یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

بدون عنوان

1391/9/9 9:59
نویسنده : بابا و مامان
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا می دونه که چقدر این سه روز برام عذاب اور بودعذاب وجدان از اشتباهی که نا خواسته مرتکب شدم ناراحتوای اگر عارضه جبران ناپذیری داشت چه کار می کردم خدایا شکرت که به خیر گذشت خدایا شکرت من مامان خیلی بدی هستم اشتباهم این بود که واکسن محمد پارسا را باید 5 دی  میبردم میزدم به اشتباه 7 اذر بردم و مسئولین بی مسئولیت مرکز بهداشت هم توجه به کارت واکسن نکردند و واکسن 18 ماهگی پارسا را زدندعصبانی با ز جای شکرش باقی واکسن را اشتباه نزدند تقصییر من بود می دونم منه بی فکر اما اونها هم باید دقت می کردند این و نوشتم مامانا حواسشون جمع باشه که میدونم همه حواسشون هست و من بدترین مامان هستم خدایا شکرت شکرت که مشکلی پیش نیومداز پزشک پارسا در این مورد سوال کردم و گفتند که ایرادی نداره خیالم راحت شد لبخنداما هنوز ناراحتم و عذاب وجدان دارم بمیرم من مامان بدی هستم ولی به خدا دست خودم نبود اشتباه شده امیدوارم پارسا جونم من را ببخشهناراحتگریهپارسا جونم یاسمن عزیزم دوستون دارمماچماچ ماچ          بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آبجی فاطمه جون
9 آذر 91 10:21
سلام حالا این قدر خودتون و ناراحت نکنید خدا رو شکر مشکلی که پیش نیومده - فاطمه توی مسابقه وبلاگ ثمین شرکت کرده اگه خواستید بهش رای بدید به آدرس زیر برید http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php تو قسمت نظرات آلبوم ٤ به فاطمه ( کد ٣ ) رای بدید
آبجی فاطمه جون
9 آذر 91 10:43
خیلی ممنونم بابت رای که دادید


خواهش میکنم
یاسمین
9 آذر 91 11:53
خدا رو شکر که به خیر گذشت.خودتو ناراحت نکن ولی خیلی حواستو جمع کن،یه اشتباه کوچیک یه عمر پشیمونی ببار میاره.مواظب فرشته هات باش خانومی


چشم ممنونم حتما
عمه جونی
9 آذر 91 15:42
ممنون که به کیان جونم رأی دادین
الیسا
11 آذر 91 7:06
عزیزم خدا رو شکر که بخیر گذشته ... دیگه خودت رو ناراحت نکن و اصلا هم فکر نکن که مادر خوبی نیستی ... تو برای پارسا و یاسمین بهتریم مامان دنیایی ...

بازم خیلی خوشحالم که طوری نیست ... همیشه در کنار هم شاد باشید .


شما لطف دارید ارزوی سلامتی برای پسر گلتون دارم وارزوی خوشبختی در کنار خانواده گرامیتان دارم