یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن

1392/11/3 8:09
نویسنده : بابا و مامان
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم قلبارزوی سلامتی برای همتون دارم ماچدیشب ما رفتیم نمایشگاه متاسفانه یادم نبودگوشیم و شارژکنمناراحت دوربین هم یادم رفته بودناراحتنتونستم عکس بگیرم این یه دونه را که گرفتم عکسهای بعدی بد شدکلافه و فقط این و میشد گذاشت یاسمن اونجا که رفتیم کفش دو زک شدماچ محمد پارسا هم اصلا افتخار نداد رنگ شه خندهاونجا یه مکتب خونه بود همش می گفت بریم( متب اونه)خندهاین قسمت نمایشگاه قشنگ بود به روش قدیم درس می دادند و بچه های که بلد نبودند مثلا فلک می کردند خیلی بامزه بود خوشمزه اما کتابها خیلی جالب نبود از اونجای که یاسمن توت فرنگی را خیلی دوست داره این چند تا کتاب و براش خریدم خیلی خوشحال بودقلب گل رس هم بود که براش خریدم محمد پارسا هم خوراکی خریدلبخند البته خالش براش خرید وای چقد شیطونی می کردند این وروجکا 4 تا پسر خاله شیطون به همراه یاسمنکلافه پارسا اولش ساکت بود اما بعد همراه اونا شد قلبتو پارکینگ اینقد الکی جیغ می زدند صداشون گرفته بود خندهپارسا از نمایشگاه عکس نداشت این عکسش و گذاشتم خدا را شکر خیلی روز خوبی بودمژهارزوی  سلامتی همراه با شادی براتون دارمقلبقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 10:13
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خیلی زیبا بود
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 10:32
خواهر رأي ها كه داديم فايده داشت،؟؟؟ كدوم از گل هات اول شدن؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم هیچ کدوم برنده نشدند اما چرا فایده نداشت هر کدومتون محبتتون را بهم نشون دادید این خودش برام یه دنیا ارزش داره عزیز دلم دوستتون دارم
مائده
3 بهمن 92 11:10
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان امیرمهدی
3 بهمن 92 11:33
ای جاااان چه خوشگله این دخمله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
رزا
3 بهمن 92 12:21
خوشگل خانم عالی شدی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مائده
3 بهمن 92 16:00
دوست گلم عکس همسریو که گفتی گذاشتم بیا ببین اگه دوست دالیییییییییییییییییی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم رفتم ببینم
مامان پریسا
3 بهمن 92 16:38
سلام عزیزم. وای ماشالله چه خوشگل شده این یاسمن خانم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان پریسا
3 بهمن 92 16:39
راستی پست عروسی کامل شد
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان بیتا و تینا
3 بهمن 92 23:49
سلام خانمی الهی من فدای این گل دختر بشم که هر بار از دفعه قبخوشگلتر میشه بعدشم اینکه چرا پارسای من نمیخواد صورتش نقاشی بشه؟ اخ که من قربون اون صورت معصومش بشم خیلی دوستتون دارم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم شرمنده محبتهای بی دریغتون هستم
مامان هیمن
4 بهمن 92 0:46
واسه یاسمن جون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
ماماني كسرا
4 بهمن 92 10:57
خدا رو شكر كه خوش گذشته انشالله تك تك لحظه هاتون پر باشه از صداي خنده بچه ها ممنون كه اين مدت احوالپرسم بودي عزيزم مچكرم به خاطر همه محبتات
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خواهش می کنم شما یکی از دوستای عزیز ما هستید
مامان سینا
4 بهمن 92 22:38
فدات بشم من
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جون از محبتتون
مامان پارساجونی
5 بهمن 92 12:22
ماشالله به این دخمل خوشگل
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
*یاسمین*
5 بهمن 92 13:44
ریحانه
5 بهمن 92 21:24
مامانی الینا
6 بهمن 92 8:19
وای مامانی دستت درد نکنه چقدر دخملمون قشنگ شده فداش شم ایشالا همیشه سالم باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله شيدا و روشا
6 بهمن 92 8:51
چه كفشدوزك نازيييي
مامان ترنم
6 بهمن 92 11:02
واااااااااااي چه كفش دوزك خوشگلي. اين دختر توت فرنگي همه گير شده . ترنم هم عاشق اين شخصيته.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون بله عزیزم یاسمن همش سی دیاش و می خره و کتاباش و
مامان ساجده
6 بهمن 92 12:48
چه کفشدوزک خشکلی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان ملینا
10 بهمن 92 17:11
چقدر خوشکل شده عزیزمممنونم عزیز دلم چشماتون خوشگله