یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن و پارسا

1392/10/18 18:12
نویسنده : بابا و مامان
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب دیشب خیلی شب بدی بودآخ بازم پارسا تب کرده بودناراحت و بی حال بود خیلی درمونده شده بودم نمی دونستم چکار کنم با شیاف تبش واوردم پایین و خوابیدخواب اما صبح دوباره بی حال شده بودناراحت  زنگ زدم باباش اومد بردش دکتر گفتند ادامه سرما  خوردگیه قبلیشه باید انتی بیوتیک قویتر بگیرهکلافه حسابی بهونه گیری می کنه خودمم حالم خوب نیست از بعداظهر این ور تب دارم  نادرم سرما خورده یاسمن  حالش بهتره خدا کنه اونم نگیرهنگرانای بابا این کوفتی سرما خوردگی تمومی نداره طفلک بچه هاگناه دارند ناراحتالان که داشتم می نوشتم چند تا عکس از بچه ها گرفتم می زارم همین جا خونه هم همین حالا کن فیکون شدهکلافهالبته این بار بیشتر کار یاسمنهعینکبای بای



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان کوثری
18 دی 92 19:41
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
بابا و مامان
پاسخ
چشم حتما
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
18 دی 92 21:32
آخیی بلا بدور باشه ؛ زمستون همینه دیگه بیماری وتب و بیقراری ... سعی کن با مرکبات و گوجه فرنگی خام بدنشون رو قوی کنی . خانمی خونه ما همیشه کن فیکونه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون چشم ممنون از اهنمایتون عزیزم خوبه یه نفر مثل خودم پیدا شد
مامان هیمن
18 دی 92 21:44
آخی پارسا جونمایشالا هرچی زودتر سرما خوردگیش خوب بشه .مامانی کار خوبی کردی بردیش دکتر.داروهاشو سر موقع بخوره خوب می شه خوشگل خاله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان مینا
18 دی 92 22:15
ای وای امان از دست این سرماخوردگی که مارو هم اسیر کرده
بابا و مامان
پاسخ
الاهی مامان ایشالاه که زودتر حالتون خوب بشه
مامان لي لي
18 دی 92 22:41
خصوصي خواهر .....
بابا و مامان
پاسخ
چشم عزیزم رفتم
مامان لي لي
18 دی 92 22:42
تو پست قبلي اشك هاي پارسا رو ديدم دلم ريش شد خواهر چرا دعواش كردي و زدي پشتش.....
بابا و مامان
پاسخ
اشتباه کردم الان بغلم وایستاده داره شیرین زبونی میکنه دلم خیلی سوخت دیگه تکرار نمیشه چشم
مامان لي لي
18 دی 92 22:43
عزيزم انشالله سرماخوردگيشون زودتر خوب شه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان لي لي
18 دی 92 22:46
چشمتتتتتتتتتت بي بلا
مامان لي لي
18 دی 92 22:47
از خدا ميخوام گل هاي باغ زندگيت رو برات حفظ كنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم شما لطف دارید خدا اوا جون و برات حفظ کنه و همیشه سالم وسلامت باشه
مامانی کسرا
18 دی 92 23:32
الهــــــــــــی چه اوضاعی شده!!!!!! کاش بچه ها رو می فرستادی جایی خودت یکم استراحت میکردی!!! خونه مادر بزرگی خاله ای عمه ای... چقدر بده مادر خونه مریض باشه!!!منم یه چند روزه خیلی بیحالم!!! خدا همه مریضا رو شفا بده
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم امیدوارم حالتون بهتر بشه موضوع اینه که بچه های من جای نمی مونند خودمم طاقت دوریشون و ندارم
مامان سینا
19 دی 92 0:49
ایشالا زودتر خوب بشی دوست عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم.....(لي لي)
19 دی 92 1:19
زندگی ۲تا هدیه به انسانها میده ، یکی شانس و دیگری انتخاب … شانس داشتن دوستان زیاد و انتخاب بهترین آنها مثل تو !
