یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خدا بهمون رحم کرد

1392/10/7 10:48
نویسنده : بابا و مامان
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب دیروز پارسا داشت با توپ تو خونه بازی می کرد و توپ و هی می کوبید به بخاریعصبانی خدا می دونه با چه شدتی هر چیم می گفتم نکن مامان فایده نداشتکلافه خلاصه گذشت تا شب خوابیده بودیمخواب یه دفعه بیدار شدم و احساس کردم یه بوی دوده ای میادسبز نادر و بیدار کردم گفتم نادر یه بوی میاد نادرم گفت بوی نفته از بیرون میاد اما من اصرار کردم بو از خونست که نادر اومد کنار بخاری و دیده بود بله اقا پارسا وقتی توپ و می زده هی به بخاری زده لوله بخاری را در اوردهاسترس و این دوده بوده که داشته داخل خونه جمع میشدهنگران خدا رحم کرد که درا کیپ نیستند و از خونه خارج میشده بعدم خیلی خوب شد پارسا رفت پیش باباش خوابید اخه بغل بخاری می خوابهخواب خدایا شکرت شکرت خدا از لطف و مهربونیتقلب اگر نفهمیده بودیم و من بیدار نمیشدم معلوم نبود چه اتفاق وحشتناکی می افتاد  گریهخواهش می کنم حتما قبل خواب همه چیز و چک کنید از دست این وروجکا اینم دسته گل پارسا بود که یادم رفته بود بنویسم البته من صبح صدقه هیچ وقت یادم نمیره خدایا ممنون ممنونم از مهربونی و کرمتقلب بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مائده
7 دی 92 10:51
[اوهخدا روشکر بخیر گذشت حتما صدقه بده چکارایییییییییییییییییییی که این وروجکا انجام نمیدن
بابا و مامان
پاسخ
فدات بشم ممنونم از محبتت عزیز دلم چشم
ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 12:33
وااای واقعا خدا رحم کرد همیشه خدا جای شکرش رو باقی میزاره عزیزم حتما صدقه بده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم
ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 12:39
مامان خانوم خصوصی داری
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 13:09
خصوصی مامان جون راستی با اجازه لینکتون میکنم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف کردید منم لینگتون کردم
ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 13:27
عزیزم اگه بخوایم بخریم میترسم نتونیم بمونیم اونجا و بخوایم سریع برگردیم ولی اگه اجاره باشه برگشتنمون ساده تره.هرچند اونم سختیای خودشو داره. حالا یکی از دوستای همسرم گفته بود که خودشون امتحانی توی تابستون قبل از سال تحصیلی مدتی رو رفته بودن قم زندگی کردن گفتن شما هم برید ببینید میتونید بمونید اونجا یا نه. نمیدونم واقعا چیکار کنم بین دوراهی موندم بدجور... برامون دعا کن هرچی به صلاحمونه پیش بیاد
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه مامان اگه هوای گرم اینجا تو تابستون اذیتتون نکنه جای خوبیه برا زندگی کردن پدر مادر من میرند زنجان شروع تابستون تحمل گرما را ندارند و پاییز میان دوباره ایشالاه هر طور صلاح همون بشه
ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 13:28
راستی از نظر ساعت چقد توی راهین تا برسین حرم؟
بابا و مامان
پاسخ
با ماشین 20دقیقه پیاده حدود 40 دقیقه
ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 13:31
چشم اگه سوالی رو یادم اومد بهت میگم عزیزم ببخش مزاحمت شدم
بابا و مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم من در خدمتم
معصومه
7 دی 92 14:08
خدا رحم کرده بهتون شکر خدا سالمید خدا همیشه با ماست ممنونتم مهربون که به من لطف داری هم پست هم نماز و هم دعا تو بهترینی گلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم معصومه جان مثل خواهر میمونی برام خیلی برات خوشحال شدم عزیزم ایشالاه به تمام ارزوهای دلت برسی عزیزم
الناز
7 دی 92 14:34
وای خدا رو شکر به خیر گذشت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بردیا
7 دی 92 16:24
خداروشکر بیدار شدین و متوجه شدین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا را شکر پارسا ازم اب خواست منم پاشدم بیارم به صدای پارسا بیدار شدم و متوجه شدم
مامان بیتا و تینا
7 دی 92 16:30
سلام گلم وای که چه اتفاق وحشتناکی واقعا خدا رحم کرده خدا رو صد هزار مرتبه شکر که بخیر گذشته تو رو خدا مواظب خودتون باشین صورت جوجه ها رو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم بله خدا رحم کرد ممنون از مهربونیتون چشم عزیزم
مامان ساجده
7 دی 92 17:17
خداروشکر که به خیر گذشته خدا همه ی بلاهارو ازتون دورکنه ان شالا راستی با یه پست هنری اپم بیا منزل خودته
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم اومدم عزیز دلم
مامان هیمن
7 دی 92 18:28
واقعا درست میگن که صدقه رفع بلا میکنه.خدا رو شکر که بخیر گذشت.
