یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خدایا شکرت ...

1393/10/13 7:51
نویسنده : بابا و مامان
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان عزیزم محبتارزو می کنم سالم و سلامت باشیدبهمراه فرشته های قشنگتونبوس این پسر کو چولو که می بینید دانیالبوس پسر خواهرمه که خیلی خیلی مظلومه طفلکی وقتی بدنیا اومد 1کیلو بود تو دستگاه گذاشته بودنش چون هم به وقتش به دنیا نیومده بود هم خیلی ریز بود وقتی داخل دستگاه بود پرستارهای بی فکرعصبانی بیمارستان چشماش و نبسته بودند و چشمای دانیال خونریزی  داخلی کرده بود گریهانتقالش دادن یه بیمارستان دیگه   گفته بودند باید ببرینش چکاب که اونجا دکتر فهمیده بود که چه اتفاقی افتاده سریع  بردنش تهران اونجا تونسته بودند جلوی خونریزی چشماش و بگیرن که متاسفانه یکی از چشماش بیناییش خیلی کم شد غمگینو یکی از چشماش خدا را شکر خوب شد آرامبعد از این اتفاق  ماهیچه چشماش خیلی ضعیف شد و انحراف پیدا کرد از نوع بدش خیلی دلم می سوخت نگاش می کردم دلشکستهتا اینکه همین دو سه روز پیش تو یه کلینیک خصوصی تو تهران  چشمش و عمل کردند خدا را شکر عملش موفقیت امیز بوده و دیگه انحراف چشمی نداره ایشالاه که بینای چشمشم به زودی بدست بیارهجشن خدا یا شکرت محبت دعای می کنم همه کوچولوهای که مریض هستند خدا شفاشون بده و همه بچه ها را در پناه خودش صحیح سالم نگه دارهمحبت

پ. ن. این دو سه روزه مشغول تمییز کردن و جمع جور کردن خونه هستم کمتر میام ایشالاه کارم تموم شد بیشتر میام قراه یه مهمونی اخر هفته داشته باشیم پاگشا یه عروس خانم زیباآرام

 

پسندها (7)

نظرات (29)

