یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

زیارت و...

1392/6/3 18:59
نویسنده : بابا و مامان
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم قلبدیشب حرم بودیم باز هم همون ارامش همیشگیم و همون جا پیدا کردم خدایا شکرتلبخندارزو ی ارامش برا همتون دارم قلبحرم خیلی شلوغ بود خیلی ولی تک و توک ایرانی توشون بود همه از کشور عراق اومده بودند تعجبخودمونیم ایران که اومدن از خانمهای محترم ایرانی یاد گرفتند حسابی برا خودشون کاراته کار شدندنیشخند دیدید حرم امام رضا که می ری تا برسید ضریح البته اگر برسید چند تا مشت و لقد به سر و روتون چند تا فن کاراته تو شکماتون صورت می گیره آخنیشخندتازه شاید دستتون برسه به ضریح وای تازه اولشه وقتی رفتی و تونستی بری جلو تازه اوله بدبختیهنگران اینقد خانمهای عزیز ورزشکار فشارت میدند تا جونت در بیاد البته دور از جون دوستای گلم بعد که حسابی چلونده شدی و با داد و بی دادو گریهبا ضربه های کاری تونستی بیای بیرون حالا چقدر تلاش کنی تا بتونی کمی جون بگیری و این مهمانهای بیچاره هم از این وضعیت مثتثنی نیستند چشمکمن سه بار گذرم عراق افتاده البته از حال الان خبر ندارم اون موقع یاسمن و پارسا نبودند حدود 6 سال پیش اینقدر منظم زیارت می کردند و اینقدرراحت حرمها را زیارت می کردی که اب تو دلتت تکون نخوره حرم کاظمین که شلوغتر بود به نسبت باز هم بهتر از حرم امام رضا زیارت میشد اما اما حالا نمی دونم اموزش خانمهای ایرانی چه تاثیری روشون گذاشته که دیروز تو حرم با هول و کاراته پیش می رفتند به طرف ضریح اینجا که کشور ماست اینه وای به عراق حالا چشمکخلاصه من تونستم برم جلو برا زیارت البته بچه ها را نبردم تنها رفتم به یاد همتون بودم ارزو می کنم به همه ارزوهای دلتون برسید وشاد باشید به همراه خانواده های گلتون  دوستتون دارمماچقلب       بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان نازنین زهرا و یاسمین
3 شهریور 92 20:05



ممنونم عزیزم
☆ یاسمین ☆
3 شهریور 92 23:08
سلام خانومی.زیارت قبول.الهی همیشه آرامشت برقرار باشه
واقعاً که،من نمیدونم آخه این وضعیت درستههمیشه برام سواله که نمیشه از فاصلهء دورتر سلام داد و خواسته هامونو بیان کنیم یعنی حتماً باید بچسبیم به ضریح تا حاجت بگیریم و موجبات ناراحتی بقیه رو فراهم کنیم!؟
خدا کنه این مسئله یه روزی برای هممون جا بیفته که با مشت و لگد به بقیه نمیشه کاری از پیش برد و درست زیارت کنیم
همینطوره عزیزم از چسبیدن به ضریح نگوکه دلم خونه بعضیها را انگار با چسب دو قلوچسبوندند به ضریح

سمیه
4 شهریور 92 0:14
من مشهد که می رم همیشه از دور عرض ارادت می کنم یکبار هم دستمو به ضریح نزدم اصلا اعتقاد ندارم که دست زدن به ضریح چیزی بیشتر نصیب ادم می کنه
کافیه ادم با دلش بره اونوق از دور هم زیارت می چسبه


همینطوره عزیزم با دل باید زیارت کرد منم به این موضوع اعتقاد دارم اما اونجا که رفتم جوگیر شدم رفتم جلو
مامانی درسا
4 شهریور 92 1:33
قربونت برم چه جراتی کردی رفتی جلو من هر وقت سعادت دیدن حرم امام رضا رو پیدا میکنم از همون عقب عقب میگم خیلی مخلصیم ولی میدونی بیام جلو جسدمو باید برگردونن خلاصه هر وقت قسمتم شده فقط ار مون دم در سلام دادم و زیارت کردم ....... التماس دعا دوستم

خدا نکنه مامان جون عزیزم همون زیارت شما مقبولتره عزیزم محتاجیم به دعا
مامان پریسا
4 شهریور 92 7:34
قبول باشه گلم.

خب بیشتر به خاطر تعطیلات هستش که جمعیت زیاد میشه احتمالا فصل مدارس فشار جمعیت کمتر میشه...


بله عزیزم ممنونم
مامان ترنم
4 شهریور 92 8:26
عزيزم زيارت قبول. چه لذتي داره اين آرامش . رفتي حرم حتما براي ما هم دعا كن. همكار منم يادت نره. حتما اونجا به يادش باش.




واقعا ادم ارامش پیدا می کنه چشم حتما امیدوارمخدا شفاش بده همه مریضها را شف بده


مامان آوا
4 شهریور 92 10:34
خانمی زیارت قبول ممنون که به یاد همه ما بودید.


ممنونم عزیزم ممنون دوست مهربونم
مامان بردیا
4 شهریور 92 11:04
عزيزم زيارت قبول...ممنون بابت دعا


ممنون عزیز دلم
مامانی اترین
4 شهریور 92 12:16
دلم زیارت امام رضا خواست
ایشالا شما هم هر چی از خدا میخوای بهت بده عزیزم

>ممنونم مامان گل ایشالاه هر چه زودتر قسمت هممون بشه


مامان کمیل و کیان
4 شهریور 92 13:42
زیارت قبول عزیزم التماس دعا


ممنونم مامان مهربون
مامان ساجده
4 شهریور 92 15:02
زیارتتون قبول ،حرم امام رضا رفتین؟التماس دعا شما مگه کجایی هستین؟مشهدی هستین؟

نه عزیزم ما قم می شینیم


مامان موژان جون
6 شهریور 92 11:58
عزیزم زیارتت قبول دفعه بعد رفتی جای ما هم زیارت کن


چشم عزیزم باور کنید بار دوم به نیت همه دوستان عزیزم بود
مامانی کسرا
6 شهریور 92 16:20
زیارت قبول مامانی مهربون و دوست داشتنی


ممنونم عزیزم
مامانی کسرا
6 شهریور 92 16:20
زیارت قبول مامان عزیزو دوست داشتنی

لطف دارید مامان مهربون


مامان عرفان
7 شهریور 92 11:48
زيارت قبول


ممنونم عزیزم
خاله کمیل و کیان
7 شهریور 92 14:17
زیارت قبول عزیزمممممممممممممممممم


ممنونم خاله جون
مامان حنانه زهرا
10 شهریور 92 15:25
زیارت قبول عزیزم



ممنونم عزیز دلم
❤دو نیمه قلبم❤
11 شهریور 92 14:24
زیارت قبول
من که قم اومده بودم خیلی خوب و راحت زیارت کردم ولی حرم امام رضا خیلی فشارم دادن


بله عزیزم الان فصل رفت و امد عراقیها به شهرهای زیارتیه بهمین خاطر قم هم شلوغ شده
مامان نرگس
12 شهریور 92 23:40
التماس دعا عزیزم هر وقت میرین حرم ما رو فراموش نکنید. آپم عزیزم می تونید تشریف بیارید


چشم عزیزم اومدم
مهرنوش
13 شهریور 92 15:04
زیارت قبول. التماس دعا.


ممنونم عزیزم