یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

عذر خواهی...

1393/5/17 11:00
نویسنده : بابا و مامان
244 بازدید
اشتراک گذاری

پ.ن. دوستان عزیزممحبت سلام ا ز دیشب ما مهمون داریم که امروز غروب می رن ببخشید فرصت نکردم عکسها را بزارم  امشب حتما میام می زارم الان رفتن حرم منم مشغول اشپزی یکم فرصت کردم اومدم این و بنویسم و برم یه اتفاق خیلی بدی تو مسافرت برامون افتاد که هنوز از ترس اون شبها خواب ندارمترسوگریه خدا به دختر خوشگلم خیلی رحم کرد اتفاق خیلی خیلی بدی می خواست بیفتهترسوگریهگریه که هنوز از  یاداوریش گریم گریهمی گیره خدایا شکرت خدای مهربونم شکرت امیدوارم گلهای خوشگلتون همیشه در پناه حق باشه امشب حتما میام مفصل می نویسم چی شده بود خواهش می کنم هر جا می رید چشم از نازگلاتون بر ندارید دوستتون دارم محبتو به خاطر تاخیرم عذر می خوام حتما میام براتون میگم  فعلابای بای

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان امیرعلی گلی
17 مرداد 93 16:12
خداروشکر که بخیر گذشته عزیزم توو اولین فرصت زودی بیا تعریف کنممنونم عزیز دلم
باباحسين
18 مرداد 93 19:32
آخي خب ياسمن جون فكر كنم تا آخر عمرش از سگ بدش مياد
بابا و مامان
پاسخ
سلام پدر بزرگ مهربان باور کنید من می گفتم یاسمن اصلا نزدیک سگ دیگه نمیره همین که رفتیم روستای که بابا اینا هستند برا سگهای اونجا نون و غذا می ریخت فقط من بودم که داشتم سکته می کردم
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 8:39
یعنی چه اتفاقی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!1
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 8:40
بلا به دور باشه عزیزم...خدا رو شکر که رفع شده
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم شرمنده از مهربونیت عزیزم
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 8:40
بس که دختر و پسرت خوشگل و نازن چشم میخورن
بابا و مامان
پاسخ
محبت داری عزیزم
آجی محمدمهدی
20 مرداد 93 19:25