یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

ماجرای یاسمن جون و پارسای عزیزم

1392/3/29 15:14
نویسنده : بابا و مامان
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستانم عزیزمقلب دیروز با یاسمن فروشگاه بودیم گفت مامان من رنگ انگشتی می خوام منم برا اینکه دختر خوبی بودماچ براش خریدم امروز می خواست باهاش بازی کنه  فرستادمش حموم که پارسا هم بیدار شد ماچاومد رفتند و شروع کردند به بازی منم ازشون عکس گرفتم بعد از بازی حمام و پارسا اینقد رخسته بود دوباره خوابید اما یاسمن نه حالا عکسهاشون را در  ادامه  میزارم و در اخرم شاهکار هنریشون را

پسندها (1)

نظرات (22)

☆ یاسمین ☆
29 خرداد 92 15:20
ای جانم،ببین جه خبره،حسابی رنگ بازی کردن.فدای اثر دستاتون.

مامانی بازم چیزی مونده از رنگ انگشتیا؟





خدا نکنه عزیزم ممنونم نه عزیزم چیزی نمونده همش و مالیدند به درو دیوار


مامان نرگس
29 خرداد 92 22:38
خدااای من میخواستم دیگه چیزی ننویسم سرتونو درد آوردم ولی این تصاویرو دیدم نتونستم. واقعا" چه شیطونایی هستناااا. خدا حفظشون کنه ولی اگه من باشم کلافه میشم و سرشون غر میزنم


این چه حرفیه شرمنده محبتتون شدم خیلیم خوشحال شدم از حضور گرمتون امیدوارم بتونم جبران کنم اخه به غر اهمیت بدند غرم میشه زد اما اینا کار خودشون را می کنند
FARIBA
30 خرداد 92 0:24
شیطون خاله چه کرده...بوس برای هر سه تاتون


ممنونم عزیز دلم
سمیه
30 خرداد 92 1:20
وااای نیگا چه بلایی سر حموم اوردن این دو تا نچ نچ نچ
نگار
30 خرداد 92 9:08
به نظرسنجي دعوتي عزيزم


ممنونم عزیز دلم حتما میام
شهرزاد مامان آنیتا
30 خرداد 92 9:08
واااااااااااااااااااای
اینجا رو ببین
چقدر هیجان و ذوق
ای جونم
روحیه پیدا کردم عکساشون رو دیدم
افرین به مامان با این شکار لحظه هاش
مرحبا به تو مادر


ممنونم عزیز دلم از این همه مهربونی
نگار
30 خرداد 92 9:13
چه دخمل و پسمل هنرمندي داري عزيزم


ممنون خاله جون
نگار
30 خرداد 92 9:14
عزيزم تو چقدر صبر و حوصله ات زياده . من بودم داد و هوارم رفته بود بالا .


اخه منم می خواستم ببرمشون حموم بهمین خاطر اجازه دادم از این کارا بکنند
نگار
30 خرداد 92 9:16
عزيــــــــــــــــــــــــــــزم
اينها را چه جوري شستي ؟؟
اي جونم
لباسهاشون را چه جوري شستي ؟؟
الهي بميرم برات كه اينقدر كار برات اضافه شد .


خدا نکنه عزیزم عزیز دلم این رنگها راحت شسته میشه
نگار
30 خرداد 92 9:22
هر كاري ميكنم نمي تونم در ني ني گپ برات درخواست دوستي بفرستم چكار كنم عزيزم ؟

اومدم توضیح بدم

مامانی طهورا
30 خرداد 92 9:58
هی وای من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم از این رنگا واسه دخملی خریدم ولی همونطور بلا استفاده مونده دلم نمیاد حمام نازنینمو این شکلی ببینم
موقع شستن راحت پاک شدن ؟لباساشون چطور؟


عزیزم مشکلی نیست زود پاک میشه نگران نباش بزار بازی کنه
مامانی طهورا
30 خرداد 92 9:59
چه شاهکارایی هم خلق کردن وروجکا


بله خاله جون
مامان آرینا مو فرفری
30 خرداد 92 10:10
حسابی کیف کردیناااااااااا
مامان نرگس
30 خرداد 92 10:21
باشه عزیزم رمزو میدم خصوصی


ممنونم
نگار
30 خرداد 92 11:13
عرفان يه ذره از اين رنگها ريخته بود رو فرش اتاقش . با هزار مصيبت پاك كردم و بعدش ديگه به كل بازي با اين رنگها را ممنوع كردم تو خونه .


نمی دونم من رو فرش امتحان نکردم
نگار
30 خرداد 92 11:14
منتظرم باشه .


چشم زیاد منتظرتون نمی زارم
مامانی کسرا
30 خرداد 92 13:54
عزیزم چه بهشون خوش گذشته


بله مامانی مهربون
مامان نازی و یاسی
30 خرداد 92 23:33
ای جانم چقدر خوبه منم عاشق رنگ انگشتی ام به نظرم کلی بچه ها هیجانشون رو باهاش تخلیه میکنن


بله عزیزم خیلی بهشون خوش گذشت
بهناز مامی یلدا و سروش
31 خرداد 92 2:30
اینجا رو ببین وروجکا چکارا دارن میکنن

آفرین به این همه خلاقیت



ممنون خاله جون
مامان ترنم
31 خرداد 92 9:29
واي كه اين رنگانگشتي چقدر براي بچه‌ها لذت بخشه. انگار دنيا رو به اين وروجكها دادن .
خيلي خوشگل شده حمومتون ماماني.


ممنون خاله جون
اتنا مامان نگین
4 تیر 92 11:30
افرین به این پیکاسوها با این اثار هنریشون


لطف داری خاله جون
مامان کمیل و کیان
16 تیر 92 16:15
وااااااااااااااااااااااااااااااای افرین ببین چه خبر .جایی رو خالی نذاشتین همه جارو رنگی کردین فکر مامانی رو نکردین که باید تمیز کنه قربون دستای کوچولوتون بره خاله


خدا نکنه خاله جوناین یه چشمه کارامونه حالا کجاش و دیدی خاله جون مامان ما یکسره در حال درست کردن خرابکاریامونه