یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

خدا حافظی ...

1393/5/8 2:57
نویسنده : بابا و مامان
1,727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گل و عزیزمبوس اومدم برای خدا حافظی همین الان کارای جمع و جور کردنم تموم شد و تقریبا اماده ام ایشالاه قصد داریم یه دو هفته ای بریم مسافرت دلم برا همتون تنگ میشه متاسفانه اونجا امکانات اینترنت نیست بهمین خاطر نمی تونم بیام پیشتون ایشالاه با دست پر بر می گردم پیشتون  دوستتون دارم خیلی زیاد بوسمحبت

پ.ن.امروز داشتم الویه درست می کردم یاسمن داشت نگاه می کرد گفت مامان بیچاره مرغا رو سر می برن میارن ما ادمها می خوریمشون  چرا مامان گناه دارن بوسآرامبراش می خواستم توضیح بدم که... پارسا که تو این جور مواقع کم نمیاره یه دفعه گفت( مامان بیتاله تیب تمینیا لو تل میبلن میالن ما می توریم)مامان بیچاره سیب زمینیا را سر می برن میارن ما می خوریمقه قههقه قههقه قههمردم از خنده همش می گفت (تلا میتندی)چرا می خندیقه قههقه قهه اینم از ماجرای امروزمون با شیطون بلای خودم وقتی قهر می کنه می گه( مامان من پیتل تو نیتم میلم پتل اکی دیده می تم به بابام می دم دوتت نداته باته ) مامان من پسر تو نیستم به بابام هم می گم دوست نداشته باشهخندهبوسیاسمن این روزا خیلی احساس خواهر بزرگی می کنه  همش در حال نصیحت داداششه البته جلویه من و کافی کمی ازشون غافل شدم یه برنامه  جانانه ای  می ریزن خونه را کن فیکون می کنندخندونکالان مثل دو تا فرشته ناز خوابیدن از خوشحالی اینکه فردا می خوان با پسرخاله های شیطونشون برن مسافرتبوسمحبت چند تا عکس از  پسر شیطونم دارم که ایشالاه فرصت  کردم همین  امروز می زارم  دوستتون دارم و ارزوی لحظات شاد با فرشته های ناز و دوست داشتنی تون دارمبوسبوسبوسمحبتمحبتمحبت

وقتی بهش گفتم مامان بخند خنده

بوسمحبت

اینم یه عکس قشنک از گل قشنگمبوسمحبت

پسندها (12)

نظرات (38)

