یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

یه خرابکاری دیگه بعد از مدتها ...

1393/10/9 13:36
نویسنده : بابا و مامان
324 بازدید
اشتراک گذاری

سوپ چوب شور همراه با پوست پیازخنده

پارسا در حال خوردن ماکارانی خنده

.

سلام دوستان عزیزم ارزوی سلامتی و همراه با شادی براتون دارم امروز یه وقت کوچولو کردم اومدم سراغ کامپیوتر وقتی رفتم تو اتاق دیدم بله خرابکارای بزرگ در حال خرابکاریند پارسا چشمش و بسته داره ماکارانی خام می خوره یاسمن هم در حال دسته کردن ماکارانی شیر و شکرم تو اشپزخونه یه ظرفم وسط اتاق گفتم یاسمن این باز چه کاریه چی درست کردی یاسمن گفت سوپ شیر پارسا داد زد(نه توپ پوب توله مده توپ شولال و نمی بینی) سوپ چوب شوره مگه چوب شورا رو نمی بینی خنده( ماکارانی ها را می گفت) گفتم این چه کاریه مامان پارسا  طبق معمول سریع  گفت( توت داتیم ) دوست داشتیم تعجبخنده

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان امیرحسین
9 دی 93 15:23
سلام عزیزم .میبینم که دوباره خرابکاری کردن این دوتا وروجک چه سوپی بشه این سوپ ماکارانی یا چوب شور ایشالله که همیشه سالم و شاد باشید
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتتون
مامان راحله
9 دی 93 16:13
.....
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 دی 93 17:52
سلام عزیزم خوبید فداشون بشم بازم هنر آشپزی را به نمایش گذاشتن اونم سوپ چوب شور حتمآ خیلی هم خوشمزه شده بازم خاطره با مزده وقشنگی بود
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم خدا نکنه بله چند وقت بود یادشون رفته بود بازم شروع کردن
دنیا
9 دی 93 19:22
fadaye shoma va sheytanat hatoon
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنون از محبتتون خاله جون مهربونمون
عشق یعنی
10 دی 93 8:21
میگم بیا و یه وبلاگ از آشپزی این دو تا وروجک بزنم ما هم یاد بگیریم
بابا و مامان
پاسخ
وای نه
مامان آرش وآیناز
10 دی 93 10:27
به به چه سوپی بشه خوبه سوپ چوب شورندیده بودیم که اونم از ابتکارات یاسمن و پارسا دیدیم
اقازاده
11 دی 93 7:39
مامان گل پسر
11 دی 93 8:35
چه سوپي بوده به به .
مامان گل پسر
11 دی 93 8:36
ميگم اين وروجكها رو بفرست با يه رستوراني همكاري كنن . درآمدشون خوب ميشه ها .
مامانی کسرا
12 دی 93 2:01
اي جاااان چه كار بامزه اي سوپ چوب شور هميشه شاد و سلامت باشن انشالله
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم عزیز دلم
مامان حدیثه سادات
16 دی 93 15:34
ای جانم با این خرایکاریاشون
مامان کیانا و صدرا
18 دی 93 16:13
خب...خسته نباشید بچه ها جون و خیلی ممنونیم از این دستور پختتون