یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

امروز حالم خوب نبود

1392/7/4 1:46
نویسنده : بابا و مامان
380 بازدید
اشتراک گذاری

 


 

 

 


سلام دوستان عزیزمقلب امروز از صبح که بیدار شدم درد شدیدی تو زیر دلم داشتمآخ که گفتم کم کم بهتر میشه اما یواش یواش درد رفت قسمت کمر مم درگیر کرد بعد پام وای داشتم میمردم اشکم در اومده بودگریهوای خدا همه کارا موندهنگران امروز بر عکس مهمون هم داشتم پسر خواهرم علی جونماچ مدرسش نزدیک خونه ماست گفته بود خاله می خوام امروز نهار بیام خونه بهم ریخته غذا درست نکردم استرسوای این دوتا وروجک هم ازم اویزون میشدند مامان قطار بازی کنیم هر چی می گفتم حالم بده گوش نمی کردند عصبانیدلم نمیومد بازم دعواشون کنمماچ بلاخره با مسکن  اروم شدم و پا شدم مشغول کارام شدم اما ته درد داشتم بلاخره غذا اماده شد علی هم اومد بعداز غذا نتونستم سر پا باشم رفتم دراز کشیدم اما این دوتا وروجک اینقد رفتند اومدند نتونستم یه ذره بخوابم خوابزیر دلم و بستم تا یکساعت پیش همین جور درد داشتم اما خدا را شکر حالا  بهترمیاسمن و پارسا اینقد نگران بودند همش میومدند پیشم یاسمن هی می گفت مامان پاشو پاشو بازی کنیم  اخه مامانا نباید بخوابند مامان منم مریض میشم غصه می خورم  پارسا هم طوطی وار حرفهای یاسمن را تکرار می کرد امروز فهمیدم که سلامتی چه نعمت بزرگیه ارزو می کنم همیشه سالم و تندرست و سلامت باشد بیماری و ناراحتی از وجود نازنینتون به دور باشه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

سمیه
3 مهر 92 23:36
بلا دور باشه خانوم

ممنونم عزیز دلم امیدوارم سالم و سلامت باشید
مامان ساجده
4 مهر 92 0:46
ایشالا بهتر باشی عزیزم واقعا همینجوریه ادم وقتی مریض میشه قدر سلومتی رو میدونه منم دیروز دل پیچه داشتم و خیلی بد بود(بچه ها هر وقت دل پیچه داشتین نوشابه سیاه خیلی خوبه من خوردم و فوری خوب شدم)

ممنونم عزیز دلم خدا را شکر که حالتون خوبه


آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:40
ای جونم،بلا به دور،نکنه تو خونه زیاد کار کردی ،، بابا کار خونه همیشه هست ،آروم آروم تمومش میکنی خخخخخخخخخخخخ


نمی دونم یه دفعه اومده سراغم حالا دعا کنید با استراحت خوب شه ممنونم
آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:42
منم اکثر روزها کسل و بی حالم ،و هر وقت که حالم خوبه هزار بار خدا رو شکر میکنم و از ته دل به باور اینکه سلامتی بهترین هدیه خدا و سرمایه آدمه رسیدم..انشالله همیشه خوب و سلامت باشی

ممنونم عزیز دلم
آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:43
هی مامان خانومی اینا برا یاسمن جونو و پارسا جونمه ها....باشه به دل نگیر اینم برا شما


فدای مهربونیتون ممنونم عزیز دلم شرمنده این همه محبت و مهربونیتون هستم
مامان ترنم
4 مهر 92 10:21
بلا دور باشه عزيزم. بيشتر به خودت برس . با وجود اين همه كار و اين دو تا بچه شيطون بلا خوب خسته شدي .


ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
مامان امیرعلی گلی
4 مهر 92 11:06
سلام دوست جونم ایشالله بلا دور باشه برید خصوصی


ممنونم عزیز دلم چشم اهان ای گفتی مامان همون اولیست ببین چه حافظه ای دارم همیشه اون وقت که میشه این اتفاق میفته ممنونم عزیز دلم که یاد اوری کردی دوستت دارم دوست عزیزم

خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 12:31
بلا به دور عزیزمممممم الن بهترین؟؟؟؟؟؟امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین


ممنونم عزیزم بهترم لطف دارید
مامان درسا
4 مهر 92 17:08
خدا بد نده خانمی.مواظب خودت باش.


