یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یاسمن وپارسا

1392/6/4 1:53
نویسنده : بابا و مامان
449 بازدید
اشتراک گذاری

 

امشب بازم قسمت شد بریم حرم لبخندخدا را شکر خلوت تر بود یاسمن وپارسا اینقد بازی کردند

که خسته شدندخمیازه توعکس خواب از صورت پارسا میباره خوابدیروز دوربین پیشم نبوداما

امشب بردم عکس گرفتم راستی وقتی رفتم کنار ضریح یاد همه بودم برا همه دعا کردم  با خودم

فکر می کردم دیشب که اومدم برا ارامش خودم بود وامشب برا دوستام اومدم قلب  حتی یاد

دشمنام هم بودم برای اونها هم دعا کردم خدا هممون را هدایت کنهبای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان پریسا
4 شهریور 92 7:37
چه خوب که مرتب میتونید برید زیارت حتما نزدیک حرم هستید....

زیارت قبول ممنون به یاد دوستان هم هستی.


ممنونم عزیزم
مامان ترنم
4 شهریور 92 8:28
خوش به حالتون. هر وقت دلتون بخواد مي تونيد بريد زيارت. ما رو ياد كنيد.


چشم عزیزم
مامان پریسا
4 شهریور 92 9:56
خیلی دوست داشتم امسال میومدم قم برای زیارت دعا کن بشه.

راستی اخرش شما شمارمو دارید؟

ایشالاه ما هم بتونیم از نزدیک روی ماهتون را ببینم نه هر بار یادم می ره ازتون بگیرم میشه برام بزارید

مامان پریسا
4 شهریور 92 10:16
مجددا خصوصی

ممنونم عزیزم توگوشیم سیوش میکنم رفتم ببینم


مامان بردیا
4 شهریور 92 11:05



ممنونم مامان مهربون
☆ یاسمین ☆
4 شهریور 92 13:06
خوش به سعادتت خانومی.ممنون که به یاد همه هستی حتی دشمناتو چه دعای قشنگی در موردشون کردی(هدایتشون)
ای جانم به فرشته های خالهقربون نگاه قشنگت پارسا جونمیاسمن هم که عشقه


فدای مهربونیت عزیز دلم
مامان کمیل و کیان
4 شهریور 92 13:46
اگه دوباره رفتید زیارت التماس دعا برا کمیل و کیان منم دعا کنید اگه تونستید و امکانش بود دورکعت نماز زیارت هم به نیابت از ما بخونید التماس دعا

چشم عزیز دلم حتما محتاجیم به دعا
مامان ساجده
4 شهریور 92 14:59
زیارت قبول و ممنون که برا ما هم دعا کردین آدم که زیارت میره خیلی سبک میشه خداییش


ممنونم همینطوره عزیزم
مامان مهسا
4 شهریور 92 17:04
سلام خاله یه سفر میخوایم بریم شمال منتظر عکس و مطلب جدیدباشید


چشم عزیزم ایشالاه به سلامتی منتظر عکسهای قشنگتون هستم
مامان مانلی
4 شهریور 92 18:12
زیارت قبول خانومی
التماس دعا



ممنونم عزیزم
مامان محمد معین
4 شهریور 92 23:45
قبول باشه زیارتت عزیزم
خوش به حالتون که هر وقت دلتون خواست می تونین برین زیارت


ممنون عزیز دلم


مامان درسا
6 شهریور 92 2:24
عزیزم زیارتتون قبول.


ممنونم عزیز دلم
مامان ملينا
6 شهریور 92 10:14
الهي آمين. زيارتتون قبول


ممنونم عزیزم
مامان موژان جون
6 شهریور 92 11:59
یه بوس برای پسملی


ممنونم خاله مهربونم
مامانی کسرا
6 شهریور 92 16:21
از بس مهربونی


ممنونمعزیزم شرمنده می کنید
خاله کمیل و کیان
7 شهریور 92 14:18
باز یاسی جونو پارسا گلی با ژست عکساش دل خاله رو برد


ممنونم بهترین ومهربون ترین خاله دنیا
مامان حنانه زهرا
10 شهریور 92 15:27
خوشگلای خاله زیارتتون قبول.کاش قسمت ماهم بشه


ممنون خاله جون ایشالاه
❤دو نیمه قلبم❤
11 شهریور 92 14:25
حرم میری برام خیلی دعا کن


چشم حتما
مهرنوش
13 شهریور 92 15:05



لطف دارید خاله جون