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
fariba
19 دی 92 1:52
عزیزم از سال بعد بهشون واکسن انفولانزا بزن.پسر منم مداوم مریض میشد الان نزدیک دوماه براش زدم خدارو شکر مریض نشده...من که تاثیرش رو دیدم.بنظرم شماهم امتحان کن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از راهنماییتون چشم
مامان پارساجونی
19 دی 92 11:13
الهی پارسا جونم ایشالله که زودی خوب شی عزیزخالهمامانی مواظب خودتم باش همینطور یاسمن جون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
c1rBURbS0apekG7hYkxw8VMpvDBQ9ViNYc5yKp0wvWEwavw5gAyS8MkdGRYD6fH3
19 دی 92 11:59
عزيزم ان شاا... كه زودتر حالتون خوب بشه. اين سرماخوردگي ديگه تواني براي آدم نمي‌زاره. ولي ياسمن خانوم خوب از موقعيت استفاده مي‌كنه و براي خودش بريز و بپاش راه ميندازه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم کاش می دونستم کدوم مامان مهربونی میومدم پیشتون
خاله شیدا و روشا
19 دی 92 14:30
الهی جان ایشالا که زود زود زود خوب شن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مائده
19 دی 92 15:34
اخی الهی انشالله با این داروها دیگه خوب میشه خانومی زیاد ناراحت نباش قربونتشم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خدا نکنه عزیزم
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 17:36
الهی عزیزم. انشاالله بهتر شی عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلم
*یاسمین*
20 دی 92 14:47
ای چونم به وروجکای خاله،به نظرم بزرگتر شدن.ماشاله به جونشونایشاله هر چه زودتر حالتون خوب بشه بخصوص محمد پارسای نازم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون خوشحالم که اومدید
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
20 دی 92 15:00
وای وای از این سرماخوردگی که دست بردار نیست خدا حفظشون کنه این نی نی های خوشگلو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونممامان مهربون که بهمون سر زدید
ღمامان على اكبرღ
20 دی 92 15:07
آخی عزیز دلم بلاتون دوره ان شاالله که هر چه زودتر خوب بشید.... با سرما خوردگی آدم واقعا کلافه میشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
مائده
20 دی 92 21:52
دوست گلم سرماخوردگیت بهتر شده پارسا جون دیگه تب نکرده دیگه خوب شده
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خیلی بهترم نه خدا را شکر دیگه تب نداره اما اثار سرما خوردگی هنوز هست ممنونم عزیز دلم که جویای حالمون هستید
مامان پرنس و پرنسس
21 دی 92 13:04
مامانی بلا بدور باشه ان شالله زود خوب میشید مرتب تو خونه اسپند دود کن ای وای مامانی دست به دلم نزار که خونه من هر روز صبح تا ظهر که این وروجکا بیان خونه کارم تمیز کردنه اما فایده نداره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم پس همدردیم
مامان پرنس و پرنسس
21 دی 92 13:21
آخی عزیزم ان شالله که بلاتون بدور باشه مامانی هر روز تو خونه اسپند دود کن لیمو شیرین رو بنداز تو اب بزار رو حرارت یکم که جوش اومد دربیار و آبشو بگیر با یه قاشق عسل بخورین خیلی خوبه واسه سرما خودگی عزیزم خونه ما هم همینطوره هر روز از صبح تا ظهر تمیز کاری و جارو ظهر که وروجکا میان بمب اتم منفجر میشه تو خونه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیزم
مامان سینا
22 دی 92 11:43
ایشالا زودتر خوب بشید از دست سرماخوردگی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان آریو بزرن و آرتین
30 دی 92 12:26
امیدوارم هیچ بچه ای مریض نشه بچه هیچ اذیت میشه مامان باباش بدتر
بابا و مامان
پاسخ
انشالاه عزیزم برای دعای قشنگت