بابا و مامان
پاسخ
بله ممنونم از محبتتون
مامان سینا
7 دی 92 19:05
واااااااااای خدا خیلی رحم کرده خدا رو شکر که به خیر گذشت عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم
مامان مینا
7 دی 92 20:33
ای وای خداروشکر که شما زود متوجه شدید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان حدیثه سادات
7 دی 92 22:21
وااااااای عزیزم پارسا جون این چه کاری بود که کردی. مامانش خیلی باید مواظب باشی. واقعا که خدا همیشه جای شکر همه چی رو جا میزاره.خدایا شکرت..
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
مامان محمدصدرا
7 دی 92 22:54
الهی بمیرم. یعنی تا وقتی تیترو خوندم مردم از ترس و دلهره. خدا رو صدهزارمرتبه شکر که به خیر گذشت باور کن بخاطر دل دریایی شماست که خدا حافظتونه. انشاالله همیشه در پناه حق سالم و شاد باشین
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم شما لطف دارید ممنونم از محبت بی اندازتون
ستارگان آسمان من
8 دی 92 2:33
وای خدارو شکر ....واقعا خدا رحم کردخدا همه ی بلاهارو ازتون دورکنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم شما لطف دارید
زهره
8 دی 92 2:45
وااااااي چه كاري شد؟؟!!! خدا رو شكر بخير گذشت شوكه شدم يه لحظه خدا رو هزااار مرتبه شكر عزيزم حتما يه خون كنيد و صدقه بزارين ماه صفر ماه بلاست و با صدقه دور ميشه... پارسا جان ببين ياسمن چه دخمل خانميه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم شما لطف دارید
مهرنوش
8 دی 92 8:40
خدا رحم کرده. ای پارسای بازیگوش.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان عرفان
8 دی 92 8:41
واااااااااااااااااااي چه خطري از سرتون گذشته . خدا خودش رحم كرده .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
منا مامان الینا
8 دی 92 12:25
ای وای خدا رحم کرده عزیزم حتما صدقه بذار خانومی کار خوبی هم میکنی که شبها همه درها رو کیپ نمکنی و اجازه میدی هوا رد و بدل شه عزیزم پارسا طفلی بچه س دیگه قبلنا زمان ما بچه ها میرفتن تو کوچه یا تو حیاط بازی میکردن انرژیشون تخلیه میشد و تو جمع دوستان اجتماعی بودن را بهتر یاد میگرفتن اما الان بچه های ما توی قفسهای آپارتمان زندانی هستن !!! حتما صدقه بذار کنار عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم درسته همینطوره یاسمن و پارسا همش خونه هستند تا غروب که بابای بیاد بریم بیرون ممنونم عزیزم از محبتتون
علامه كوچولو
8 دی 92 12:32
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از یاداوریتون عزیزم
مامان بردیا شیطون
8 دی 92 15:05
وای خدا واقعا رحم کرده تو رو خدا هر شب لوله بخاری رو چک کن اخرای صفر شده حتما صدقه بده ایشالا بلا از همه دور باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم مامان اخرشب هم من چک می کنم هم نادرممنون از مهربونیتون عزیزم
مامان امیرعلی گلی
8 دی 92 16:00
وای خداروشکککککککککککر دوستتتم خواهش میکنم مواظب خودتون باشین خدا حفظتون کرده ایشالله که بلا دوره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از اون روز هر شب بخاری را چک می کنیم هم نادر هم من
