یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

جلوه ای از عظمت خداوندی...

1393/10/8 7:52
نویسنده : بابا و مامان
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

خواندم که یکی فضانوردی برگشته زجو لاجوردی

می گفت که در فضا خدا نیست رد قدم فرشته ها نیست

رفتم به فضا خدا ندیدم اوای فرشته ها نشنیدم

شاعر می گوید:

از من که برد به او پیامی               اقای فضانورد نامی

با چند قدم هوا پریدن                   نتوان ملک و خدای دیدن

بر تارم چرخ اگر نشینی                هرگز به خدا خدا نبینی

دیدار خدا بود میسر                     با دیده دل نه دیده سر

سلام دوستان عزیزم بوسمتن بالا را که می خونیدیادگاری  از یکی از معلمهای عزیزمون خانم فراوانی معلم زیباتاریخمون  هست که  امیدوارم هر جا هست سالم و سلامت باشه خیلی خیلی دوستش داشتممحبت مهربون با شخصیت و دوست داشتنی اینقد خوب  برامون درس تاریخ را می گفت اینقد کلاسش جذاب بود که من انتظار می کشیدم سه شنبه بیاد و بازم خانم فراوانی و ببینم و صحبتهای قشنگش و بشنوم محبت روز اخر مدرسمون این متن و برامون خوند و گفت این یادگاری باشه از من برای شما خیلی شعرش و دوست دارم و دوست داشتم براتون بذارم محبت دیروز که داشتم کتابخونه را جمع می کردم پیداش کردمدرسخوان

پ.ن. دوستان عزیزم به زودی کامنتای پر محبتتون را تایید می کنممحبتبوس

پسندها (5)

نظرات (5)

فریده
8 دی 93 9:03
واقعاً شعر قشنگ و تاثیرگذاری هست
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان
8 دی 93 13:38
به به چه شعر قشنگی.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بله منم خیلی دوستش دارم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 دی 93 17:54
شعر بسیار زیبایی بود انشالله روزی بشه مثل اون دوست دوران کودکیتون این معلم گرامی را هم دیدار کنید
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم جالبه خونشون پشت خونه خودمونه اما خانم فروانی خواهرشون معلم هستند و یکی از دوستهای خواهرمند این جور که فهمیدم ازدواج کردند رفتند تهران با یه اقای که جانباز هستند ارزو می کنم خوشبخت و سلامت باشند
مامان حدیثه سادات
16 دی 93 15:36
انشاالله معلمتون هرجا هست خوب و خوش و سرحال باشه. شعرش خیلی زیبا بود
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالاه