یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

روز پر استرس

1392/12/1 9:29
نویسنده : بابا و مامان
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمماچ ارزو می کنم در کنار خانواده های گلتون سالم و سلامت باشیدقلبدیروز از صبح رفتم که برم سراغ لباسها اما مگه این دو تا وروجک گذاشتند همش صدام میکردند وقت تماممنم بعد از اینکه پارچه رابرش زدم بی خیال دوختنش شدم  گذاشتم کنار وقتی اومدم دیدم اتاق و کن فیکون کردندکلافه چه بلوشی بود این بار وسایل کتابخونه را بالباسهای اتاق یکی کرده بودندعصبانی رفتم سراغ اونا تا جمعشون کنم یه یه ساعتی کشید رفتم بیرون اتاق برا کاری دیدم محمد پارسا داره با چرخم ور میره صداش کردم فرار کرد شیطانچرخم و تازه  داده بودیم برا تنظیم رفتم ببینم بلای سرش نیورده دیدم بله پدر چرخ و در اوردهکلافه دوباره داره بد می دوزه صدای قژقژ خلاصه یه جوری درستش کردم وقتی داشتم چرخ و نگاه می کردم صدای سرفه های پارسا را شنیدم تعجب کردم یه جوری بود انگار همراه با تهوع بودنگران دلم شور زد یاسمن و صدا کردم مامان چکار میکنید گفت مامان من دارم کامپیوتر بازی می کنم دادشم داره تخم مرغ تو دهنش می کنهاسترس دویدم دیدم یه تخم مرغ کوچولو که اسباب بازیه کرده تو دهنش ازش گرفتم تو یه چشم بهم زدن از دستم گرفت وقت تمامگفتم مامان تو دهنت کرده بودی حرف تو دهنم موندتعجب یه دفعه گذاشتش تو دهنش مردم بدنم بی حس شداسترس دوباره حالت تهوع از دهنشم در نمیورد و می خندید شیطانیه دفعه فوت شد از دهنش بیروناسترس کلی وعده و وعید دادم تا از دهنش فوت کرد من مردم و زنده شدم گریهدیگه از ترس کارای خطرناک این پسر نمی تونستم بیرون برم بی خیال لباس شدم تا بعداظهر که اومدن بیرون و جلوی چشمم بودند با اضطراب کامل دوختمشاسترس یاسمن کوچولو که بود اصلا چیزی تو دهنش نمی کرد هیچ چیز اما این وروجک همه چیز و تو دهنش میزاره خدا جونم خودت نگهدار فرشته هامون باشماچعکس لباس یاسمنم بعدا می زارم مژهبای بایماچقلب