مامانی کسرا
8 دی 92 19:16
خدا رحم کرده خوندم خیلی نگران شدم! انشالله که همیشه خوب و خش باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
مامانی کسرا
8 دی 92 19:17
خدا رحم کرده خوندم خیلی نگران شدم! انشالله همیشه خوب و خوش باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیزم سلامت باشید
سمیه
8 دی 92 19:49
خدا رو شکر ... صدقه بده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم چشم عزیزم
مامان لي لي
9 دی 92 2:52
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان لي لي
9 دی 92 2:53
واي چقدر خدا رحم كرده بهتون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان لي لي
9 دی 92 2:54
ببوسشون خواهر از طرف من
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم چشم
ღمامان على اكبرღ
9 دی 92 3:51
سلام مامانی ممنونم ببخشید افتادید تو زحمت
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم بازم سئوالی بود در خدمتم
مامان گلشيد
9 دی 92 9:46
عزيزم خدا خيلي رحم كرد از دست اين بچه ها جديداً گلشيدم ياد گرفته ميره شير گاز بخاري رو ميكشه با اين كه بستش خيلي محكمه اما اينقدر بهش ور ميره تا شل ميشه من همش بايد برم چكش كنم. امان از اين بچه ها خدا رو شكر كه به خير گذشت
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزموای مامان خیلی مواظب باش
مامان آوا
9 دی 92 19:54
امان از این پسر شیطون بلا
مامان پارساجونی
11 دی 92 0:17
خداروشکر که بخیر گذشته واقعا خدای مهربون همیشه جای شکرشو بجا میذاره خوشحالم که سلامتید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی درسا
11 دی 92 7:36
عزیزم خدا واقعا" رحم کرده ....... عزیزم با همه بازی با بخاری چکار داشتی دیگه ؟؟؟؟؟؟؟ خداروشکر
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیز دلم همین و بگو مامان
مامان ترنم
11 دی 92 9:08
خدا رو شكر كه بيدار شدي. واقعا تصورش هم خيلي سخته. خيلي خطرناك بوده. خدايا خودت نگهدار همه باش.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم انشالاه
مامان پریسا
11 دی 92 15:20
لطفا بیشتر مراقب باشید. واقعا خدا رحم کرده
بابا و مامان
پاسخ
چشم عزیزم ممنونم از مهربونیتون
مامان پریسا
11 دی 92 15:29
راستی یه بار پرسیدم میشه طریقه ی گذاشتن بالا بر رو یادم بدید؟. یادتون رفت؟البته اگر اشکال نداره... ممنون.
بابا و مامان
پاسخ
وای ببخشید یه دنیا شرمندهاومدم عزیزم
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
14 دی 92 17:12
سلام مجدد برای دو سه تا از پست هات نظر دادم ولی آخرش مینوشت لحظاتی بعد مراجعه کنید نمی دونم میرسه یا نه
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم چیزی نیموده ممنونم از محبتتون که پیشمون اومدید
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 92 12:48
وای خدا رو شکر که بیدار شدی و متوجه شدی خیلی خطرناکه.همیشه یه کمی پنجره رو باز کن برای اینطور مواقع خوبه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از راهنماییتون چشم