مامانی کسرا
8 مرداد 93 3:58
اخی ایشالله به سلامتی،برید و حسابی بهتون خوش بگذره آخی چه بامزه هر دوتاشون نگرانن ،یکی مرغا و یکی سیب زمینا هستن!!! خدا حفظشون کنه
سمیه
8 مرداد 93 12:14
عزیزم پارسا اگر من اونجا بودم می خوردمش
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان ز✿ـرا
8 مرداد 93 12:55
قربون شیرین زبونیاتون،عزیزای دل خاله سفر خوش بگذره عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف دارید
مامان مینا
8 مرداد 93 23:45
سفر به سلامت عزیزم.خوش بگذره
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری عزیزم
مامان عرفان
9 مرداد 93 10:45
ايشالا كه خووووش ميگذره .
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان عرفان
9 مرداد 93 10:47
مامانی اریان
9 مرداد 93 16:21
سفر بخیر و خوشی انشاالله امیدوارم سفر خوبی در پیش داشته باشین مراقب خودتونو این شیطونا باشین
بابا و مامان
پاسخ
چشم ممنونم عزیز دلم
عشق یعنی
9 مرداد 93 19:33
سلاااااااااااااااام . به به عجب فرشته های ناززییییییییی . خدا حفظ شون کنه براتون این شاله سفر خوبی داشته باشین ممنون که بهم سر زدین سیستم ام مشکل داره به سختی می تونم نظر بزارم . اما حتماااااااااا بازهم میااااااام
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم محبت دارید
الهام مامان امیر علی جون
9 مرداد 93 22:18
چه ناز نازیند. خدا حفظشون کنه. همیشه به گردش. خوش بگذره
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری عزیزم
مامان ناهید
11 مرداد 93 1:51
سلام عزیزم خوبید؟ وقتی تو مطالب دوستان تیتر عنوان پستت رو دیدم گفتم خدایا چرا خدا حافظی نکنه باز از دست ما ناراحت شدی اومدم دیدم بلههههههههه خدارا شکر خیر هست ودارید میرید مسافرت انشالله که خوش بگذره که حتما خوش می گذره اونم با خواهر وخواهر زاده ها چقدر کیف داره تندرست وشاد باشید ومسافرتتون بی خطر عزیزم بی صبرانه منتظر بازگشتتون هستیم
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم خدا نکنه از دوست گلی مثل شما ناراحت باشم شما عزیز دلمی ممنونم از محبتتون
مامان ناهید
11 مرداد 93 1:52
فدای یاسمن وپارسای نازم بشم که چقدر دل نازکن راستش منم از خنده منفجر شدم خخخخخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
11 مرداد 93 1:53
خاله جون فدای اون خنده هات وفدای یاسمن گل ناز مامان
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 12:14
سلااااامم عزیز دلم..ایشالله به سلامتی برین و برگردین....حالا کجا به سلامتی؟؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ما زنجان رفتیم پیش بابا و مادرم
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 12:15
وای خدای من دو هفتهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پ کی برامون قصه شب بگه؟؟؟؟
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 12:16
قربون دل رحمی یاسمن و پارسا جونم که برا مرغ و سیب زمینی ام دل رحمی میکنن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون خاله جون لطف دارید
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 12:16
من الان باهات قهرم که این طبقه پایین به روم قلف بوود............
بابا و مامان
پاسخ
نه تورا خدا اومدم بزارم عزیزم
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 12:17
دختر پسرت مثل همیشه قشنگ و نازن..خدا حفظشون کنه..بووووووووووووووس
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ز✿ـرا
11 مرداد 93 23:08
فریده
12 مرداد 93 9:06
مسافرت خوش بگذره عزیزم ، منم می خوام بیام ، ولی حیف که دیر این مطلب رو خوندم ، فکر کنم الان تو راه باشید . خییییییلی مواظب خودتون و دوتا وروجک ما باشید . دفعه دیگه هم سیب زمینی ها رو سر نبرید و بخورید گناه دارند.
فریده
12 مرداد 93 9:10
منم رمز می خوام !!!! اگه ممکنه ، رمزهای قبلی رو امتحان کردم ولی جواب نداد.
بابا و مامان
پاسخ
براتون گذاشتم عزیزم
باباحسین
12 مرداد 93 10:44
خوش بگذره انشاالله
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون
زهرا مامان ارتا
12 مرداد 93 18:08
سلام عزیزم ایشالاه خوش بگذره راستی به ما رمز نمیدی مطلب قبلی رو بخونیم دوستون دارم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم براتون گذاشتم عزیزم
مامان درسا
13 مرداد 93 0:57
مسافرت خوش بگذره عزیزم.فدای این دوتا وروجک بشم من.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آیسان مامانی ماهان جون
13 مرداد 93 9:23
من امروزم دلتنگتووون شددددددددددددممممممممممممممممممم
بابا و مامان
پاسخ
فدای ایسان مهربونم
مدرسه ی مامان ها
13 مرداد 93 19:22
سلام مامان عزیز امیدواریم که سفر بهتون خوش بگذره جاتون توی مدرسه خالیه، دلمون براتون تنگ میشه
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون منم همینطور
مامان بردیا شیطون
13 مرداد 93 19:51
ایشالا بهتون خوش بگذره.... جوووووووووووونم قربونشون برم که کلی با حرفاشون خندم میگیره مخصوصا پارسا شیطون
بابا و مامان
پاسخ
محبت داری عزیزم ممنونم از مهربونیتون
مامان نگار
14 مرداد 93 8:04
سفر به خیر دوست خوبم .ایشالا بهتون خیلی خیلی خوش بگذاره .منتظر برگشتتون هستیم .
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم عزیزم
آیسان مامانی ماهان جون
14 مرداد 93 10:39
دارم معکوس میشمرم تا به سلامتی برگردین...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان امیرعلی گلی
14 مرداد 93 10:45
ایشالله به سلامتی برید و برگردید عزیزم و حسابی هم بهتون خوش بگذره دلمون واستون تنگ میشه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت داری عزیزم
مامان ساجده
14 مرداد 93 12:36
سلام انشالا خوش بگذره بهتونو شاد باشین در کنار هم خووووب راس میگه دیگه چراااااا سیب زمینی ها رو سر میبرن
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم
مامانی کسرا
14 مرداد 93 18:51
مامان ناهید
14 مرداد 93 19:21
سلام عزیزم هنوز تشریف نیاوردید؟ خوش بگذره دلمان براتون تنگیده
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم اومدیم دلم ما هم براتون خیلی تنگ شده بود
مامان عرفان
15 مرداد 93 11:55
برنگشتيد عايا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم از محبتتون که پیشمون اومدید امروز بلاخره اومدیم
مامان آرش و آیناز
15 مرداد 93 13:35
سلام خوبین؟ ایشالا بسلامتی برین و برگردین مراقب خدتون باشین عزیزم واقعا بعضی وقتا بچه ها چه سوالاتی میکنن اااااخی مامانی خوب بیتاله تیب تمینیا تل میبلن میالن ما می توریم قربونش با این زبون شیرینش
بابا و مامان
پاسخ
فدای مهربونیتون عزیزم
خاله ی مهربون
15 مرداد 93 16:40
عزیزم ممنونم بهم سر زدید شرمنده گرفتار مراسم عقد دوستان بودیم چقدر مطلب گذاشته بودید همه رو لایک زدم گلم رمزم لطفا بدید
بابا و مامان
پاسخ
سلام خوشحالم که حالتون خوبه همیشه به شدی عزیزم رمزم براتون گذاشتم
مامانی کسرا
15 مرداد 93 19:35
جاتون خالیه
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم محبت دارید مامانی گل ما اومدیم ممنونم از مهربونیتون عزیزم
لیلا
21 مرداد 93 9:10
مامان امیرحسین
24 مرداد 93 21:04
سلام خانومی.اگه ممکنه رمز پست پایین را برام بزارید.همه ی رمزها را امتحان کردم جواب نداد.ممنونم.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم براتون گذاشتم