یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

بدون عنوان

1391/9/7 16:49
نویسنده : بابا و مامان
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز واکسن عزیزم و زدیم وای بمیرم یکی دستش یکیم پاش من که اصلا نگاه نکردم قرار بود همسرم بیاد با هم بریم اما نتونست بیاد وای چه استرسی گرفتم خدایا چه کار کنماسترسبلاخره بردمش کار خانمی که واکسن میزد 2 ثانیه هم نشد اما چنان سردردی کردم که هنوز ادامه داره اخه هیچ کدوم از واکسن های بچه ها من تو نمی رفتم نادر می برد و میزدند پارسا جونم گریه کردگریه که بیشتر ناراحت شدم ناراحت تا بیرون اومدیم تو مغازه توپ دید هی گفت توپ منم براش خریم یاسمن خانمم ماهی خرید و چند تا بازی حلقه و به این ترتیب پارسا جونم ساکت شد و یادش رفت  با خالی کردن جیب مامانلبخندخدا شکر خونه هم بازی میکرد حالا هم خوابه خدا کنه حالش همینطور باشه راستی قطره استا مینوفن 4 ساعت یکبار بهش میدم به هوای یاسمن بازی میکرد اما معلوم بود که پاش درد می کنه موقع خوابیدن هر چند یکبار می گفت دد ناراحتناراحت یاسمن جون امروز مراعات داداشش را کرده اصلا سر به سرش نذاشته مثل یه خواهر خوبماچامیدوارم همه نی نی ها همیشه سالم و سلامت باشندبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابابزرگ ارسطو
7 آذر 91 22:28
انشاالله واكسن بهش سازگار باشه وتب نكنه ولي اگر كرد استامينوفن وگاهي پاشويه
وصد آفرين به ياسمن جون كه هواي پارسا جون را داره


ممنونم از راهنماییتون واز اینکه به ما سر زدید
مامان ماهان
8 آذر 91 10:20
سلام عزیز دلم ،قربونت برم که داداشمو دعا کردی می دونم که این شفا نتیجه دعای بچه های مهربون نی نی وبلاگ و شما مامانای فرشته است،خدا بچه هاتونو براتون حفظ کنه


ممنونم خدا شکر
الیسا
8 آذر 91 13:42
خب خدا رو شکر که دغدغه واکسن شما هم تموم شد ...

خدا پناه کوچولوهات همیشه .ببوس هر دوشون رو .


ممنونم خاله جون