یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن

1392/12/4 9:00
نویسنده : بابا و مامان
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب یاسمن دیروز رفته بود برنامه مداد رنگی اینم عکساشه اون پایینم لباسهای که براش دوختم محمد پارسا به باباش می گفت بابا من و ببر فوتبال چه ربطی داشت من نمی دونم سوالنیشخندراستی این دختر بی حجاب اول روسری داشت اما کم کم با یه ترفند حجاب و گذاشت کنارنیشخندماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مائده
4 اسفند 92 10:28
اخی ای جانم قربونش بشم چرا پارسا نیست کاشکی فبلش خبر میدادی میدیمش
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم پارسا ترسیدم با یاسمن دواش شه اونجا را بهم بریزه عزیزم این رنامه برا شبکه قم هستش
رزا
4 اسفند 92 11:29
خاله جون وقتی دیدمت خیلی ذوق کردم ولی اون وسط چرا روسریت رفت؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
دوست داریم خاله جون
فریده
4 اسفند 92 12:56
عزیزم چقدر ناز شده ، تنها کسی هست که هم روسری نپوشیده و هم لباسش با بقیه فرق داره . لباس یاسمن جون خیلی زیبا شده ، واسه خودت یه پا هنرمندی ، آفرین به مامان خانم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید خاله راستی شما هم نام خاله فریده من هستید دوستون داریم
مامان امیرحسین
4 اسفند 92 16:21
سلام عزیزم.دیروز در برنامه مدادرنگی دیدمت خیلی خوشحال شدم که تونستم دختر گلی مثل یاسمن جون را از نزدیکتر ببینم.(غیر از دنیای مجازی) به امید دیداری نزدیکتر و رودر رو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون ایشالاه
*یاسمین*
4 اسفند 92 22:11
خاله به قربونت،بین این همه دختر که معلومه از شما بزرگترن،چه بامزه نشستی، اونم بی حجاب ،خوبه که برات مقنعه نقاشی نکردن یا سانسور نشدیلباسای قشنگت مبارک باشه.دست مامانی درد نکنه خب بچه یه دفعه هوس فوتبال کرده،مگه چیه
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه به خوب نکته ای اشاره کردی خاله جون برنامه زنده بود نشد ممنونم عزیزم از مهربونیتون
مامان درسا
5 اسفند 92 0:43
آفرین به این مامان خوش فکر.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید
مامان بیتا و تینا
5 اسفند 92 2:15
الهی من دورش بگردم عزیز دلمه اخ که من زبون پارسا رو بخورم........عشق خالش خانمی تولد یاسمن مگه کیه؟
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم از محبتتون تولد یاسمن 12 اسفنده مامان جون
مامانی الینا
5 اسفند 92 8:11
چقدر قشنگ فداش بشم حیف من نبودم برنامشو ببینمببین تو رو خدا چه زیرکانه روسریو برداشته جیگرم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامانی الینا
5 اسفند 92 8:25
خواهرخصوصی
بابا و مامان
پاسخ
رفتم ببینم عزیزماومدم عزیزمبرات بنویسم
مامانی الینا
5 اسفند 92 8:32
خواهربازم خصوصی
بابا و مامان
پاسخ
رفتم ببینم عزیزم
مامانی الینا
5 اسفند 92 8:41
عزیزم یه دنیا ممنون جای دیگم بهم معرفی شده بود حالا که شما هم گفتی مطمئن شدم خواهرجونی مرسی
مامانی الینا
5 اسفند 92 8:44
انشالا همیشه شادو سالم باشین دوست خوبم ممنون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان نگار
5 اسفند 92 8:44
بابا ایول به این دختر زرنگت .بعدم اینکه دستت درد نکنه خیلی لباسش نازه .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی الینا
5 اسفند 92 8:49
خواهری ممنون دوست دارم مهربون
مامان هیمن
5 اسفند 92 9:17
دست مامانی هنرمند درد نکنه .خیلی لباساش نازه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید
مامان هیمن
5 اسفند 92 9:18
چه جور روسریشو در آوردهای شیطون بلا
رزا
5 اسفند 92 10:23
پس کو پیام من همون روز برنامه برات پیام گذاشتم عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم سلام ممنونم از محبتتون دارم یکی یکی پیامها را تایید می کنم پیام پر مهرتون را الان تایید کردم ممنونم عزیز دلم
معصومه
5 اسفند 92 10:42
عزیزم قربونت برم من چه ناز نشستی اونجا خاله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونمدل به دل راه داره الان تو وبلاگتون بودم
مامان هیمن
5 اسفند 92 10:47
واحد اندازه گیرى فاصله "متر" نیست بلكه "اشتیاق" است ،مشتاق كه باشى حتى یک قدم هم فاصله اى دور است
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خیلی زیبا بود
مائده
5 اسفند 92 18:00
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ اين گلها هم تقديم تو دوست عزيزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از محبتتون
سمیه
5 اسفند 92 21:30
چرا لباسش با همه فرق داره توی برنامه ... از همشون هم کوچیکتره انگار
بابا و مامان
پاسخ
خاله جون یاسمن با خالش که معلمه کلاس اوله رفته بود اونا با فرم مدرسه هستند یاسمن لباسش بهمین خاطر با اون فرق داره یاسمن خوب 5 سالشه اونا دارند8 ساله میشند پس از اونا کوچکتره خوب
مامان امیرمهدی
6 اسفند 92 0:54
لباسهاشو واقعا خودت دوختی؟ای ول بابا نکنه خیاطی؟ خیلی قشنگن مبارکش باشه فدای دخمل بی حجاب بشم من آخه خیلی کوچول موچوله بابا حجاب فعلا نمیخواد
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم من برا خودمون خیاطی می کنم که اگه خراب شد طرف دعوا نداشته باشمخدا نکنه اخه عزیزم صدا و سیمای قم اصرار داره حتما بچه ها با حجاب بیان برنامشون که منم خیلی موافق نیستم اخه بچه کوچولو حجاب می خواد چکار حال این دختر ما این وسط کشف حجاب کرده
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:21
سلام عزیزم ستاره جون خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به به چقدر تکی خاله تو بچه ها دست گلت درد نکنه با این لباسهای قشنگی که دوختی خیاطیت حرف نداره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم شما لطف دارید مامان جون مهربون
مامان محمدحسین
6 اسفند 92 15:03
وای خیلی زیباتر از همه هست....خدا حفظش کنه....تو برنامه قم و بی حجاب
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان امیرعلی گلی
6 اسفند 92 21:58
عزیزم کاش ما هم میتونستیم این برنامه رو ببینیم خیلی ناز شده دخنرمون معلومه دوربین فقط روش زووم بوده
بابا و مامان
پاسخ
سلام دوست عزیزم خیلی خوشحال شدم کامنتتون را دیدم ممنون از محبتتون
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 اسفند 92 1:16
وووووواااااااااااییییییییی چه لباس خوشگلی،مامانی خیلی هنرمندی هاااااا جونم قربون عروسم بشم که انقدر شیطون بلاست وای خدا من هی میگم چرا عاشق این دختر شدم! مامانی منم تولدم 12 اسفنده تولدت مبارک عشق من 100000 ساله بشی الهی پارسا جونم خاله پس شما کجاااایی؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم عزیزم پارسا اگه می رفت وای نمی ستادوای چقد خوب تولدت مبارک عزیز دلم
الناز
10 اسفند 92 14:07
جووووووووووووووون یاسمن رفت جلو دوربینفداش بشم....لباسای نو مبارک
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم
♥مامان متین جون♥
18 اسفند 92 13:21
خیلی جالب بود دخمل شیطونو ببین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم