جای تو بودم سکته میکردم با اون وضع لباس قربونشون بشم دوستتون دارم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیز دلم ما هم خیلی دوستتون داریم
معصومه
22 اسفند 92 13:13
دوستت دارم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان حنانه زهرا
22 اسفند 92 18:53
عزیزدلم ماشالله پارسا جون چقدر خوش عکسه.وقتی مبینمش دلم میخاد یه پسر داشته باشم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خوب مامان دست بکار شو
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 92 22:46
سلام عزیزم خوبی بچه ها خوبن؟ پیشاپیش سال نو مبارک
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم همینطور نوروز بر شما دوست گلم مبارک
مامانی کسرا
23 اسفند 92 0:04
خدا حفظشونکنه ماشالله شون باشه کار پارسا خیلی باحال بووووووووووود همیشه خوب خوش باشید
مامانی کسرا
23 اسفند 92 0:04
خدا حفظشونکنه ماشالله شون باشه کار پارسا خیلی باحال بووووووووووود همیشه خوب خوش باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ملینا
23 اسفند 92 18:31
امان از این فسقلیهای ناز نازی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
الناز
23 اسفند 92 23:12
ستارگان آسمان من
24 اسفند 92 2:16
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از مهربونیتون
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 اسفند 92 2:39
قربون شیطنتهاتون وروجکهای ناااااز.نوش جونت توتلات
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم مامانجون مهربون
مامان الینا
24 اسفند 92 6:50
سلام مامانی فرشته ها دلم براتون تنگ شده عزیزم فدای خواهروبرادر ناز نازی بشم من
بابا و مامان
پاسخ
سلام مامان مهربون ممنونم عزیزم لطف دارید ببخشید شرمنده همه هستم کمی سرم شلوغ بود نه که تنبلم کارام و کم کم می کنم تازه دیروز کارام تموم شد
فریده
24 اسفند 92 8:40
چقدر شیطون بلا هستند. خدا حفظشون کنه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان نگار
24 اسفند 92 10:36
آفرین به صبرت .من بودم فکر نکنم تحمل می کردم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم اخه عصبانی می شدم هم کاری از دستم بر نمیومد باید همونا را جمع می کردم چارهای نبود
مامان گلشيد
25 اسفند 92 11:58
*یاسمین*
25 اسفند 92 14:39
جیگر جفتتونوای پارسا باج گیرقربون مامان صبور برم من.اگه من بودم یه چند تا جیغ بنفش میزدم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتت عزیزم
مامان بردیا شیطون
25 اسفند 92 17:52
فدااااااااااااااااااااااااااااااااش
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 12:53
اون عکس آخریه خیلی با حالههههههههههههههههههههههه
بابا و مامان
پاسخ
بلهههههههههههههههههههههههههه
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 12:54
الان دارم تصور میکنمت که هر چن خوشت اومده از شیرین کاری بچه ها و عکسم گرفتی اما گوشمالیشون یادت نرفته خخخخخخخخخخخخخخ
بابا و مامان
پاسخ
چششششششششششششششششششم
آیسان مامان ماهان
27 اسفند 92 12:55
ای قلبون تو باج خوار کوچک بشم منننننننننننننننننننننننننننننن..چه شیرین زبونی تووووووووووووووخودت که اوکلاتی عسسسسسسسسسسل
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
28 اسفند 92 16:46
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از مهربونیتون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 فروردین 93 12:37
سلام عزیزم مجددآ عید رو بهتون تبریک میگم انشالله سال خوبی داشته باشید ببخشید من خیلی گرفتاربودم بچه ها هم تب کرده بودن نتونستم بیام بهتون سربزنم البته یه سر می زدم وقت کامنت گذاشتن نداشتم
بابا و مامان
پاسخ
الاهی بمیرم ایشالاه که زودتر خوب بشند ممنونم عزیز دلم شرمندمون کردید دوستتون دارم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 فروردین 93 12:39
فدای بچه های گل یاسمن وپارسا جونم بشم با اون ژستهای خوشگلشون وای ازدست ریخت پاشهای بچه ها که ما مجبوریم تو روز1000بار خم وراست بشیم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم همینطوره عزیز دلم