یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام ما برگشتیم...

1393/5/15 22:37
نویسنده : بابا و مامان
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممبوسمحبتدوستان عزیزم ما بلاخره برگشتیم با کلی عکس از بچه ها و صدالبته از مامان و بابا شونچشمکبه زودی براتون می زارم شاید فردا امروز ساعت 6 رسیدیم خیلی خوش گذشت و از همه بهتر دیدار با پدر و مادر عزیزم فعلا همین قدر بنویسم بقیش باشه فردا  شایدم همین امشب عکسها را گذاشتم محبتایشالاه الان کمی کار دارم ممنونم از محبتهاتون که  فراموشمون نکردید فردا ایشالاه کامنتهای پر محبتتون را هم تایید می کنم یکم به وبلاگ دوستان سر بزنم فردا به همه سر می زنم و کامنت می زارم دوستتون دارم خیلی زیادبوسبوس

 

پسندها (8)

نظرات (12)

مامانی کسرا
16 مرداد 93 2:07
واای کلی خوشحال شدم نظرتونُ دیدم!گفتم ای ول برگشتن خوشحالم که خوش گذشته انشالله همیشه به گردش باشید و خوش گذرونی چی بهتر از دیدن پدر و مادر؟! بسی کیف کردیناااااا خدا رو شکر به سلامتی برگشتید،مواظب خودتون باشید بچه ها رو هم از طرف من ببوس خانم خانما
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری عزیز دلم
مامان ناهید
16 مرداد 93 4:22
سلام عزیز دلم خوش آمدید این سایت بدون شما صفا نداره چقدر دلم براتون تنگ شده بود فداتون بشم شما دوستان گلم برکت سایت نی نی وبلاگید
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم این از مهربونیتونه
مامان ناهید
16 مرداد 93 4:22
بی صبرانه منتظر عکسهای خوشگلتون هستیم چقدر خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه به شادی وسلامتی سفرهای خوبی داشته باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیز دلم
مامان ناهید
16 مرداد 93 4:23
به به دیدن پدر ومادرتون عجب کیفی داده خوشحالم دوست خوبم امیدوارم سایه شان سالهای سال بالای سرتان باشد
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محببتتون عزیز دلم
مامان عرفان
16 مرداد 93 8:24
خوشحالم كه برگشتيد . دلمون تنگيده بود
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری عزیزم
مامان عرفان
16 مرداد 93 8:25
منتظر عكسها هستيم
بابا و مامان
پاسخ
گذاشتم عزیزم
مامان امیرعلی گلی
16 مرداد 93 12:59
خداروشکر همیشه به سفر و شادی دلمون واستون تنگ شده بود عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم مامان عزیز و مهربون
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 8:37
سلااااااااام سلاااااام عزیزم..خیلی خیلیییییییییییی خوش اومدین..خوشحالم سلامت و خوشین
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم لطف داری عزیزم
مامانی ماهان جون
20 مرداد 93 8:38
راستی خانومی خودت از کدوم شهری؟/یا بابا مامانت بعدا یه جا دیگه رفتن؟؟
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم ما قم هستیم باباو مامان رفتن زنجان
آجی محمدمهدی
20 مرداد 93 19:24
ناب ترین دعاهایم رابرتارخورشیدوعرش کبریا به ودیعه میگذارم تا همای سعادت برزندگیتان لانه کند؛ازخداچیزی را برایتان میخواهم که جزخدا درباورهیچ کس نگنجد...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز مهربونم
لیلا
21 مرداد 93 9:05
خيلي خدا به ياسمن رحم كرده. واقعا اينا همش نتيجه مهربوني شما به اون حيونا بوده. خدا رو شكر كه مشكلي نبوده.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بله خدا بهمون خیلی رحم کرد
لیلا
21 مرداد 93 9:06
ببخشيد كه اين چند وقت نبودم و كمتر بهتون سر زدم. سعي مي‌كنم جبران كنم عزيزم. من رمز عكسها رو ندارم.
بابا و مامان
پاسخ
خواهش می کنم عزیز دلم اومدم براتون بزارم