مامان محمدحسین
13 دی 93 8:38
وای عزیز دلم.... برای پ.ن : به به خوش به حال عروس خانم....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
عشق یعنی
13 دی 93 8:50
وای خدای من ... اصلا طاقت این چیزها رو ندارم . چون خواهر زاده من طفلی رو تو یه سالگی دیالز می کردیم و روزهای سختی رو گذروندیم تا خدا رو شکر بهتر شد خدارو شکر می کنم که عمل کوچوولوتون با موفقیت انجام شده
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خدا را شکر که حال خواهر زادتون خوبه
فریده
13 دی 93 10:24
واااااای خدای من چه وحشتناک . عزیزم چه ناز هم هست ، خدا لعنتشون کنه که یه خانواده رو این همه وقت ناراحت و عضه دار کردن. از خدا می خوام هر چه زودتر سلامتی شو بدست بیاره و همه رو خوشخال کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان امیرحسین
13 دی 93 10:25
سلام خاله ی مهربون.الهی واقعا بعضی پرستارها چقدر بی فکرند بچه ی مظلوم بی گناه ، باید چوب ندونم کاری بعضیها را بخوره تا کی باید زجر بکشه،خیلی از خوندن این پست ناراحت شدم .حالا بازم خدا را شکر که کمی از مشکلش حل شده ایشالله که بزودی بهبودی کامل پیدا کنه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از محبتتون
مامانی اریان
13 دی 93 10:38
وای خدای من خدا رحم کرده حیف این پسر کوچولوی خوشگل بود که چپشاش مشکل دار شه الهی شکر وای چه پرستار بی فکری چقد اذیت شده خواهرتون خیلی سخته خدارو شکر که الان بهتره
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ناهید
13 دی 93 13:28
سلام عزیزم خوبید انشالله همیشه خوش خبر باشید هم ناراحت شدم به خاطر اینکه بی توجهی پرسنل بیمارستان که باعث این اتفاق بد برا گل پسری که مثل ماه می درخشه شده چقدر حیف بود وهم خوشحالم که انحراف چشمش از بین رفته دعا می کنم بینایی چشمش هم به زودی خوب بشه امین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان ناهید
13 دی 93 13:29
پس شما هم گرفتارید انشالله سالم وشاد باشید ومهمانی رو به خوبی سپری کنید انشالله همیشه عروسی داشته باشید چه بهتراز این مهمانیها
بابا و مامان
پاسخ
ممنم عزیز دلم
مامان ناهید
13 دی 93 13:30
عروس خانم کی هست حالا انشالله عروسیه یاسمن جون وپارسا جونم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم اومدم برات بگم
مامان راحله
13 دی 93 14:47
آخی عزیز دلم .. ان شالله که خیییییییلی زود مشکلش حل میشه دوستم .. ببوسش
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم از محبتتون عزیزم
niloofar
13 دی 93 20:27
عزیزممم الهی بمیرم واسش چه اذیتی شده بچه. خدا رو شکر که الان چشمش خوبه. عوضیا وقتی بلد نیستن چرا تو همچین پست های مهمی مشغول به کار میشن/
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم درسته وقتی بلد نیستن چرا میان و باعث گرفتن ارامش از زندگی ادمها میشنممنونم از محبتتون عزیزم
مامان و آیلین
13 دی 93 20:29
سلام عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه تبریک میگم به خاطر خوبی چشمای پسر خواهر خوشگلت امیدوارم همیشه سالم تندرست باشه کوچولوهای قشنگ و شیطونتم از دور می بوسم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم از محبتتون
مامان بی تاب
14 دی 93 2:48
امروز روز ثبت خاطراه هاست .سلام خانومی ؟پسرم تو مسابقه شرکت کرده امادیر شرکت کردیم رای هامون خیلی پایینه میشه لطف کنید بهمون با هرخطی که درمنزل دارید رای بدید ؟میشه باارسال یه رای برگی از خاطرات پسرم باشید؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم فرستادم
سميه
14 دی 93 10:28
سلام اين عکسو قبلا هم ديدم انگار ... خيلي مظلوم و نازه خدايا شفاش بده
بابا و مامان
پاسخ
سلام بله عزیزم عکس برا محرمه سالهای پیشه منونم از مهربونیت
❤مامان سونیا❤
14 دی 93 11:47
خدا رو هزاران بار شکر که سلامتیشون حاصل شد انشالله دیگه هیچوقت روی بیماری وبیمارستان قسمتشون نشه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ایشالاه
آجی محمدمهدی
15 دی 93 3:42
خدارا شکر... امیدوارم که هرچه سریعتر بینایی چشماش رو هم به دست بیاره... واقعا که چه پرستارای بی فکری بودن...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم قربونت برم واقعا
مامان امیرعلی گلی
15 دی 93 16:01
چقد ابن آقا پسر خوشکله ایشالله خدا شفا میده عزیزم ضعف چشایه نازشم برطرف میشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتتون
اقازاده
15 دی 93 16:04
الهی ممنون قربون اون موهای خوشرنگش کنه خدا را شکر که بهتر شدن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از مهربونیتون
پریسا
15 دی 93 23:22
سلام اخی الهی زودتر سلامتی کاملشو ب دست بیاره
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم
مامان حدیثه سادات
16 دی 93 15:32
سلام سلام سلام خوبی؟ من خیلی دیر به دیر میام دوتا فرشته هات خوبن؟ وای فعلا این پست رو خوندم خدا همه کوچولوها رو شفا بده. بازم خداروشکر که چشاش خوب شده. بیچاره مامان باباش چه زجری کشیدن. من از دیروز نشستم پای کامپیوتر و دارم تند تند پست های عقب افتاده رو مینویسم.بهمون سر بزنید. راستی انشاالله مهمونی هم به خوبی و خوشی برگزار بشه. خیلی دلم براتون تنگ شده بود.
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم قربونت بشم محبت داری عزیزم ایشالاه
مامان امیرعلی گلی
17 دی 93 14:22
عزیزم رمز ندارم
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
اقازاده
17 دی 93 15:08
سلام رمز قبلی زدم باز نشد .رمز جدیده. ?
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
خاله عاطفه
17 دی 93 17:04
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون چقد تو نازی عزیزمممممممممممم وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم اومدم
دنیا
17 دی 93 17:22
ایشالله زودی چشاش خوب بشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
مامان امیرحسین
17 دی 93 22:13
سلام مامانی.میشه رمزو لطف کنید برام بزارید.ممنونم از لطفتون
بابا و مامان
پاسخ
اومدم گلم
مامان امیرحسین
17 دی 93 22:16
سلام مامانی.میشه لطفا رمزو برام بفرستید ممنونم از لطفتون
بابا و مامان
پاسخ
به روی چشم ببخشید دیر شد
آجی محمدمهدی
18 دی 93 6:24
سلام خاله جونم.منم جزو اون دوستایی که شما قراره بهشون رمز بدین، میشم؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
بله حتما اومدم گلم
مامان کیانا و صدرا
18 دی 93 16:16
دانیال عزیز!امیدوارم هر چه زودتر بهتر و بهتر بشی و بینایی کامل چشای خوشگلتو به دست بیاریعزیزم معلوم میشه که پسر قوی و محکمی هستی پس مطمئن باش خوب میشیشادیت آرزوی قلبی همه ی ماست
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم خاله جون انشالاه از دعای خیر شما ممنونم خاله مهربونم
مامان کیانا و صدرا
19 دی 93 14:59
عزیزم ممنونم از زحمتی که کشیدی و رمزو برام گذاشتی.حالا اگه دوست داشتی برو خصوصی و بیا مطلب ما رو هم بخون
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم شما از دوستان گل ما هستید
عشق یعنی
20 دی 93 10:42
عزیزم منم رمزو ندارم
بابا و مامان
پاسخ
برات گذاشتم عزیزم