یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و ...

1392/11/1 22:23
نویسنده : بابا و مامان
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب امیدوارم شاد و خرم و سرحال باشید به همراه خانواده های گلتون ماچامروز بعداظهر رفتیم بیرون تا من برم استخر یاسمن و باباش با محمد پارسا رفتند نمایشگاه کتاب اونجا تو بخش نقاشی یاسمن خانم و گریم کرده بودند و خانمی که این کار و کرده گفته چی درستت کنم سوالیاسمن گفته توت فرنگی تعجبخنده بعد خانمه گفته نه یه چیز دیگه اصلا فرشته درست می کنم یاسمنم گفته باشه ماچبعد به پارسا گفتند تو را چی درست کنیم اقا پسر گفته هولا(هیولا)قهقههبهش خندیدند قهر کردهقهر گفته نمی خوام من و بکشیدخندهیاسمن یه کتاب رنگ امیزی خریده بود پارسا هم یه بادکنک اون نقاشی را هم یاسمن اونجا کشیده اون گوشه یاسمن و خواسته بنویسه که بر عکس نوشته راستی عکس کتاب و عکس نقاشی را یاسمن خودش انداخته فردا قرار دوباره بریم تا منم باشم حتما از اونجا عکس می گیرمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان بردیا 
1 بهمن 92 22:52
وای خدای من؛واقعافرشته شده این یاسمن خانم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مائده
1 بهمن 92 23:07
ای جونم چه ناز شدی فرشته کوچولووووووووووووووووو کتابی که خریدی مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
خاله کمیل وکیان
2 بهمن 92 0:03
ناز شدی عزیزم پارسا همش تو تخیلات خودشه هولا چرا عزیزمتوهم باید فرشته بشی
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جون تازه می خواد هولا ژلاهای هم بشه
خاله کمیل و کیان
2 بهمن 92 0:11
به دوتا خوشگلم رای دادم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم
مامان پرنيان
2 بهمن 92 8:31
اي جونم چه كوچولوهاي نازنيني . خدا براتون حفظش كنه . قربون هولا گفتنش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان پرنس و پرنسس
2 بهمن 92 9:23
الهی قربون فرشته کوچولو بشم چقد نااااااااز شدی دخملی ای جووووونم خب مامانی به پسملمون بر خورده که بهش خندیدن حتما پسری رو بده هولا بکشن عکسشو هم بگیر
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله جونچشم اگه بره
مامان هیمن
2 بهمن 92 9:45
پارسا جون فدای قهر کردنت.اگه خاله رو ببینم دعواش میکنم .چرا خندیده مگه هیولا خنده داره.
مامان هیمن
2 بهمن 92 9:46
خاله خوب خودم یاسمین جون اینجور پیش بری عکاس خوبی میشی فدات
بابا و مامان
پاسخ
خدانکنه خاله جون ممنونم خاله جونم
مامان هیمن
2 بهمن 92 9:46
چقد هم خوشگل شدی فرشته خانوم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
نگار-مامان عرفان
2 بهمن 92 9:58
چه ناز شدي خانومي فرشته خانوم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
نگار-مامان عرفان
2 بهمن 92 9:59
عزيزم خيلي گلي و خيلي با مرامي كه تو اين مدت كه سرم شلوغه و وقت نميكنم زياد بهتون سر بزنم منو تنه نذاشتيد و با نظرهاي پر مهرت دلگرمي دادي بهم فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشم من
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم ما خیلی دوست داریم
مامان بیتا و تینا
2 بهمن 92 10:58
سلام مهربونم اخ که من قربون اون هولا گفتنت بشم خاله جونم به خدا اونجا بودم یه گاز محکم ازش میگرفتم ماشاالله به یاسمن که واقعا مثل فرشته ها شده خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون محبتت هستم عزیزم
مامان هیمن
2 بهمن 92 11:01
خاله فدای برعکس نوشتنت بشم یاسمن جون
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
معصومه
2 بهمن 92 11:03
اوه اوه اوه چه خانومی چه بانوییییییییییییییییییییی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
رزا
2 بهمن 92 11:39
خوشگل بودی خوشگل تر شدی یاسمن بانو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
*یاسمین*
2 بهمن 92 14:08
به به چه فرشته اییچه نقاشی قشنگی،آدمه تو نقاشیت چرا بغض کرده عزیزم ،اینجوریاسم خوشگلتم که بلدی بنویسی قربون هولا گفتنت،عزیزمای جانم به قهرتخب بچمون میخواسته متفاوت باشه،مگه چیه؟خیلی باحالی شیطون بلا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم خدا نکنه خاله امروز که رفتیم از دم در نرفت تو می گفت دوت ندالم بلم
fariba
2 بهمن 92 16:14
سلام به مامان فعال و پرانرژی و دخملی و پسملی هر وقت میام وبلاگتون کلی کیف میکنم از دیدن عکسها و مطالبتون.... وتبریک میگم بابت اینهمه انرژی که با وجود دوتا وروجک باز هم روز بروز اپ میکنید.آفرین مامانی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف دارید
خاله کمیل و کیان
2 بهمن 92 16:55
خدانکنه شما لطف دارید عزیزم اخه پیشم نیستن ببینم چی میگن چه جوری شدن این عکساشم مال خیلی وقت قبله الان که بیاد عکس میندازم و میذارم
بابا و مامان
پاسخ
حتما بذلر عزیزم دلم براشون خیلی تنگ شده ایشالاه زود بیاید با پستهای عالی
مامان امیرعلی گلی
2 بهمن 92 22:01
این خانم گل چه خوشکل شده ماشالله فدایه پارسا نازه با هولا گفتنش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون خدا نکنه
مامانی درسا
3 بهمن 92 2:54
عزیزمی فرشته ی ناز ...... شما مثل یه فرشته زیبا هستی عزیزم .... نقاشیت هم بیست ..... چرا به پسرم خندیدن خوب دوس داشته هیولا بشه .... آدمای بد ..... عزیزم خودم میام ادبشون میکنم ...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
سمیه
3 بهمن 92 16:04
هولا
مامان نرگس
3 بهمن 92 16:07
عزیزم چه دل نازکی بچه ها دارن. خوب چه اشکال داشت همون چیزی که دوست داشته براش میکشیدن تا ناراحت نشه. یاسمن جونم خیلی خوشکل شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان پریسا
3 بهمن 92 16:40
از دست پارسا
مامان سونیا
3 بهمن 92 18:59
هزار ماشالله به این فرشته ناز و خوشگل آفرین به اون خانم گریمور که میدونسته یاسمن جون چه فرشته خوشگلی میشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون خاله جون مهربونم
مامان آوا
3 بهمن 92 23:43
خیلی زیبا شدی یاسمین جونم.مرد کوچولو بهش برخورد. جیگرت برم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون همینطوره راست راستی مردونه عمل کرد
مامان سینا
4 بهمن 92 22:39
الناز
5 بهمن 92 0:05
ای چونممممممممم چقد دلتنگ بچه ها شده بودم.....یاسمن جونم خوشکل بود خوشکلتر شده عزیز منننننماشالله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم دوست داریم
خاله شيدا و روشا
6 بهمن 92 8:50
سلاممممممممم فداش شم چه نازه شده ياسمن خانوم قربون هولا گفتن پارسا برم من
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم از محتتون
مامان ترنم
6 بهمن 92 10:59
واقعا فرشته بودن برازنده‌ات هست ياسمن جون. حالا چرا هولا ببخشيد هيولا؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون نمی دونم این روزا پارسا هولا هولا میکنه