یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

وای از دست ...*یه خبر خوب*

1392/6/2 10:48
نویسنده : بابا و مامان
242 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم ممنونم از کامنتهای قشنگتون من حواس پرت تو یه جابه جای پستی باعث شدم کامنتهای قشنگتون پاک شه از همتون عذز می خوامخجالت خواستم اینجا را از حالت رمز دار بودن در اوردم بعدش می خواستم پست تولد بیاد اول و همین جابه جایها کامنتها را حذف کردگریهدوستتون دارم و ممنونم از کامنتهای زیباتونقلبماچ

الان که این و می نویسم اعصابم خورده عصبانیداغونمکلافه از دست ادمهای احمقی که براحتی دزدی می کنند و روزگار می گذرانند پس خدا چی  اون دنیا چی البته که تقصیر من احمقه ابلهکه حواسم و جمع نکردم تا اون ادم دزد این کار و بتونه بکنه گوشیه موبایلم و از کیفم انداختم و دزد بد جنس اون و برداشته و با وقاحت جواب تلفن و می ده و ای همه شماره های که از دوستان عزیزم داشتم توشه خدا را شکر از خودمون عکسی توش نبود عکس بچه ها بود نمی دونم چکار کنم با غصه چیزی حل نمیشه کاش اینهمه پولش و نداده بودم گوشیمو 500 هزار خریده بودم 2 سال پیش اگریههنوز باورم نمیشه گمش کردم ناراحتاین همه مواظبش بودم ای بابامن خیلی بدم گریهبیچاره نادر همش می گفت بی خیال بیا بریم بخوابیم یه دادی زدمعصبانی تو برو بخواب چکار به من داری تا حالا اینطور  تند باهاش حرف نزده بودم بمیرم خیلی مظلومانه رفت بخوابهگریهاصلا بی خیال یا طرف میاره میده که ممنونم ازش یا نمیده که حرومش باشهگریه برم از دلش در بیارمخنده

پ.ن.

دوستای گلم گوشیم پیدا شدهورا از اونجای که مال حلال به صاحبش بر می گرده گوشی منم برگشت نیشخنداگه بدونید چقد غصه خوردم ناراحتحالا فکر می کنید کجا بوده بله نگهبان مجتمع اون و پیدا کرده و چون بنده خدا سواد نداره بلد نبوده چکار کنه نگرانحالا از خجالتخجالت نمی دونم چکار کنم بیجاره را زا به راه کرده بودمنیشخند تا  ساعت  2 نصف شب زنگ می زدم جواب می دادامافقط الو می گفت دیگه هیچ چی وای ابروم رفت خوب شد حرفی نزدم خجالتنادرم شیک پیام دادلطفا با این شماره تماس بگیرید وگوشی را برگردونید از خود راضیحالا اگه کس دیگه بود انگار بر می گردوند به هر حال بمونه تا همین جا ببینیم نگهبان چطور پیداش کرده همین جا می نویسم ما جرا رابای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان موژان جون
2 شهریور 92 11:45
وای عزیزم خیلی سخته که ادم یه چیز گرون رو گم کنه من که همیشه تو کیفمو صد با نگاه میکنم تا گوشیمو گم نکنم
پس خدا رو شکر که گوشیت پیدا شد


ممنونم عزیزم
مهرنوش
3 شهریور 92 9:47
خدا رو شکر که گوشیتون پیدا شد


ممنونم عزیزم خاله جون خصوصیتون را چک کنید
مامان امیرعلی گلی
3 شهریور 92 17:24
خوشحالم دوس جونم که گوشیت پیدا شده
ممنونم عزیزم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
3 شهریور 92 20:04

بیچاره نگهبانتون داشتم میرفتم نفرینش کنم یهو آخرش رو خوندم دعاگو شدم بجا نفرین
خدا رو شکر پیدا شد


ممنون عزیزم واقعا بیچاره نگهبان
☆ یاسمین ☆
3 شهریور 92 23:17
من این پستو دیر خوندم و خوشحالم که گوشیتون پیدا شده اونم تو این وضعیت اقتصادی.
حالا از دلش در آوردی؟


ممنونم نه بابا وقتی می بینمش در میرم
مامان پریسا
4 شهریور 92 7:28
خدا رو شکرکه پیدا شد... عجب داستانی شد


ممنونم وای نمی دونید نگهبان وکه می بینم قایم میشم از خجالت می میرم
مامان علی خوشتیپ
4 شهریور 92 12:33
خدا رو شکر پیدا شد
گوشیه منو دانشجوها دزددین ولی پیدا نشد...به خدا مالم حلاله


ایشالاه که پیدا میشه
مامان درسا
6 شهریور 92 2:27
خدارو شکر عزیزم .


ممنونم از لطفتون
مامانی کسرا
6 شهریور 92 16:18
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که پیدا شده، اما خودمونیم این گوشیای گرون قیمت به جای اینکه کار آدم راه بندازن فقط استرس آدمُ زیادتر میکنن اه...
اما بازم جای شکرش باقی که پیدا شده


همینطوره واقعا رسته همینجوره ممنونم