یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

تصاویری از طبیعت زیبای زنجان

1392/5/31 11:40
نویسنده : بابا و مامان
2,512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم فکر کردم عکسها را به سه قسمت تقسیم کنم عکسهای یاسمن و پارسا *عکسهای خانوادگیمون * عکسهای که ازطبیعت داشتم اول عکسهای طبیعت

اینجا یه کوه بود که از وسط به دونیم شده بود که احتمالا براثر رانش زمین بوده اما مردم

بومی یه افسانه قدیمی دارند که اینجا میارم افسانه اونها اینه میگن حضرت علی با شمشیر

کوه را به دو نیم کرده

قلعه بهستان احتمالا قدمت این قلعه به دوره پیش از اسلام بر می گرده و دوره هخامنشیان

منظره ای از کوههای به هم پیوسته

شهر بین راهی( ماهنشان)

نشسته بودم برا عکس گرفتن چشمم خورد به این سنجاقک زیبا

اینم تصویری از روستای که اونجا رفتیم

این سگ سفید هم اونجا نزدیک خونه ای که بودیم پرسه می زد

اینم یه سگ دیگه که پارسا از صدای سگ هاشب می ترسید استرسگریه می کردگریه بغلش می کردم

به زور می خوابیدخواب

اینم یه گربه شیطون که وقتی داشتیم غذا می خوردیم از پیشمون تکون نمی خورد یاسمن و پارسا غذاشون و نخوردند دادندبه این گربه بلا دفعه دیدیم دوستاشم اوردهنیشخند

زنجان رفتیم رختشوی خانه موزه اونجا بسیار زیبا بود اینم پاکت کارت عروسی شاه معدوم

با فرح دیبا

پاکت عروسی با ثریاالبته کارت عروسی هم بود که متاسفانه یادم رفت عکس ازش بگیرملبخند

غار کتله خور غار هفت طبقه در شهر گرماب کنده کاری های زیبای داشت که حاصل طبیعت بود که شکلهای بسیار زیبای به وجود اورده بود2 کیلومتر ان برای بازدید عموم ازاد هست

اینجا تالار عروسی سقف پر بود از قندیلهای سفید و زیبا که مثل لوستر اویزاون بود

اینجا سالن شمع هستش

اینجا تصویر پشت سری سفره عقد

اینجا اون قسمت پایین عروس و داماد در کنار هم چون دور بود خیلی واضح نشد

سگ شکاری

و ...تصاویر بسیار زیبای که غرق عظمت خدای مهربان می شدی که من تنها گوشه کوچکی از اونها را تونستم به نمایش بزارم ازجمله جاهای زیبا تالار عروس بود سفره عقد ؟* عروس و داماد *شمعهای زیبا* بیشه پلنگ *پای فیل و هزاران تصویر زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آوا
30 مرداد 92 10:01
چه خوشحال شدم برگشتین.دست مامانی درد نکنه که این همه عکسای قشنگ گرفت.


ممنونم عزیزم
مامان موژان جون
30 مرداد 92 11:06
عزیزم ممنون که عکس های طبیعت رو هم گذاشتی اینجوری فکر میکنیم ما هم اونجاییم
منتظر عکسهای دخملی جونم وپسملی جونم هستم
صد البته بیشتر دوست دارم خودتو ببینم


ممنونم چشم الان راست راستی خسته شدم عکسهای خودم و خانوادگی باشه بعد اظهر انشالاه
مهرنوش
30 مرداد 92 11:59
همیشه به سفر و گردش مامانی. چه جاهای خوبی رفتید! مرسی که با توضیحات کامل به ما هم معرفی کردید. ولی کاش عکسای تالار عروس و سفره عقد اینارم بذارید ببینیم. ممنون میشم.


عزیزم ممنونم که پیشمون اومدید یادم رفته بود توضیحات سالن عروسی و عقد و بنویسم براتون گذاشتم
خاله کمیل و کیان
30 مرداد 92 14:18
عکسا که خیلی قشنگ بودن امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه


ممنونم لطف دارید عزیزم خصوصیتون را هم چک کنید
مامان محمد و ساقی
30 مرداد 92 16:30
سلام
>رسیدن بخیر
عکس های تو غار خیلی خوشگل بودن
ممنون
ممنونم وممنون از لطفتون

مامان
30 مرداد 92 18:04
به به چه عکسای به چه جاهای قشنگی سر زدید عکاسیتون خیلی خوبه


ممنونم
مامان حنانه زهرا
30 مرداد 92 20:32
عزیزم منم دوران دانشجویی زنجان بودم وبعضی از قسمتای تاریخی واثار هنریشو از نزدیک دیدم


خیلی خوبه
الیسا
31 مرداد 92 1:42
همیشه به گردددددش ...

ممنون که ما رو هم شریک سفر کردی ... عکسها خیلی زیبااااا بود ... برای من هم تداعی خاطره سفر و دیدن کتله خور شددد .... خیلللی سال پیش دیده بودمش .ممنون باااز.

فرشته های زندگی ات همیشه سلامت و شاد .... دلتنگشان بودم ... ببوسشان .این هم برای تو دوست نازنین

ممنونم عزیزم لطف کردید پیشمون اومدید محمد صادق نازم چطوره امیدوارم حالش خوب باشه و سلامت خوشحالم که پیشمون اومدید

☆ یاسمین ☆
31 مرداد 92 12:41
رسیدن به خیرمامانی گل ممنون بابت این عکسای قشنگ و توضیحاتی که دادی.خیلی زیباست

ممنونم خواهش می کنم
اتنا مامان نگین
3 شهریور 92 0:02
ممنون عزیزم عکسای قشنگی بود مخصوصا برای من که تا حالا زنجان نرفتم.


خوشحالم که خوشتون امده ایشالاه فرصتی پیش بیاد حتما برید
مامان امیرعلی گلی
3 شهریور 92 17:34
واقعآ زیبا بود منم سفر دوس دارم
همیشه از رفتن به جاهایه جدید استقبال میکنم
ممنون از عکسایه قشنگت دوست خوبم


خوشحالم که خوشتون اومده عزیزم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
3 شهریور 92 19:59
همیشه به گردش
راستی من نفهمیدم سنگها شکل عروس دومادن آخه فسقلیا نمذارن حالا شب میام سر صبر ببینم


ممنونماخه یکم دورم هست باید دقت کنید
مامان طاها
9 شهریور 92 9:42
خیلی قشنگ بود.
ان شا الله که همیشه خوش باشین.


ممنونم عزیزم خوشحالمکه خوشتون اومده