یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سری اول عکسها

1393/4/8 8:48
نویسنده : بابا و مامان
871 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا هم ایستگاه راه اهن تهران

من نفهمیدم چی تو دستشه داره با دقت نگاه می کنه یعنی چیهسوالخندونک

اینجا پارسا مثل ابجیش ژست گرفتهخندونک

اینجا هم داره از ابجیش تقلید می کنهخندونک

سلام دوستان عزیزمبوس ارزوی  سلامتی برا همتون دارم نماز و عباداتتون مورد قبول حق دوستای گلم عکسها زیاده بهمین خاطر عکسها را دو سری کردم سری اول و گذاشتم بقیشم  به مرور می زارم محبتبوس روزهای بسیار قشنگ و پر خاطرهآرام خدا را شکر هر روز نماز  ظهر و شب و می رفتیم حرم چه صفای داشت باد خنک شب اونم تو حرم امام رضا  مشغول نماز باشی اصلا نمی دونم چطوری اون لحظه های قشنگ و توصیف کنم احساس می کردی تو بهشت ایستادی داری با خدا نجوا می کنی وای خدا چقد دلم برا اون لحظه های زیبا تنگ شده گریهایشالاه قسمت همه دوستان عزیزم بشه بوسو اما یاسمن و پارسا   این بچه های شیطون بلا حسابی همراهانمون را سر گرم کرده بودند مخصوصا محمد پارسای شیطون بلا با شیرین زبونیش روز ال که رفته بودیم داشتیم از حرم بر می گشتیم پاشنه پام همچین خورد به سنگ فرش خیابون اه از نهادم بلند شد نمی تونستم قدم از قدم بر دارم اما خدا را شکر با عنایت خدای مهربون از روز دوم دیگه هیچ دردی تو پام احساس نکردم و راحت  بیرون  می رفتم و میومدم  خدا را شکر خلوت بود و راحت زیارت کردیم زیارت دلچسب و دلخواهمون را بیشتر پایین بودیم چون خلوت تر بود و همونطور که تو عکسها  می بینید این دو تا شیطون بلا حسابی بازی می کردند امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون پر باشه از شادی و سلامتی بوسمحبت

 

پسندها (13)

نظرات (31)

