یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خدایا شکرت

1392/10/7 13:03
نویسنده : بابا و مامان
962 بازدید
اشتراک گذاری
هوراهورا    هورا    

خدایا شکرت شکرت خدای مهربونم انگار دنیا را بهم دادند

 

قلبمعصومه جونم مامان شد و مهر تایید و امروز خورد هوراماچهوراهورا

 

معصومه جان ببخشید نتونستم خودم و کنترل کنم

http://nini-nazdare92.niniweblog.com/

هوراهوراهورا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

معصومه
5 دی 92 12:52
قربون شکلت بشم من عزیزم کاش صبر میکردی تا /ازمایش نکنه یهو کاذب باشه من ضایع شم البته قرآن باز کردم و تایید کرد
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم اگه کاذب بودجواب بی بی چک مثبت نمیشد من مطمئنم دوست دارم خدا را شکر
مامان سینا
5 دی 92 12:54
مبارک باشه عزیزم ایشالا قدم دار باشه
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه ممنون خاله جونش
❤خونه نمدی❤
5 دی 92 14:15
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مائده
5 دی 92 15:04
خوش به حالش خدایا شکرت
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بردیا شیطون
5 دی 92 15:17
عزیزم مبارکش باشه ایشالا سری بعد عکس نی نیش رو بزاری امین
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاهممنونم
مامان لي لي
5 دی 92 15:24
خيلي خوشحال شدم براي معصومه جون انشالله به سلامتي
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم انشالاه
مامان لي لي
5 دی 92 15:26
مراقب باش به چه كسي اعتماد ميكني، "شيطان" هم يه زماني "فرشته" بود...
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
زهره
5 دی 92 16:40
مبااااااااااااااركه...ايشالله جواب ازمايش هم مثبت ميشه...
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه
مامان حنانه زهرا
5 دی 92 22:28
خداروشکر منم خیلی خوشحال شدم گلم
بابا و مامان
پاسخ
خدا را شکر
مامان مینا
5 دی 92 23:36
مبارکهههههههه
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
ღمامان على اكبرღ
6 دی 92 13:33
سلام عزیزم مبارکش باشه... ان شاالله بقیه مامانهای منتظر دامنشون زود پربشه. عزیزم خصوصی رو هم چک کن.
بابا و مامان
پاسخ
ممنون انشالاه مامان جون خصوصی چیزی نبود ممنون که پیشمون اومدید
ღمامان على اكبرღ
6 دی 92 18:20
عزیزم انگار کامنتم ثبت نشده بود.الان خصوصیت رو چک کن
بابا و مامان
پاسخ
چشم ممنونم مامان عزیز
معصومه
6 دی 92 19:34
از همتون ممنونم مرسی بخدا نمیدونم چی بگم خدا فرشته هاتونو حفط کنه و دامن اونایی که فرشته ندارن رو با دستای بی بی رقیه سبز کنه آمییییییییییییییییییییین فردا میرم آزمایش دعام کنید
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم کاری نکردم ببخشید که نتونستم خوشحالیم و نگه دارم انشالاه برای دعای قشنگت عزیزم انشالاه عزیزم ازمایش فردا برا اطمینان دلته باورت میشه من سر یاسمن ازمایشگاه نرفتم تا زمانی که تشکیل پرونده می خواستم بدم همون بی بی چک اونم دو تا مطمئن باش عزیزم صدرصده دوستت دارمبعدم از کسی کمک خواستی که خیلی عزیزه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 دی 92 23:50
سلام عزیزم مبارک باشه انشالله روزی همه مامانایی که بچه ندارن ودر انتظارن
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه
مامان پرنس و پرنسس
7 دی 92 10:22
مبارکه انشالله نی نی خوشکل و سالم و تپل مپل
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
الناز
7 دی 92 13:46
معصومه جان دوست عزیز انشالله که مامانی و دلت شاد باشه همیشه و برای ما منتظرا هم دعاکن فدات شم
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه عزیزم
مامان درسا
9 دی 92 1:49
مبارکه عزیزم.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم