یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

جمله زیبا از دوست عزیزم شیما جون(مامان اتیلای نازم)

1392/6/2 16:57
نویسنده : بابا و مامان
243 بازدید
اشتراک گذاری

اينو خوب ميدونم كه طبق قانون سوم نيوتن هر عملي عكس العملي داره و دير يا زود جواب اين رفتار زشتش رو ميبينه...

اگه تو اين دنيا جايي براي عدالت نباشه اون دنيا واسه قد تمام ريز و درشت هاي دنياي زميني ما آدمها كه توش غرق غرور و خودخواهي و طمع شديم عدالت هست و پابرجاست...

اللهم عجل لولیک الفرج

این متن زیبا از طرف دوست عزیزم که خیلی هم دوستش دارم شیما جون بود که برا پست قبلی فرستادند جملات دلنشینش خیلی به دلم نشست و زیبا بوددلم خواست اینجا هم بیارمشقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
2 شهریور 92 11:04
حضور شما دوست عزیز را در فروشگاه لوازم جشن تولد نادین ارج می نهیم.
ریحانه
2 شهریور 92 11:15
سلام
داداشم سالمه!!!

لطفا جوابمو بده

خدا را شکر ایشالاه به سلامتی
آتيلا جون و مامان شيما
2 شهریور 92 13:40
سلام خانومي...
بابت اين پست ممنونم عزيزم...
در ضمن منم خيلي دوستون دارم...
طبق همون قانون سوم نيوتن...


ممنونم عزیز دلم
مامان موژان جون
2 شهریور 92 13:58
عزیزم این متن هم برام اومده متوجه منظورش نشدم

ریحانه
داداشم سالمه!!
لطفا جوابمو بده
ادرس نذاشت متوجه نشدم



مامان موژان جون
2 شهریور 92 14:01
حتما اگه سر کاری واقعا مسخرس


نه مامان الان فهمیدم ادرسش چیه الان میام وبلاگتون ادرسش و می زارم




مامان موژان جون
2 شهریور 92 14:16

مثل اینکه وارد نیست ما رو تو هول وتکان انداخت

بله ههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
مامان موژان جون
2 شهریور 92 14:17
ادرسشو از کجا گرفتی


تو وبلاگمون هست تو نظرات ببینید اول نبود حالا چرا هست نمی دونم اینم از عجایب خلقته
خاله کمیل و کیان
2 شهریور 92 16:16
دست شیما جون درد نکنه جالب بود


راست راستی دستش درد نکنه هم زیبا هم جالب هم دلنشین بود
خاله کمیل و کیان
2 شهریور 92 16:19
مامانی منم کنجکاو شدم این که گفت داداشم سالمه یعنی چی


عزیزم ادرسش هست برید ریحانه جون قراره یه دادش براش بیادازمایش مامانش نشان دهنده سلامت داداشش بوده از خوشحالیش که خدا را شکر داداشش سالمه برامون کامنت زده
مامان آوا
2 شهریور 92 21:10



ممنونم عزیزم
خاله کمیل و کیان
3 شهریور 92 0:49
منم بد متوجه شدم فک کردم منظورش محمد پارسا.طفلک از بس خوشحال بوده نفهمیده چه جوری بنویسه


منم همین فکرو کردم
مامان موژان
3 شهریور 92 8:48
عزیزم ولی این خواهر عزیز ریحانه خانم تو لینکام نیستن چرا برای من کامنت گذاشت برای همین تعجب کردم


عزیزم شاید نگاه لینگای من کرده برا شما هم گذاشته نمی دونم اخه منم یادم نبود تو لینگام هستند تازه فهمیدم
مهرنوش
3 شهریور 92 9:42
واقعا زیباست مامانی.


بله دست شیما جون درد نکنه
مامان امیرعلی گلی
3 شهریور 92 18:05
خصوصی


چی بگم به ادمای بی ملاحظه
☆ یاسمین ☆
3 شهریور 92 23:12



ممنونم وهمینطور ممنون از شیما جون
مامان پریسا
4 شهریور 92 7:31



ممنونم منم افرین می گم به قلم زیبای شما جون
مامان علی خوشتیپ
4 شهریور 92 12:34
واقعا عالیه....
من که متظر جواب خیلی چیزام تو اون دنیا....


دست شیمای گلم درد نکنه
❤دو نیمه قلبم❤
11 شهریور 92 14:22
متن خیلی قشنگیه و قابل تامل.
خدا هممون رو هدایت کنه به سمت خیر


بله دست شیمای عزیزم درد نکنه