یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تقدیم به بهترین مادر بزرگ دنیا

1392/8/12 17:52
نویسنده : بابا و مامان
457 بازدید
اشتراک گذاری
 

نعمتهای اسمان همیشه برف و باران و نور نیست گاهی خداوند عزیزانی را با ما اشنا می کنداز جنس اسمان به زلالی باران به سفیدی برف و به روشنای نور...

سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین

وای خدا خیلی شرمنده شدم خجالتوقتی این متن و از دوست مهربان و عزیزمونماچ دیدم خدا می دونه خجالت میکشم متن و دوباره بخونم سودابه خانم بهترین مادر بزرگ دنیا یکدنیا شرمنده محبتتون هستم ارزو می کنم همیشه سالم و سلامت باشید هیچ کاری ازم بر نیومد فکر کردم تو وبلاگمون از بزرگواری این مادر بزرگ مهربون تشکر کنم عزیزم دوستت دارم و مدیون محبتتون هستمماچقلب

http://mohammadmatin.niniweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهرنوش
12 آبان 92 11:32
ایشالاه همیشه زنده باشند این مادربزرگای مهربون.

ایشالاه



سودابه
12 آبان 92 13:20
من دختر ندارم ولی خداوند عروسهای ماه و دخترهای ماه وبلاگی نصیبم کرده که اصلا خلعی حس نمیکنم.
دخترم گریه ام انداختی ممنون محبتت هستم.واقعادوست دارم.دوستون دارم.ای کاش روزی که همه تون رو در آغوش بگیرم


فدای مهربونترین مادر بزرگ مهربون خیلی دوست داریم
مامان ترنم
12 آبان 92 13:57
خدا اين مادر بزرگها رو براي همه حفظ كنه كه بودنشون بزرگترين بركت زندگي ماهاست.


ممنونم ایشالاه همیشه زنده و سلامت باشند
خاله کمیل و کیان
12 آبان 92 14:48
سایتش واسم باز نشد


الان امتحان کنید
مامان امیرعلی گلی
13 آبان 92 0:54
چه مادر بزرگه مهربونی
ایشالله عملتون خوب باشه مادربزرگ



ایشالاه به سلامتی
مامانی درسا
13 آبان 92 2:20
سودابه ی عزیز انشاالله که به سلامت جراجی میشین و برمیگردین پیش نوه های گلتون ..... ممنون دوستم خبر دادی برم بهش سر بزنم میبوسمت دختر و پسر گلتو ببوس


ایشالاه خواهش می کنم بفرمایید
مامان امیرعلی گلی
13 آبان 92 11:03
ممنون دوست جونم الان رفتم بهشون سر زدم


ممنونم از لطفتون
مامان عرفان
13 آبان 92 12:09
داشتن مادربزرگ نعمت بزرگيه . هر كي مامان بزرگش زنده است خدا سلامتش كنه و هركي مادربزرگش فوت شده خدا رحمتش كنه . من دو تا مامانبزرگهام را خيلي دوست دارم ولي خيلي كم فرصت ميشه به ديدنشون برم .


خدا نگهشون داره
مامان پارساجونی
13 آبان 92 15:07
خدا حفظشون کنه


ممنونم عزیزم
مامان آریو برزن و آرتین
13 آبان 92 15:33
ایشالا همیشه زنده باشند
و همیشه سایه شون مستدام باشه



ایشالاه
مامان امیرمهدی
13 آبان 92 16:25
سلام عزیزم خوبی گلم؟محمد جان ویاسمن خانوم چطورن؟؟؟؟خیلی وقت بود که بهتون سر نزده بودم.دوستون دارم


سلام به ممنونم خوبیم عزیزم دلمون براتون تنگ شده بود ما هم خیلی دوستتون داریم
❤دو نیمه قلبم❤
14 آبان 92 0:07
ایشالله همیشه سلامت باشن


ایشالا
فروش جامع ترین آلبوم خاطرات کودکان و نوزادان
15 آبان 92 18:45
فروش جامع ترين آلبوم خاطرات کودکي و نوزادان از مشخصات اين آلبوم منحصر به فرد شما مي توانيدخاطرات کودک دلبند خود را لحظه به لحظه ثبت نماييد از مشخصه هاي اين آلبوم ميتوان به شجره نامه پدر و مادر-محل عکس سونوگرافي-جشن سيسموني و هدايا-محل قرار دادن گواهي ولادت نوزاد-جشن نام گذاري-جدول قيمت ها در زمان تولد کودک--جدول واکسيناسيون کودک-تاريخچه درآمدن دندانها- آلبوم عکس و .... اشاره کرد ابعاد آلبوم30*22سانتي متر-وزن 840گرم- تعداد صفحات 72صفحه خاطرات و 7 صفحه آلبوم عکس با طراحي کاملا جديد ميباشد لطفا جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاهده محصولات ديگر شرکت به تک به سايت www.albomekhaterat.blogfa.com مراجعه بفرماييد www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com 09376636021 تلفن ثبت سفارشات توليد و پخش شورت هاي آموزشي کودک (پوشک اموزشي براي اولين بار در ايران شورت آموزشي کودک چيست؟ )) هرگاه بخواهيد به کودک آموزش دهيد موقع دستشويي به شما اطلاع دهد مي توان از اين پوشکهاي آموزشي استفاده کرد از مزاياي اين پوشک اين است که اگر کودک دستشوي خود را اعلام نکرد به هيچ عنوان نم پس نمي دهد و همچنين قابل شستشو و استفاده مجدد است يکي از روشهاي اموزش کودک عکسهاي روي پوشک وقتي کودک ادرار ميکنه کم کم محو ميشه و مادر مي تواند بگه به کودکش که ببين ...اين عکس دوستاته ...اسمشون چيه و ... بعد بگه که دوستات دوست ندارند تو توي اين شورته جيش کني اگه جيش کني کم کم ميروند . تو که دوست نداري دوستات بروند جاي ديگه ...دوست داري؟ من فکر ميکنم که خيلي راحت مي توني بچه را از پوشک پوشيدن با کمک اين پوشکها معاف کنيم فروش به صورت کلي و جزعي و ارسال رايگان به تمام نقاط کشور تلفن مرکز پخش 09376636021