یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پسر شیطونم پارسا جونم

1392/7/1 12:06
نویسنده : بابا و مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسر شیطون منقلب این روزا یا پشت دره داره بازی می کنه ماچیا در حال انجام  این حرکتهبغل همین حالا تا دید دارم عکسش و میزارم داره همین کار و می کنهماچصبح با زن عموش تلفنی صحبت می کردم به من زنگ بزنپارسا هم پیشم بود نگران ناف بچش بود که هنوز نیفتاده نگراناخه تازه به دنیا اومده داشتم می گفتم نگران نباش پارسا هم نافش دیر افتاد پارسا داشت صبحونه می خورد یه دفعه گریه کرد گریهو دیگه نخورد بعد که قطع کردم متوجه شدم داره به نافش اشاره می کنه من ( نام دالم نلفتاده)من ناف دارم نیفتاده قهقههباورم نمیشد بغلش کردم بوسه بارونش کردمماچماچماچبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مهرنوش
1 مهر 92 15:17
آخی الهی....


ممنونم که اومدید خاله جونم
مامان نرگس
2 مهر 92 7:57
ماشالا مامان خانم اکتیو . پشت سر هم آپ می کنید. هر وقت میام مطلب جدید هست آفرین

ممنونم عزیزم لطف دارید که پیشمون میاید
مامان نرگس
2 مهر 92 8:01
آخ چه حرکتی من خیلی از این حرکت می ترسم بعضی وقتا نرگس می خواد انجام بده البته نمیتونه کامل برگرده ولی برا کمرش من خیلی می ترسم


بله مامان جون منم قلبم می ریزه اما این شده کار این روزای پارسا یکی دو بارم برگشته
مامان موژان جون
2 مهر 92 10:57
خاله قربون پشتک زدنت بره عزیزم


خدا نکنه ممنونم خاله مهربونم که پیشمون اومدید
مامان پارساجونی
2 مهر 92 11:04
سلام عزیزم خدا بچه های نازتونو براتون حفظ کنه من با اجازه لینکتون کردم

فدات بشم لطف می کنی ممنونم از مهربونیت منم لینگتون کردم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 11:05
آخ آخ راست میگین گلم ،شرمنده نازنینم نه که دیروز حال روحیم خوب نبود ،و یه مدتیم ازتون خبری نبود،ماشالله هزار ماشالله نازگلاتم خوشگلتر و نازتر از قبل شدن ،مگه میشه فراموشتون کنم اون موقع به یه اسم دیگه لینکتون کرده بودمشما همیشه عزیز دلید دوستون دارم یه عالمه


ممنونم عزیزم از مهربونیتون من زیاد میام وبلاگتون سر می زنم یکی دوبارم نظر گذاشتم دوستتون داریم و خوشحالیم از دوستتیتون
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 11:08
عزیزم شما دو تا پست غمگین ما رو دیدین نکنه فک کنین ما همش افسرده و دپرسیم هاااااااااااااا


نه خدا نکنه ایشالاه همیشه شاد و خوشحال و خرم باشید عزیزم و غم و ناراحتی ازتون دور باشه
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 11:19
قربون نافت بشم عزیزم ،،مامان شوخی کرده نافت سرجای خودشه

خدا نکنه خاله اینقد گریه می کردم اخه من دستم همش تو نافمه
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 11:21
مامانش ناف پارسامونو بهش بده


ههههههههههههه
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 11:22
الهی قربون شیطنتات عزیز دلم ،،چه بالانسی میزنی


خدا نکنه خاله جونم من شرمنده محبتتون هستم
آیسان مامان ماهان
2 مهر 92 11:27
اینم بوسهای خاله آیسان و داداش ماهان برا پارسا جونم


فدای مهربونیتون
مامان محمد معین
2 مهر 92 11:42
مامانی باید اسم این پست رو میذاشتی پسر خوشگل و بانمک و شیرین زبون و دوست داشتنیو شیطونم ...
براش اسفند دود کن


ممنونم عزیز دلم فدای مهربونیتون
سمیه
2 مهر 92 12:30
ماشالله هزارماشالله به این پسر گل که این قدر بزرگ و اقا شده


ممنونم خاله جون
مامان پریسا
2 مهر 92 12:59
ای پسر شیطون اسباب اشپزی یاسمن جونو برداشتی؟

اخه این چه کاریه اقای ورزشکار


همین و بگو مامان جون
مامان امیرعلی گلی
2 مهر 92 17:23
ای جونم وروجک ناقلا چقد نازو بامزه شدی
عزیزم پسرکم فک کرده نافش نیفتاده عجبا از دست بچه های امروزی


ممنونم خاله جون بله همش می گفت من نافم نیفتاده
❤دو نیمه قلبم❤
2 مهر 92 20:10
احتمالا" ژیمناستیک دوست داره
وای نافشامان از این بچه


بله عزیزماین روزا کارش شده این حرکت کاریم ندارهپاش و کجا می زاره رو جارو برقی رو در ...
مامان گلشيد
3 مهر 92 7:51
چه پسر خوشگلي لپت و بتشم اللهي


ممنونم خاله جون لطف کردید پیشمون اومدید
مامان عرفان
3 مهر 92 9:27
چه بامزه است اين آقا پارساي ما؟


لطف داری خاله جون
مامان عرفان
3 مهر 92 9:28
آقا پارسا چه خوب ملق ميزني ؟؟


خاله جون اداشو در میارم هنوز خیلی کامل بلد نیستم
مامان عرفان
3 مهر 92 9:31
ممنون كه به وبم سر ميزني


خواهش می کنم عزیزم شما از دوستان عزیز من هستید دوستتون دارم
مامان ترنم
3 مهر 92 13:50
نام دالم نلفتاده خيلي با نمك بود.


ممنونم که پیشمون اومدید
مامان ترنم
3 مهر 92 13:51
واي كه تو عكسها هم نشون مي‌ده خونه تون چقدر تميز شده. چه كيفي داره الان فقط بشيني و به خونه تميز نگاه كني و لذت ببري.

ممنونم عزیزم راست راستی خیلی کیف داره
نازنین
3 مهر 92 21:43
الهی...
هزارماشاا.. گل پسر...


ممنونم عزیز دلم
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 12:33
قربون اون پشتک زدنت برم من


خدا نکنه خاله جون
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 12:34
من نام دالم نلفتاده کلی خندیدم از دست تو شیطون خاله


ممنونم که پیشمون اومدی خاله جونم
مامان بی تاب
4 مهر 92 14:06
آخی .ماشالله به جونشون .پسربچه است دیگه .بفرستش ژیمناستیک یا کلاس دیگه تا تخلیه انرژی بشه


چشم اخه یکم بزرگ بشه بعد
مامان ساجده
4 مهر 92 14:55
خووووووووو مامانی ناف بچه هنو نیفتاده
چه عکسای خوشملی ماشالا


ممنونم عزیزم
مامان درسا
4 مهر 92 17:10
ای جون عزیزممممممممممممم.


لطف داری خاله جون
مامان ملینا
4 مهر 92 20:35
جیگر این پسر شیطون بشم من با این حرکات قشنگت


لطف داری خاله جونم
مامان طاها
6 مهر 92 13:35
دوستتتون دارم.
خخخخخخخیلیییییی


ما هم دوستتون داریم خاله جون دلمون براتون تنگ شده بود خوشحالم که اومدید
مامان حنانه زهرا
6 مهر 92 18:33



ممنونم خاله جون
مامانی کسرا
10 مهر 92 13:22
آخی عزیزم


ممنونم خاله جون