یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

عزیز دلم پارسا...

1392/10/17 16:49
نویسنده : بابا و مامان
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب این هفته خیلی هفته سختی برامون بودناراحت سرما خوردگی بچه ها خیلی اذیتمون کردکلافه خدا را شکر هر دو خوبند لبخندیکم سرفه هاشون مونده که ایشالاه اونم کم کم حل میشهماچ داشت خیالم راحت میشد که حالا نوبت خودم شدهناراحت البته شدید نیست اما خوب سرما خوردگیه مجبورم به خاطر بچه ها خودم و سر حال نشون بدم مژهدیروز اینجا اول یخ می بارید بعدم شد برف و هوا بشدت سرد اما اوضاع  خونه ما  همونطور بچه ها در حال شیطنت و بهم ریختن خونهقلب دیروز با تلفن مشغول حرف زدن با خواهرم بودم که یه دفعه یه چیز محکم خورد بغل گوشم تعجبباور کنید یه چند ثانیه کر شدم و گنگ تو همون حالت دنبال چیزی می گشتم که خورد تو گوشمچشم دیدم یه بادبزنه اونم از طرف پارسا پرت شده بود بعد درد گوشم امونم و بریدآخ رفتم طرفش و اروم زدم تو پشتش عصبانیکه چرا پرت کردی گوشم درد گرفت  شروع کرد به گریه گریهدیدم با گریه داره می گه  (دلا من و ددی به بابام می دم)چرا من و زدی به بابام می گمخنده خندم گرفت و بغلش کردم بوسش کردم گفتم مامان چرا من و زدی گوشم درد گرفت  و به خوبی و خوشی تموم شدقلب تا اینکه بعداظهر باباش اومد بدو بدو  اومد تو اتاقی که من بودم گفت مامان گفتم بله اصلا یاد اتفاقی که افتاده بود نبودم گفت مامان الان( میلم به بابا می دم من و ددی ) منم جدی گفتم برو بگو دیدم به باباش می گه (بابابلو مامان و بتوش من و دده گله کردم) بابا برو مامان و بکش من و زده گریه کردمقهقههخندهخنده حالا ببین اگه واقعا بزنیشون چه اتفاقی میفته نیشخند یاسمنم تند تند می گفت حقته چرا مامان و زدی ناراحتش کردی نه اینکه این دختر ما مامانش و اصلا ناراحت نمی کنهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان سینا
17 دی 92 23:52
عزیز دلم خوب راست میگه چرا عزیزمو زدی
بابا و مامان
پاسخ
باور کن نزدم مامان خیلی یواش بود خوش بحالت پارسا خالهای مهربون هوات و دارن
مائده
18 دی 92 0:03
ای جانم قربون اشکات چه گریه ای میکنه الان خوبی گلم سرماخوردگیت بهتره چه خوب یاسمین طرفدارته
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی بهمون لطف داری
مائده
18 دی 92 0:03
خانومی سرما خوردگیت بهتر شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم بهترم
مامانی درسا
18 دی 92 8:06
امیدوارم دیدگانت همیشه برای بهانه های کودکانه ات گریان باشد عزیز پسرم پارسا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
c1rBURbS0apekG7hYkxw8VMpvDBQ9ViNYc5yKp0wvWEwavw5gAyS8MkdGRYD6fH3
18 دی 92 8:23
خدا رو شكر كه بچه‌ها بهتر شدن. چقدر اين گل پسر نازه آخه. به قول خودت حالا خوبه واقعا كتك زده بوديش وگرنه حكم اعدامت رو همون لحظه مي‌داد.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم مامان مهربون ادرستون را ببینیدکاش بیاید ببینم کدوم یک از عزیزانمه
مامان لي لي
18 دی 92 12:58
خصوصي نكردم خواهر حواست باشه تأييد نكني
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان لي لي
18 دی 92 13:04
مرسي گلم لطف ميكني
بابا و مامان
پاسخ
ببخشید مامان برق قطع شد همین حالا اومد هر چی نوشتم پرید دوباره براتون گذاشتم
مامان لي لي
18 دی 92 13:07
خصوصي گلم
بابا و مامان
پاسخ
رفتم عزیزم
الناز
18 دی 92 15:08
