یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه روز قشنگ

1392/12/4 8:35
نویسنده : بابا و مامان
464 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمن  محمد حسین محمد رضا

محمد صادق محمد پارسا اون موحنایه هم دانیال

علی جون

سلام دوستان عزیزمقلب روز جمعه هوا خیلی عالی بودمژه ما هم بچه ها را بردیم پارک که یاسمن تو ماشین به باباش گفت دوست دارم پسر خاله ها هم باشند بهمین خاطر رفتیم دنبال پسرخاله ها و حسابی به بچه ها خوش گذشتقلبماچپست بعدیم که می زارم برا دیروزه شاید تا تولد یاسمن نتونستم بیام الان می زارم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان عرفان
4 اسفند 92 8:44
مامان عرفان
4 اسفند 92 8:45
مامان عرفان
4 اسفند 92 8:45
اگه برا تولد كمك لازم داري بگو ها خواهر تعارف نكن
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیت عزیز دلم
مائده
4 اسفند 92 10:25
پیشاپیش تولد گل دخترت مبارک عزیز دلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
فریده
4 اسفند 92 12:59
چه بچه های با محبتی هستند توی شادی ها فکر دیگران هم هستند .
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 اسفند 92 13:35
زود بیا دلمون براتون تنگ میشه عزیزم یچه های گل خاله رو ببوسید لطفآ
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مهربونم
*یاسمین*
4 اسفند 92 22:03
همیشه خوش باشید عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
دختر دلشکسته(آیدا)
5 اسفند 92 0:06
سلام عزیزم تولد دخمل نازت پیشاپیش مباااااااارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم دوست داریم
مامان بیتا و تینا
5 اسفند 92 2:11
سلام قربونت برم وای خوش به حالتون عجب هوایی دلم لک زده واسه هوای گرم انشاالله همیشه شاد باشین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی الینا
5 اسفند 92 8:14
عزیزم همیشه به شادی وگردش ببین بچه ها چه کیفی کردن بمیرم برای الینا همش میگه مامان منو ببر پارک هواخوبه من همت نمیکنمتـــــــــــــــــــــــــــولددخملیم پیشاپیش مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم مامان گناه داره خوب جرا نمیبریش البته امروز نه امروز یکم سرد شده
مامان نگار
5 اسفند 92 8:41
همیشه به گردش و شادی . ولی خانمی بازم سعی کن که بیایی ما دیگه بهت عادت کردیم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم چشم ایشالاه
مامان هیمن
5 اسفند 92 18:58
خصوصی گلم
مامان ترنم
6 اسفند 92 7:48
هميشه خوش باشيد عزززززيزززززم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان پارسا
6 اسفند 92 11:48
اميدوارم هميشه در كنار هم خوش باشين
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون
الناز
10 اسفند 92 14:05
بابا و مامان
پاسخ
مممنونم خاله جون