یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تشکر از دوستان گلم

1392/11/3 18:48
نویسنده : بابا و مامان
802 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای عزیزم سلام قلبتصویر بالا را تقدیم می کنم به همه دوستای گلم ماچممنونم از محبتتون که لطف کردید تو مسابقه ای که برگزار شد کمکمون کردید شرمنده محبت همتون هستمخجالتقلب  و دوستتون دارم قلبماچدرسته ما امتیاز لازم و نیوردیم اما هر کدومتون محبتتون را بهم نشون دادید این خودش برام یه دنیا ارزش دارهبغل  دوستان گلم دوستتون دارم و یکدنیا ممنونم از مهربونی تک تک تونقلبقلبماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان مینا
3 بهمن 92 19:55
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بیتا و تینا
3 بهمن 92 23:51
الهی من قربون دل مهربونت بشم من به نوبه خودم میگم که وظیفم بوده و با افتتخار میگم که به خوشگلترین بچه های دنیا رای دادم عاشقتونم راستی گلم ما اپیدیم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم از محبتتون عزیز دلم. امدم عزیزم
مامان هیمن
4 بهمن 92 0:48
ایشالا همیشه شاد باشین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی دخمل بلا
4 بهمن 92 20:43
آنان كه با افكاری پاك و فطرتی زيبا در قلب ديگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نيست چرا كه، جــــاودانند ..
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم زیبا بود
مامان سینا
4 بهمن 92 22:38
مامان آرش و آیناز
5 بهمن 92 4:09
عزیزم خوبی از خودته دنیای مهربونی هستی دوست خوبم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از مهربونیت عزیزم
مامان پرنيان
5 بهمن 92 8:34
الهي قربونتون برم امتياز مهم نيست ؛ مهم اينه كه شما يه دنيا عزيزيد
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه فدای مهربونیت عزیز دلم
مائده
5 بهمن 92 11:51
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان محمد معین
5 بهمن 92 11:55
فدای سرتون عزیزم که امتیاز لازم رو نیاوردین تو این جور مسابقات هر کسی تبلیغ بیشتر میکنه معمولا برنده میشه بچه ها خوشگلترین و خوشبوترین گلهای دنیان, همشون هم عزیز و دوست داشتنی هستن عکس پایین هم خیلی نازه عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیز دلم
*یاسمین*
5 بهمن 92 13:39
خواهش میکنمفرشته های خاله همیشه برنده ان
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از مهربونیتون
مامان نیایش
5 بهمن 92 19:33
چه بچه های خوشملی خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از اینکه پیشمون اومدید
مامان ترنم
6 بهمن 92 11:03
آخي . حيف شد كه اول نشديد. ولي ني ني هاي شما هميشه زيبا و دوست داشتني هستن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم محبت دارید
مامان امیرعلی گلی
11 بهمن 92 0:14
عزیزم وظیفه بود این چه حرفیه از نظر من که شما اولید ایشالله تو مسابقات بعدی موفق بشید گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف کردید
مامان حدیثه سادات
17 بهمن 92 23:20
وظیفمون بود عزیزم.امیدوارم تو مراحل زندگیت همیشه پیروز باشی.
بابا و مامان
پاسخ
لطف داری عزیزم