خداروشکر که بچه ها خوب شدن الحمدا... ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چقد بامزه.....خداحفظشون کنه چقدم شیرین حرف میزنه خدای من.....فدای دخترخوشکلمون که انقد مامانشو دوس داره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشید خدا نکنه خاله جون
مامان آرینا
18 دی 92 15:29
آخی عزیز دلم مامانی چلا آقا پارسا رو ددی پارسا جون چلا مامانی رو ددی همیشه لبتون خندون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان هیمن
18 دی 92 16:01
سلام عزیزم.خوب هستین.ایشالا که کسالت برطرف شده وسرماخوردگیتون جدی نباشه.مامانی جگرم کباب شد بخداخاله فدات بشه گریه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟مامانی دیگه دوست ندالم .چرا پسمل نازمو زدی.الکی و آروم نداریم .مهم اینه که زدی.خوب بچس دیگه و بازیگوش .گل پسر نازوببوس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم قول می دم دیگه کاریش نداشته باشم
مامان درسا
18 دی 92 16:22
ای جانم اشکاشو نگاه کن. مامانی مواظب خودت باش زودتر خوب شی.اینقدر هم پارسا رو نزن.
بابا و مامان
پاسخ
چشم بخدا اولین بار بود من بیچاره بیشتر از پارسا از پارسا کتک می خورم
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
18 دی 92 21:38
شیرین زبونم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان مینا
18 دی 92 22:13
ای خدا عزیز دلمنبینم اشکاتو
بابا و مامان
پاسخ
عزیزمی
مامانی کسرا
18 دی 92 23:34
عزیزم عب نداره خوب کردی مامانی!!!! دیگه کفر آدمُ در میارن این پسرا!!!! دختر هر چی باشه دیگه آدمُ نمیزنه!اما این پسرا.... اوه اوه الهی این عکسش خیلی نازه آدم بیشتر از اینکه ناراحت شه میخنده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
مامان بی تاب
19 دی 92 12:18
عزیزدلم .هیچ کس به حد مادر ازگریه بچه اش اذیت نمیشه .مطمئنم خودت بیشتر ناراحت بودی.حاضری کربشی اما گریه نکنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطوره خیلی وجدان درد گرفتم
خاله شیدا و روشا
19 دی 92 14:27
الهی فداش شم چه اشکی میریزه اینجا اما خوب کار بدی کرده نباید چیزی پرت کنه یا کسی رو بزنه,اگه دعواش نمیکردید شاید براش عادت میشد مامانی وای پارسا جون چه چغولی هم میکنه قربون یاسمن عزیزم برم که از مامانش طرفداری میکنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 17:35
ای جونم فدای چشمات که گریون عزیزم. خدایا چشمان هیچ کودکی رو گریان نکن. پشت و پناه همه شون باش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
ღمامان على اكبرღ
20 دی 92 15:08
ای خدا از دست این وروجکا خدا حفظشون کنه
مامان پرنس و پرنسس
21 دی 92 13:01
ای جون دلم عزیزم ان شالله همیشه رو لبای قشنگت باشه خاله جون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان موژان جون
21 دی 92 17:56
اخی عزیزم چرا اینجا گریه میکنی خاله فدای اشکات نریز اشکا حیفن قربونت برم هههههه وای عزیزم بچه ها همه همینن خدا نکنه قولی بهشون بدیم بعد یادمون بره اونا یادشونه ما یادمون نیست این پسملی هم اگه بهش باجم میدادی به باباش میگفت والا
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون خوب شناختیش خاله یعنی دست از پا خطا می کنی باباش میاد یادش اومد فوری خبرا را میده
خاله کمیل و کیان
29 دی 92 1:22
چرا عزیز خاله رو زدی مامانی قربون گریه هات
مامان آریو بزرن و آرتین
30 دی 92 12:21
ای جانم خوب چرا زدیش ؟"