یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن جون

1392/8/13 17:45
نویسنده : بابا و مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمقلب دو سه روز پیش بلاخره جلوی موهای یاسمن و کوتاه کردممژه و خیالم راحت شد لبخندوای این دختر شیطون که با گل سر مخالفه موهاش همش جلوی چشماش بودکلافه به قول خودش علی بابا میشد (سند باد)نیشخند منم دق مرگعصبانی هر چی می گفتم یاسمن گل سرات و بیار بزنم می گفت نه مامان من گرمم میشه و بهانه میورد ابروبیرون هم به زور طاقت میاره سرش باشه دیروز که  می خواستیم بیرون بریم خانم کیف مورد علاقش و برداشت همشم می گفت بهم میاد مامانلبخند توشم پر کرد از هر چی دلش می خواست موقعه برگشت این عکسها را ازش گرفتمماچ اینکه می بینید پارسا نیست طبق معمول فرار کردهچشمک باید برم به زور بیارمشکلافه این بچه به زور لباس میپوشه به زور در میاره خدا می دونه تا لباسش و بپوشه و در بیاره چند تا لقد نثار من می کنهتعجبنیشخند          بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان پارساجونی
13 آبان 92 17:53
خوشگله خاله حالا صورته ماهت بهتر دیده میشه عزیزم مبارکت باشه چه عکسای خوشگلی من فکر میکردم فقط محمد پارسای من اینطوریه آخه اونم منو اینطوری میکنه تا لباس تنش میکنه یام در میاره نمیدونی باید پیکار کینم برای این رفتار


ممنونم خاله جونم فکر کنم کلا پسرا اینطورین
مامان آوا
13 آبان 92 20:36
هزار تا بوس واسه یاسمن جون ناز


ممنونم خاله جونم
نازنین
13 آبان 92 22:15
آخی...چقدر ناز شده.
خیلی بهش میاد،مبارکه.
با اون تیپ خوشگلش حسابی خوردنی شده ها.


ممنونم خاله جونم
مامان نرگس
13 آبان 92 23:02
محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازي خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگوييد
دوباره شور عاشوار به پا شد
فرارسیدن ماه محرم ماه عزا و ماتم تسلیت باد


و همینطور بر شما عزیزم
❤دو نیمه قلبم❤
14 آبان 92 0:09
مبارکش باشه
ساقی هم تو خونه اجازه نمیده گل سر بزنم به موهاش.فقط بیرون.میایم خونه زود درشون میاره
منم دیگه جلو موهاشو بلند کردم تا جلو چشاش نیاد


ممنونم ای خدا مامانا چه فکرها که برا راحتی بچه ها نمی کنند و این شیطون بلاها همیه نقشه مامانها را نقش بر اب می کنند عزیز دلم ممنونم از حضور گرمتون
مامان آرش و آیناز
14 آبان 92 0:34
آخی عزیزم ماشالله الان خیلی خوشکلتر شدی عزیزم

عجب ژستی هم گرفته این گل دخملی
ای پارسا شیطون مامانی ازطرف من حتما یه بوس محکم بگیر ازش


ممنونم عزیز دلم لطف دارید چشم می ترسم گازش بگیری از این به بعد گازم به لقداش اضافه شه
مامان امیرمهدی
14 آبان 92 2:19
ماشالا هزار ماشالا عزیز خاله
مامانی واسه دخملمون اسپند دود بده
آپم بدوووووو بیا


ممنونم عزیزم اومدم عزیز دلم
مامان حدیثه سادات
14 آبان 92 2:45
کوتاه کردن موهات مبارک..
عکسات هم خیلی قشنگه خوشتیپ خانوم


ممنونم خاله جونم
مامان گلشيد
14 آبان 92 10:55
واي واي چه خوشگل شدي عزيز خاله با اين تيپت حسابي دل ما رو بردي كه


ممنونم خاله جون
مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
14 آبان 92 15:24
فدات بشم خاله من عاشق موهات بودم چرا گل سراتو تو موهات نزدی تا مامانی مجبور شد موهاتو قیچی کنه
خوشتیپ
ببین کیفش هم خیلی قشنگه
پارسا هم که فکر کنم کنفو کار هست نزن مامان بیچاره رو
من هم ترس چند روز دیگه پسرمو دارم که می خواد چه بلایی سرم در بیاره

خدا نکنه خاله جون
من گل سر نمی زنم و مامانم همش در حال گل سر خریدنه
ای مامان این پسرا همشون کنگفو کارن این پارسا هم زده رو دست همشون
خاله کمیل و کیان
14 آبان 92 15:31
مامانی موهاش کوچرا کوتاه کردی حیف بود
ولی موهات بلند بود خیلی ناز تر بودی مهم اینه که خیلی دوستون داریم کیفتم خیلی نازه با لباست ست شده


خاله جون به خدا خسته شده بودم دیدم این دختره موهاش و کرده تو دهنش اعصابم خورد شد بردم ارایشگاه کوتاش کردم ممنونم از محبتتون
مامان آریو برزن وآرتین
14 آبان 92 16:12
یاسمن جونم عزیزم چه ناز شدی مبارک باشه
موهاتو کوتا کنی و زیباس بلندم باشه بازم زیباست چون صورتت مثل ماه میمونه عزیزم


خیلی ممنونم خاله جون ممنون از محبتتون
مامان امیرعلی گلی
14 آبان 92 20:17
به به چه خانوم با شخصیتی
خوشکل بوددی خوشکل تر شدی خاله جون


ممنونم خاله جون
معصومه
14 آبان 92 22:22
دخترت بزرگ بشه از این دانشجو خوشگلا و خوش تیپا میشه بعد کلی خواستگار براش میاد
لقدهای پارسا نوش جونت مادر شدی واسه چه روزی خواهر


فدات بشم لطف دارید چشم نوش جونم
مهرنوش
15 آبان 92 8:33
عزیز دلم! خوشگل خاله. مبارکش باشه. چه بش میاد.
ای پارسای بازیگوش


ممنونم خاله جون می بینی خاله
مامان درسا
15 آبان 92 9:49
یاسمن جونم با تیپ قشنگت دل ما رو بردی.


ممنون خاله جونم لطف دارید
مامان موژان جون
15 آبان 92 11:13
قربونش برم اینقدر ناز شده


خدا نکنه خاله جون مهربونم
مامان تنها
15 آبان 92 23:05
سلام عزیزم منم لینکت کردم


ممنون از لطفتون
مامان ترنم
16 آبان 92 8:24
چقدر ناز شده اين گل دختر . عزيزم چه ست قرمز بهت مياد.


ممنونم خاله جونم
مامان عرفان
16 آبان 92 11:34



ممنون خاله جون