یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پارسای عزیزم

1392/3/31 16:06
نویسنده : بابا و مامان
274 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام قلبامروز صبح پارسا را بغل کرده بودم داشتم باهاش بازی می کردم یه اتفاقی افتاد که اول اینطوری بودمتعجباما دیگه کنترل خودم و از دست دادم ماچماچماچماچبوسه بارونش کردمماچماچماچماچبغل

فداش بشم اول دستای کوچولوشماچ و گذاشت رو صورتم به طرف خودش کشیدیه بوس ابداری از صورتم کرد بعد اون طرفش و بوس کرد اینقدم سفت و پر صدا بودبغل تعجبم از این بود که پارسا هیچ کس و بوس نمی کنه فقط صورتش و میاره جلو یعنی بوس کردن بلد نیستم تازه بدشم میاد کسی بوسش کنه عصبانیاین کارش برام تعجب انگیز بود تعجبمطمئنم اولین بوسه زندگیش و به صورت مامانش زد خدا می دونه چقدر ذوق زده شدم فدای اون بوس کردنت بشم عزیزمماچ

 

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نازی و یاسی
1 تیر 92 0:05
موش نخوردت شیطون چه با مزه شدی منو یاد خواهر زادم انداختی الان رفتن شهر کرد دلم براش تنگ شد یهو قربون بوسه آبدارت نمکدون


ممنون خاله ون ایشالاه به زودی ببینیش
FARIBA
1 تیر 92 0:16
اخ خاله فداش بشه.مامانی میدونم شیرینترین حسو تجربه کردی.محمد هم وقتی منو بوس میکنه منم اینجوری میشم


ممنونم فداشون بشم من که چه حس قشنگی بهمون می دند
مامان ترنم
1 تیر 92 7:39
واي كه چه مزه‌اي داشته اين بوسه.



اینقدر خوشمزه بود که خدا می دونه
نگار
1 تیر 92 8:30
ميدركم ات عزيزم . آخ كه اين بوس چقدر ميچسبه . من هم وقتي عرفان را بوس ميكنم مزه اي به دهنم مياد كه خيلي خوبه . عرفان وقتي مزه ها را ياد گرفته بود همه اش ميپرسيد مامان بگو وقتي منو بوس ميكني مزه شيرينه يا ترش يا شور و.... بهش ميگم مزه ايه كه فقط مامانها ميفهمن چيه و هيچ كدوم از اينها نيست . ميگه بابا ها نميفهمن مزه اش را ميگم نه . آه ميكشه و ميگه پس من تا آخر عمرم مزه اش را نخواهم فهميد حتي وقتي بابا شدم .

فداش بشم من
مامان علی خوشتیپ
1 تیر 92 9:44
آفرین پارسا جون
یعنی تاحالا کسی رو نبوسیده بود؟


ممنون عزیزم نه عزیزم پارسا هیچ کس و بوس نمی کرد
مامان امیر مهدی (سوده)
1 تیر 92 10:39
ممنون عزیزم من نفهمیدم ادرس چیه؟


اومدم عزیزم
مامانی طهورا
1 تیر 92 10:50
چه حس خوشی داره !
منم بارها این حسو تجربه کردم


وای که چه لذت بخشه
مامان آرینا مو فرفری
1 تیر 92 11:52
می دونم چه حسی داشتی اونموقع عزیزم.واقعا شیرینه


بله عزیزم شیرینترین لذت دنیا
☆ یاسمین ☆
2 تیر 92 11:53
ای جانم که بوس اولو به گونهء مامان نازش زده.چه لحظهء شیرینیخدا حفظش کنه


ممنونم عزیز دلم
مامان درسا
3 تیر 92 23:06
چه بوس خوشمزه ای بوده مامانی.قربونش برم با اون خندیدنش.


خدا نکنه ممنونم عزیز دلم