یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

مسافرت

1392/3/14 5:13
نویسنده : بابا و مامان
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه نیم ساعتی هست که بیدار شدم خواباومدم اینجا فردا میریم مسافرت تمومی نداره این جمع کردن من این وسطم یه استراحتی کردم تا برم بقیه کارا ایشالاه پست بعدی با عکسهای مسافرت قصد داریم بریم ابیانه هورا خیلی دوست دارم اونجا را ببینم ایشالاه با کلی خاطره و عکس میام پیشتون دوستتون دارم زیادماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آتيلا جون و مامان شيما
14 خرداد 92 7:22
سلام خانومي...
خوش بگذره عزيز دلم...
ايشاا... به سلامتي برين و برگردينzzzz
غم و غصه عا رو بريزين همونجا و با خوشي و خبرهاي خوب برگردين...
مناظرتون هستيم...
جاي مارم خالي كنيد...
مواظب كوچولوهاي من باش..
بوووووووووووووووس...

ممنونم عزیزم جاتون خیلی خالی بود ممنونم از لطفتون
☆ یاسمین ☆
14 خرداد 92 9:25
چه خوب،ایشاله خوش بگذره.مواظب فرشته های نازت باش


ممنونم عزیزم
محسن
14 خرداد 92 9:53
با سلام دوست عزیز وب زیبایی دارید شما می توانید با عضویت در پارس پا از تک تک بازدید کنندگان خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با کلیک بر روی آدرس سایت ما عضو شوید.
مامان محمد معین
14 خرداد 92 12:31
خوش بگذره عزیزم
همیشه به گردش و مسافرت
اگه کاشان رفتین خانه های تاریخی کاشان یادتون نره حتما برین ببینین


ممنونم عزیزم کاشان متاسفانه نشد بریم
مامان محمد و ساقی
14 خرداد 92 22:18
سفرتون خوش


ممنونم عزیز دلم
الیسا
15 خرداد 92 1:01
سفرهاتون همیشه خوش و بیخطر ...

منتظرم بی صبرانه ...ببوس فرشته های خسته از سفرت را ...


لطف دارید خاله جونم خوشحالم که اومدید
FARIBA
15 خرداد 92 2:45
به سلامتیو خوشی برگردی دوست خوبم.....امیدوارم سفر خیلی خوبی داشته باشید


ممنون عزیزم جاتون خالی بود
مامانی درسا
15 خرداد 92 4:13
خوش بگذره دوست من انشاالله با کلی انرژی و با دستی پر از خاطره های زیبا برمیگردین سفرتون بی خطر


ممنونم عزیزم
FARIBA
24 خرداد 92 1:43
تا باشه از این کارها


ممنون عزیزم