یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

دعوت به یه نظر سنجی

1392/3/31 10:41
نویسنده : بابا و مامان
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزماز طرف مامان عرفان جان  به این نظرسنجی دعوت شدم که ازشون ممنونم قلب

اگه ماهی از سال بودم        ماه مهر

اگه روزی از هفته بودم    5 شنبه چون فرداش تعطیلهچشمک

اگه عددبودم         18  

                     

اگه نوشیدنی بودم   آب پرتقالزبان

اگه ثواب بودم  كمك به درماندگانلبخند

اگه درخت بودم    سرو چشم

اگه میوه بودم .  سیب                نیشخند

اگه گل بودم  رز 

اگه اب وهوابودم   بهاری       مژه

اگه رنگ بودم  ابی

اگه پرنده بودم      اوج می گرفتم تو اسمان و می رفتم هر جای که دوست دارم

اگه صدابودم     صداهای شاد 

 

اگه فعل بودم  فعلي كه به اینده صرف شهچشمک

اگه سازبودم   تار تركي                                                      

      

اگه عضویی از بدن بودم  چشم

اگه بخشی از طبیعت بودم           ستاره                                         

اگه یه حس بودم   حس نوع دوستیبغل

منم  همه دوستانم را اگر مایل بودند به این نظر سنجی دعوت می کنمقلب

 

ماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نرگس
30 خرداد 92 13:39
واااای دعوتی خیلی خوشحال شدم. ممنون عزیزم چشم در اولین فرصت میام.قربونت


ممنونم عزیز دلم
مامان محمد و ساقی
30 خرداد 92 19:34
چه جالب


ممنونم
مامان ترنم
31 خرداد 92 9:30
چه جالب !!!!!!!!! عضو بدن ، درخت ، روز هفته و گلمون مثل هم بود.


خوشحالم از هم فکریمون
مامان آوا
31 خرداد 92 11:45
سلام مامانی چه جالب نوشته بودین حتما متولد ماه مهر هستین؟

عزیزم ممنون که اومدید نه عزیزم من متولد ا مرداد هستم اما مهر و به خاطربوی مدرسه و خاطراتش دوست دارم
نگار
1 تیر 92 8:06
خواهش مي كنم . نه عزيزم اولا ممنونم كه دعوتم را قبول كردي و در نظرسنجي شركت كردي . بعدش هم ناراحت كه نشدم هيچ ، خوشحال هم شدم چون به جورهايي خلق و خو هامون شبيه همه و تفاهم ما زياده كه اين باعث خوشحاليه عزيزم .



ممنونم عزیزم
مامان آرینا مو فرفری
1 تیر 92 11:50
جالب بود عزیزم.


ممنونم لطف دارید
مامان محمد معین
1 تیر 92 14:09
ممنونم گلم که ما رو دعوت کردی
شرمنده عزیزم که کامنتت رو اینقدر دیر دیدم آخه چند روزی بود مریض بودم و نتونستم بیام سر بزنم


انشالاه بهتر شده باشی عزیزم
مامانی کسرا
2 تیر 92 3:09
عزیزم چه باحال بود


لطف دارید