این تخم مرغی که تو دهن پارسا بوداسترس

این عکسم یاسمن همین حالا گرفت و از من خواست بذارم اینجامژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مائده
1 اسفند 92 11:06
مبارک باشه عزیزم ایشالله به شادی بپوشه وااااااااااااااااای امان از این شیطون بلا چه کارایی میکنه باید سعی کنی گلم وسیله های ریزو از دستش قایم کنی ایشالله خدا خودش مراقبشون باشه همیشه ببوسشووووووووووووووون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی الینا
1 اسفند 92 12:53
سلام مامانی مهربون خداچقدر رحم کرده اورده بیرون عزیزم دوست خوبم اسباب بازیهای ریز وکوچیکو در دسترس بچه نذار براش جدا کن انشالا خداصبرتو زیاد کنه خواهر
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم اما این وروجک دنبال یه چیز که بکنه تو دهنش
سمیه
1 اسفند 92 13:15
این عکسشون خیلی قشنگه
مائده
2 اسفند 92 0:03
میدونی... یک وقتایی باید روی یک تیکه کاغذ بنویسی « تعطیل است » و بچسبونی پشت شیشه ی افکارت! باید به خودت استراحت بدی دراز بکشی... دست هات رو زیر سرت بگذاری... به آسمون خیره شوی... و بی خیال سوت بزنی... و تو دلت بخندی به تمام افکاری که پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند!!
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم زیبا بود عزیزم
مامان محمد و ساقی
2 اسفند 92 23:32
سلام عزیزم اومدم سر بزنم موهای یاسمن جون رو دیدم خیلی خوشم اومدوای چه روزی داشتیا.امان از دست این شیطنت ها کهتمومی ندارهخدا رو شکر به خیر گذشت پیشاپیش تولد یاسمن جون مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید دوست داریم خاله جون
امیرحسین کوچولو نفس ما
3 اسفند 92 1:23
ماشاالله به این وروجکهای شیطون.خدا خودش نگهدار این فرشته ها باشه.به به مامانی از هر انگشتتون یه هنر میباره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزدلم
خاله شيدا و روشا
3 اسفند 92 8:13
اي محمد پارسا شيطون آخه اين چه كاريه ميكني خاله،خدايي نكرده زبون لال زبونم لاي يهو يه اتفاق بدي ميوفته ها
بابا و مامان
پاسخ
چشم ممنونم خاله جون
مامان هیمن
3 اسفند 92 9:42
از دست شیطونیای محمد پارساخاله این کارا رو نکنی خدا نکنه می پره گلوتمامانی مواظب این پسر شیطونمون باش.بووووووووووووووووووووس
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم چشم عزیز دلم
مامان ترنم
3 اسفند 92 9:46
واااااااي كه با ديدن اين حركت بچه‌ها توي دل آدم مي‌ريزه. آخه خيلي خطرناكه به خدا.
مامان ترنم
3 اسفند 92 9:48
عزيزم براي بزرگ كردن فونت نوشته‌هات . اول متني كه نوشتي انتخاب كن بعدا از قسمت بالا " اندازه قلم " رو بزن و اندازه دلخواهت رو انتخاب كن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از راهنماییتون
مامان امیرحسین
3 اسفند 92 13:58
سلام خاله جون چه وروجکی هستی شیطون ما خبر نداشتیم مامانی چه هفته ای داشتید شما اون از یاسمن جون اینم از آقامحمد پارسا .واقعا خیلی خدا بهشون رحم کرده .خانومی رمز قبلیو بزن برات دوباره میزارم خصوصیت را چک کن.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتتون
رزا
3 اسفند 92 14:42
مامانتون چی میکشه از دست شمادوتا وروجک
*یاسمین*
3 اسفند 92 18:06
وای چه کار خطرناکی کرده پارسای عزیزممامانی ترو خدا یه کاری کن که دیگه این کارا رو نکنه.خدا نکرده اگه شما بیرون بودی و این کار رو میکرد چی؟ایشاله خدا خودش نگهدارشون باشه یاسمن خوشگلم چه عکسی گرفتیا،باریکلا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم
مامانی کسرا
3 اسفند 92 22:06
آخی عزیزم چقدر شیطونن این پسرااااااا، خدا خودش رحم کنه! حالا باز خوبه بخیر گذشته
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ساجده
3 اسفند 92 22:43
از دست این بچه های شیطون واااای پارسا جونم خاله اینو چجور تو دهنت کردی ؟چجور جاش شد تو دهنت خاله...مامانی در قالب قصه بهش بفهمون که این کار خیلی خطرناکهآخه بچه ها غصه هاروبیشتر قبول میکنن تا حرف ما بزرگترا رو راستی منم امروز چرخم نمیدوخت همش نخش پاره میشد
بابا و مامان
پاسخ
همون و بگو می دونی عزیزم همون روز یه قصه براشون گفتم قشنگ گوش کرد بعدش گفتم محمد پارسا دیگه چیزی تو دهنت نکنیا باشه مطون بودم می گه باشه گفت (می تونم)
fariba
4 اسفند 92 3:10
وااای منم همین مشکل رو با محمد دارم،هرچی ببینه میذاره توی دهنش،خدا خودش رحم کنه
بابا و مامان
پاسخ
وای مامان مواظبش باش
مامان نگار
4 اسفند 92 8:05
خدایی می بینی این بچه ها چه کارهایی می کنن .منم اونروز که نگار پاپیون گل سر رو تا آخر تو دماغش کرده بود حال تو رو داشتم
بابا و مامان
پاسخ
وای من ندیدم این پستتن را میام حتما می خونم
فریده
4 اسفند 92 8:16
چه روز پر استرسی رو گذروندی ، خدا رو شکر که اتفاق ناگواری براشون نیافتاده ، مخصوصاً واسه آقاپارسای شیطون . بعضی مواقع می گم یه دونه بچه خیلی کمه ولی وقتی وارد زندگی کسانی می شم که دوتا بچه دارن تنم می لرزه .
بابا و مامان
پاسخ
من موندم اون قدیما 12 تا بچه را چطوری بزرگ می کردند اونم سالم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 اسفند 92 12:35
واااااااااااااااااای از دست این وروجکها که همش شک به مامانی دارد می کنن آخی عزیزم نه اینکه شما حساسین باید با این همه استرس روزی 2 کیلو وزن کم کنید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 اسفند 92 12:35
خانم هنرمند پس خیاط هم هستین کاراتونو با اون لباسی که برا یاسمن وخودت دوختید بذار ببینیم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم چشم
پارسا
6 اسفند 92 19:16
سلام ملیناجون ماشالله چه دختر نازی هزار ماشالله . ارزوی سلامتی واست دارم دوست دارم به وب پارسای ما هم سر بزنی
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون اومدم
الناز
10 اسفند 92 14:03
خانمی خسته نباشید.....وای چه کار خطرناکی....الهی بمیرم.....انشالله خدا خودش حافظ همه فرشته ها باشه...بوس از یاسمن و پارسای عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان محمدصدرا
12 اسفند 92 17:08
عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن و بچه ها رو هم با هم مقایسه نکن هر کدوم یه جورن. از قدیم گفتن هر گل یه بویی داره. مطمئن باش خدا نگهدارشونه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله مهربون
17 فروردین 93 21:08
http://www.pixentral.com/pics/1ZosTpo2nTZeGWg3NyfMp6XNnKSlq1.png