یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

امامزاده شاه سید علی

1392/10/9 11:36
نویسنده : بابا و مامان
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان عزیزم قلباینجا امامزاده سید علی که روز پنج شنبه شب رفتیم   خیلی خلوت بود یعنی چهار پنج تاخانم بودند جای خیلی بزرگی بود  یاسمن و پارسا داشتند بازی می کردند خیلیم خوشحال بودند که جای به این بزرگی و خلوتی گیر اوردند نیشخند منم داشتم نماز می خوندم دیدم کلاه پارسا را توپ کردندیاسمن داد می زد کاکرو بزن من تیم توهو هستم  پارسام داد می زد سوباکلافه انقد اونجا ساکت بود گنجیشگ پر نمی زد منم داشتم نماز می خوندم نمیشد قطعش کنم همه داشتند نگاشون می کردندمنتظر و یه نگاه به منابرو که من مردم از خجالتخجالت اصلا نفهمیدم چطور اون رکعت و تموم کردموقت تمام  رفتم سراغشون یاسمن بیا اینجا مامان این چه کاریهساکت جلو همه داد زد مربی  چشم سعی خودم و می کنمتعجب چشم حتما گل می زنم وای الان فکر می کنند دارم تشویقشون می کنم ادامه بدندخجالت متفکرهر کاریم کردم ساکت نشدند تازه پارسا میومد جلوی مردم لقد می زد و می رفتخجالت دیگه اونجا موندن و جایز ندیدمنیشخندخجالتراستی با اینکه حواسم و پرت کردند یاد دوستای گلم بودم برا همه مخصوصا اونای که منظر نی نی هستند خیلی دعا کردمماچقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آیسان مامان ماهان
9 دی 92 12:12
توپ بازیی بچه ها .و خجالت کشیدناتی شما .نههههه نهههه ببخشید زیارتتون قبول
آیسان مامان ماهان
9 دی 92 12:13
مرررررررررررررررررررربی
آیسان مامان ماهان
9 دی 92 12:16
خدا کنه دعات برا اونا که نی نی میخوان بگیره ،یه دوجین بچه مثل یاسمن و پارسا گیرشون بیاد ببینن که دعا نکردی که نفرینشون کردیشوخی کردما دختر پسر به این ماهی همه باید از خداشون باشه بچه اینجوری شیطون و بشاشو فوتبالیست داشته باشن
مامان بیتا و تینا
9 دی 92 12:30
سلام عزیزم اخ که من چقدر واسه این دو وروجک خندیدم......قربونشون برم من راستی زیارتتون هم قبول انشاالله که منو از یاد نبردی و برای من هم دعا کرده باشی عشقهای خاله رو محکم محکم بوس کن
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم عزیز دلم حتما به یادتون هستم دوستتون دارم عزیزم
مامان هیمن
9 دی 92 15:35
زیارت قبول عزیزمماشالا چقدر هم شیطونن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
الناز
9 دی 92 17:02
سلاااااااااااام....وای مامانی مردم از خنده.....چقد شیطونن این بچه های نازتون.....خدایا ...اخه چه جای بازی و کاکرو سوبا بزیه اخه خخخخخخخخخخخخ الهی فداتون بشم دخترپسر نازنین.. مامانی مرسی از پیام خصوصیتون...مرسی که اینهمه به یاد ما منتظراهستین خیلی ماهین انشالله خدا حاجت دل شماروهم زودی بده...اخ فداشون بشم چقدم ناز عکس گرفتن
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه عزیزم ممنونم از محبتت عزیزم
مامان بیتا و تینا
9 دی 92 17:39
سلام خاله جونم ما اپ کردیم ..........میایی؟
بابا و مامان
پاسخ
دوست دارم عزیزم اما باز نمیشه هیچ جابه محض اینکه تونستم زود میام
مائده
9 دی 92 18:12
عسیییییییییییییییییسم ماشالله دخملی شیطونه دست پسرارو از پشت بستههههههههههه زیارتتون قبوووووووووووووووول
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
معصومه
10 دی 92 0:31
عزیز دل ممنون که به یاد منم بودی چون مطمئنم بودی گفتما چه کوچولوهای خوردنی اییییییییییییی خدایا حافظشون باش قبول باشه
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم همینطوره معصومه جونم مخصوصا که اون روز که خیلی دلهره داشتی که می خواستی بری برا ازمایش خدا را شکر
مامان امیرعلی گلی
10 دی 92 10:33
وای چه صحنه ی فوتبالی بوده جایه ما خالی خوش به حالتون عزیزم هر روز یه جایه زیارتی مارو هم دعا کنید
بابا و مامان
پاسخ
حتما عزیزم من هر جا می رم یادهمه دوستان عزیزم هستم
مامان مینا
10 دی 92 19:44
کوچولوهای فوتبالیست زیارت قبول
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان سینا
10 دی 92 23:42
از دست این وروجک هافداشون بشم زیارتتون هم قبوووول عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم از محبتتون عزیزم
مامان پارساجونی
11 دی 92 0:21
فوتبال بازی کردنشونو عشقهمربی زیارتتونم قبولاتفاقا اینطوری حتما قبوله دله یه ملت شاد کردین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
ستارگان آسمان من
11 دی 92 2:17
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی درسا
11 دی 92 7:34
اووو چه جای زیبایی و خوبیش این بوده که خلوت بوده ....... بخدا خود امامزاده هم خوشحال بوده از شادی این وروجکا ....... الهی بگردم حالا بازی جند چند شد؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ترنم
11 دی 92 9:11
واقعا خسته نباشي مربي. خيلي حرف ياسمن بانمك بوده . البته ما الان اين شكلي شديم با خوندنش شما اون لحظه اين شكلي بودي و مردم
مامان بردیا شیطون
11 دی 92 13:28
ای جانم چه باحال بود..... زیارت قبول[پاسخ