یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خوشگلای مامان و...

1392/7/6 7:33
نویسنده : بابا و مامان
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم از بچه ها عکس می گرفتم یه دفعه شروع کردند مسخره بازی و خندیدن قلبماچ

البته طبق معمول شیطنت اولیه از طرف پارسا بودقلبیکسری عکس دیگه هست در ادامه می زارم

همین حالا که سیستم را روشن کردم این شیطونا شروع کردند رقصیدن فقط ببینید پارسا با چی می رقصه و چه شیطونیا که نمی کنهماچتمام کاغذها را خورد کردند ریختند زمینکلافه

فکر می کنید اینا چیه باشه باشه تا تو یه پست مفصل توضیح بدم چیه و...نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

الناز
5 مهر 92 23:21
اخ الهی فرشته های ناز رووووووووووووووو خداجون
خداحفظشون کنه الهییییییییییی
موهای یاسمن چه نازه و بهش میاد عزیزززززززززززززززم


ممنونم خاله جون
☂ marjan ☂
5 مهر 92 23:43
عزیزمممممم!
با چه عشقی همدیگه رو بغل کردن!
خدا حفظتون کنه فرشته های ناز


ممنونم خاله جون
مامان پارساجونی
6 مهر 92 1:11
وای چه فرشته های نازی خدا حفظشون کنه برات و شما رو برا اونا


ممنونم عزیز دلم ممنون از مهربونی و لطفتون
مامان بردیا
6 مهر 92 7:59
چقد شما شیرینین
ایشالا همیشه شـــــــــــــــــــــــاد باشین



ممنونم خاله جون
مهرنوش
6 مهر 92 10:30
الهی.... فرشته های نازنین....


ممنونم خاله جونم
مامان طاها
6 مهر 92 13:34
دلم براتون یه ذره شده بود.


فدای مهربونیت خاله جون
مامان عرفان
6 مهر 92 13:37
حتما برامون توضيح بده . منتظريم ببينيم اينها چي بود . من كه سر در نياوردم .

چشم حتما
مامان عرفان
6 مهر 92 13:38
عزيزم من هر كار مي كنم نمي تونم آهنگ را آپلود كنم تا در وبم بذارم . ميشه كمكم كني .

اومدم مامان

مامان عرفان
6 مهر 92 13:38
كمك كمــــــــــــــــــــــــــــــــــك


اومدم مامان
خاله کمیل و کیان
6 مهر 92 14:53
اخ الهی بگردم بمیرم واسه این خنده هاتون


خدا نکنه خاله جون مهربونم
خاله کمیل و کیان
6 مهر 92 14:54
رقصیدنشونو نگا


بازم یاسمن پارسا فقط فکر مسخره بازیه
خاله کمیل و کیان
6 مهر 92 14:54
موهای یاسمن چقد نازه همچنین دوتا عکس اخریش


ممنونم خاله جون
مامان حنانه زهرا
6 مهر 92 18:31
خیلی نازن گلم.
مامانی چرا کلافه شدی من عاشق خردکردن کاغذام کاش منم بودم
عزیزدلم خیلی ممنون که تنهام نذاشتی وپیشم اومدی.واسه خودته اینا عزیزم


به به شما هم مامان قربونت بشم خیلی لطف داری عزیز دلم دوستتون دارم و ممنونم
❤دو نیمه قلبم❤
6 مهر 92 22:37
خدا این خواهر و برادر رو برای همدیگه حفظ کنه
موهای یاسمن جون چقدر ناز شده


ممنونم عزیزم خیلی ممنون از لطفتون
مامان آوا
6 مهر 92 23:46
عجب کارهایی میکنن این دو تا فسقلی


بله خاله جون کاراشون هم همه یواشکی
مامان موژان جون
7 مهر 92 12:49
وای شیطونای خاله
موهای دخملی رو نازشو قربون


خدا نکنه وممنون از لطفتون
مامان ترنم
7 مهر 92 13:03
چه رقص پر دردسري.... اي جان به اين همه شيريني اين كوچولوها. اميدوارم هميشه همينجور لبهاتون پر از خنده باشه .


ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
مامان امیرعلی گلی
7 مهر 92 14:32
ای جان من همیشه از دیدن این دو تا گل انرژی میگیرم
خیلی دوستتون دارم خوشکلایه من همیشه شاد باشید


ممنونم خاله مهربونم ما هم هم شما هم امیر علی خوشگلم و خیلی دوستش داریم
مامان پریسا
7 مهر 92 18:39
اخیییییییی عزیزم


ممنونم خاله جون که پیشمون اومدید
مامان عرفان
8 مهر 92 8:43
خيلي تلاش كردم تا بالاخره تونستم آهنگ بذارم . سخت بود واقعاً‌. آهنگ غمگين مگه بده ؟؟؟ عرفان فقط به اين اعتراض ميكنه كه من آقا هستم چرا در وبلاگم آهنگ خانوم گذاشتي ؟ ميگه عوضش كن من آبرو دارم .




نمی دونم با اهنگهای غمگین حس بدی بهم منتقل میشه بهمین خاطر دوست ندارم البته اهنگهای غمگین به این سبک الاهی فذات بشم خوب مامان ابرو داره این مرد کوچولو

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
8 مهر 92 15:08
وای وای وای خدای من این شیطون بلاهارو ببین
یاسمن من عاشق اون موهای خوشگلتم مثل باربی می مونی
پارسای خوشگل خاله مامانی می گه حرکات ناموزون همیشه از جانب جنابالیه می خورمت خنده هات چه بامزه هست چه رقصی هم دارید ماشالله


ممنونم خاله جونم لطف دارید
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
8 مهر 92 15:10
عزیزم انشالله که چیزی نیست من دعا می کنم که همیشه سالم باشید وزود خوب بشید


ممنونم عزیز دلم ایشالاه همیشه سلامت باشید


مامان علی خوشتیپ
9 مهر 92 9:31
وایییییییی هزار ماشاالله..چقدر نازن این دوتا...عاشق مدل موهای یاسمن شدم...خیلی بهش میاد هزار ماشاالله...خدا حفظشون کنه...خیلی براشون اسپند دود کن


ممنونم خاله جون
مامان ترانه و برنا
9 مهر 92 14:10
این مدل مو بهت میاد خاله جون بوس واسه دوتاتون عزیزهای شاد




ممنونم خاله جون عزیزم من با رمزی که دادید وارد وبتون شدم اما رمز مطالب با رمزی که قبلا دادید باز نشد


مامانی کسرا
9 مهر 92 22:26
ای جاااااااااااااانم
دوستتون دارم خوشگلای خاله


ممنونم خاله جون ماهم دوستتون داریم
کنجد مامان
11 مهر 92 9:41
الهی همیشه بخندن


ممنونم عزیز دلم
مامان طاها
13 مهر 92 8:29
ان شا الله همیشه لبخند رو لبتون باشه.


ممنونم خاله مهربونم