یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

بدون عنوان

1391/9/6 16:56
نویسنده : بابا و مامان
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الان بازم داره بارون میاد وهوا سرده اینجا تو اتاق که پاهای من یخ زده اما چاره چیه منم که نمی تونم بیکار بمونم اومدم اتاق یاسمن خانم که کامپیوتر اینجاست دیدم بازم نقاش خانم ایندفعه با ابرنگ حساب دیوار را رسیدهعصبانی دیگه واقعا کفری شدم نمی دونم از دست این دختر چه کار کنم اصلا هم حرف گوش نمی ده حرف حرف خودشه بعدا فهمیدم اینکه هی میگه مامان من دختر خوبیم مواظب داداشم میشم یه ورقم بهش د ادم تو کارات و بکن یعنی اینکه حساب دیوارای کمد را می رسیدن امروز قرار بود واکسن پارسا (18) ماهگی شو بزنیم که نمیدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه خانمی که واکسن می زنه نبود چون دلم برای پسرم میسوزه اخه حتما پاش درد میگیرهناراحت وتبم کنارش وای بمیرم چند روزه استرس دارماسترسایشالاه به سلامتی تموم بشه امروز یه اتفاق بدیم افتاد پای چپ پارسا رفت روی یه اسباب بازی و کمی پوستش کنده شد و خون اومد فکر کنم پاش سوزش داشت همش پاش و تا زانو میکشید بالا تا کف پاشو نشونم بده چسب زدم چسب و باز می کرد تا باباش بیاد یادش رفته بود اما تا باباش و دید پاش و گرفت بالاتا باباش حسابی لوسش کنه وتا پاش و نبوسید ول نکرد اما فکر کنم کمی میسوزه چون طفلکی هی پاش و نشون میده الان که خوابه ایشالاه پا شد سوزشش افتاده باشه بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد معین
6 آذر 91 18:51
آخی طفلکی حتما براش اسفند دود کن انشالا خوب میشه


چشم خاله جون

ممنونم
پگاه مامان آرشیدا جون
7 آذر 91 11:25
سلام امیدوارم پارسا کوچولو و یاسمن جون خوشگل بانمک همیشه سلامت باشند و با اجازه لینکنون کردم


ممنونم باعث افتخاره