ممنونم چشم
آمیتیس
4 مهر 92 19:32
مامانی از راهنمایتون ممنون


خواهش می کنم عزیزم
مامان ملینا
4 مهر 92 20:33
خدا سلامتی بده. ایشالا که دیگه نه خودت و نه خونوادت مریض نشین عزیزم.مواظب خودت باش خانمی


ممنونم از مهربونیت عزیز دلم
مامان محمدصدرا
4 مهر 92 23:13
عزیزم ان شاالله همیشه سالم و سرحال باشی و بتونی به کانون خانواده انرژی بدی و هیچوقت این دو تا گل زیبا غصه شما رو نخورن و شما هم نگران اونا نباشی عزیزم

ممنونم عزیز دلم ارزوی سلامتی برا تون دارم و ممنونم از مهربونیتون
الناز
4 مهر 92 23:59
بلا دور خانمی
خدا بد نده
خداروشکر که بهترین
گاهی واقعا یه دردایی میاد سراغ ادم و امون ادم و میبره و اون مقعست که ادم قدر سلامتیشومیدونه
شادباشین

ممنونم عزیز دلم همینطور عزیزم ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم
مامان امیرعلی گلی
5 مهر 92 10:41
سلام دوست مهربونم حالت چطوره بهتر شدی ایشالله؟


ممنونم عزیز دلم بله خیلی خوبم
مامان پارساجونی
5 مهر 92 11:41
عزیزم حالا بهتری؟؟؟؟؟؟ واقعا سلامتی نعمتیه که تا آدم از دستش نده قدر شو نمیدونه امیدوارم همیشه تاج سلامتی بر سر شما و خانوادتون بدرخشه


ممنونم عزیز دلم بله خوبم فدای مهربونیت عزیزم
مامان عرفان
5 مهر 92 11:55
عزیزم ایشالا همیشه سلامت باشی .


ممنونم ارزوی سلامتی براتون دارم
مامان عرفان
5 مهر 92 11:56
خدارا شکر که حالا خوب شدی . آفرین که زود غذا را آماده کردی .


ممنونم عزیزم
مامان عرفان
5 مهر 92 11:57
عزیزم این آهنگ وب ات خیلی قشنگه


خیلی خوشحالم که خوشتون اومده
مامان موژان
5 مهر 92 17:18
سلام عزیزم خدا بد نده انشالله روز بد نبینی عزیزم
چه تفاهمی داریم با هم منم پریشب ودیشب حالم بد بود نتونشتم بخوابم از شکم درد ومعده درد داغون شدم دیروز هم رفتم دکتر ولی بعضی از دکتر ها حالیشون نمیشه ودارو خوبی نمیدن منم مجبورم عرق نعنا بخورم فعلا بد نیستم
قربونت برم ناز گلاتون رو ببوس


ممنونم عزیزم منم خیلی خوبم ایشالاه که الان خوب شده باشید دوستتون دارم زیاد فدای مهربونیتون
مامان ثمین
5 مهر 92 22:08
بلا به دور عزیزم امیدوارم درحال حاضر خوب باشین عزیزم


ممنونم مامان مهربون الان خوبم
مهرنوش
6 مهر 92 10:28
آخی! بلا به دور. ایشالا همیشه سلامت باشید مامانی.

ممنونم عزیز دلم
مامان حنانه زهرا
6 مهر 92 18:32
مامانی مواظب خودت باش دیگه.نمیگی ما نگران میشیم


فدای مهربونیتون عزیزم
❤دو نیمه قلبم❤
6 مهر 92 22:33
ایشالله بلا دور باشه
الان بهتری؟؟؟
ممنونم شکر خدا خوبه خوب


مامان نازنین زهرا و یاسمین
10 مهر 92 9:23
بلا به دور انشالله همیشه سالم و پر نشاط باشید


ممنونم عزیز دلم
مامانی کسرا
10 مهر 92 13:21
خدا رو شکر به خیر گذشته
اما این دردا رو جدی بگیربرو حتما یه چکاپ کن

چشم ممنونم عزیزم