مامان امیرحسین
8 تیر 93 10:39
عکسهاتون مثل همیشه قشنگ شده مخصوصا با ژستهای این دوتا وروجک.خدا را شکر که پاتون چیزی نشد.واقعا حرم امام رضا با اون صفایی که داره بهشته.منم دلتنگ شدم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از محبتتون
مامان روژینا
8 تیر 93 11:05
سلاااااااااااام عزیز دلم بابا دلمون واستون شده بود یه ریزه زیارت قبول ایشالا ما رو هم به یاد آورده باشی فدات شم منتظر بقیه عکسای فسقلی های خوشگلم هستماااااا
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم منم دلم برا همه تنگ شده بود برا رژینای نازم
مامان روژینا
8 تیر 93 11:06
فک کنم هر چی نوشتم نرسید به دستت درسته عزیزم؟!!!!!!!!
مامان ناهید
8 تیر 93 12:08
سلام عزیزم خوبید زیارتتون قبول باشه وهمچنین نماز وروزه هاتون قبول حق باشه انشالله مارو هم دعا کنید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم نماز و روزهای شما هم قبول انشالاه عزیزم محتاجیم به دعا
مامان ناهید
8 تیر 93 12:09
فدای بچه های ناز خاله که باشیطونیش حسابی همهرو سرگرم کردن
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم خاله مهربونم
مامان ناهید
8 تیر 93 12:10
چه عکسهای نازی چقدر منم دلم می خواد برم زیارت کاش قسمت ما هم میشد یعنی میشه
بابا و مامان
پاسخ
انشالاه
مامان ناهید
8 تیر 93 12:10
انشالله همیشه شاد وسالم باشید واز این سفرهای خوب برید مارو هم دعا کنید قسمتمون بشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالاه به زودی قسمتتون بشه
مامانی اریان
8 تیر 93 12:43
خیلی دوست داشتم منم طولانی حرم میبودم زیارتتون قبول مامانی
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه که قسمت شما هم بشه زودی
مامان ساجده
8 تیر 93 14:05
سلام رسیدن بخیر و زیارت قبولبسلامتی انشالا همیشه ازین سفرا داشته باشین
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامان و آیلین
8 تیر 93 15:10
سلام عزیزم زیارتون قبول انشااله که نصیب ما هم بشه من شما را جز دوستان خوبمون لینک می کنم . روی ماه دوردنه هات رو هم از دو می بوسم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون
الــنـــازجوون
8 تیر 93 18:11
سلام دوست مهربونمممممممممممممم رسیدن بخیر زیارت قبول...خداروشکرپاتون چیزیش نشد...وااااااااای چه عکسایی چه دختر پسر گل ونازی انقد به اون عکس پارسا که شیرجه رفته رو زمین خندیدم.. ای جونم خدا حفظشون کنه ضمنا رمضان مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خدا را شکر و همینطور بر شما دوست گل و مهربونم
سمیه
8 تیر 93 19:22
چه خواهر و برادر نازی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم از محبتتون عزیزم
مامان امیرعلی گلی
8 تیر 93 22:53
سلام عزیزم خوش اوومدید زیارتتون و نماز روزه هاتون قبول باشه به به چه عکسایی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم دوست گل و مهربونم
خاله شيدا و روشا
9 تیر 93 8:03
زيات قبول ماماني فداي ژست گرفتن پارسا جون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خدا نکنه
مامان نگار
9 تیر 93 8:48
به به جشممون به جمال این دوتا فرشته روشن شد.خوشحالم که سفر خوبی داشتید.از طرف من ببوس این دو تا زائر امام رضا رو
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی ماهان جون
10 تیر 93 8:26
مرسی گلم این عکسها بهترین سوغاتی برامونن
مامانی ماهان جون
10 تیر 93 8:29
خوش بحالتون چقد هوای زیارت کردم مخصوصا زیارت مشهد
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم ایشالاه قسمت بشه به زودی برید
مامانی ماهان جون
10 تیر 93 8:29
وای خدای من..الان خوبین؟؟چرا بیشتر مواظب نبودین
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خوبم چشمم دنبال لباسای مغازه ها بود
مامانی ماهان جون
10 تیر 93 8:30
چقد عکسها خوشگلننننننننننننننننننننننن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامانی ماهان جون
10 تیر 93 8:30
قربون ژست بچه های ناناز..ای پارسای شیطون که فیقور آبجی رو گرفتی
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونخیلی خیلی دوست داریم
فدایی محیا
10 تیر 93 15:18
زیارتتون قبول عزیزانم.مامانی واقعا بعضی وقتها بهت حسودیم میشه ک چقدر انرژی عکس گرفتن داری
مامان سارا
11 تیر 93 9:56
زیارت قبول باشه عزیزم. چه عکسای خوشکلی. چه ژستای نازی. عاشق این داداش و آجی هستم بخدا.
بابا و مامان
پاسخ
لطف دارید عزیز دلم
مامان اوا
11 تیر 93 18:53
خیلی قالب وبتون قشنگ شده کار خودتون هست .
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم نه کار خاله جون مهربونه
مامان زینب
12 تیر 93 2:49
زیازتتون قبول خانومی.منم خیلی دلم زیارت امام رضا رو می خواد ولی انگار مارو نمی طلبه.
بابا و مامان
پاسخ
ایشالاه به زودی قسمتتون بشه عزیزم
مهدا
12 تیر 93 10:12
مثل همیشه عالی بود در ضمن زیارتتون قبول امیدوارم یاد ماهم بوده باشید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم عزیز دلم من یاد همه دوستان گلم بودم
مامان بردیا شیطون
12 تیر 93 10:30
آسمانم انتهایش قلب توست مهربان این آسمان از آن توست آسمانم هدیه ای از سوی من تا بدانی قلب من هم یاد توست
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم زیبا بود
مامان بردیا شیطون
12 تیر 93 10:31
جوووووووووووووووووووووووووووووووونم فدای شما دوتا...زیارتتون قبول
بابا و مامان
پاسخ
ممنون از مهربونیتون خدا نکنه
مامانی كسرا
12 تیر 93 10:42
چقدر عكسا قشنگن عزيزم چه با دقت نگاه ميكنه پارسا جون عزيزم ژستاشون چه باحاله
مامان عرفان
12 تیر 93 11:45
بيشتر مواظب باش خانومي .
مامان بی تاب
12 تیر 93 14:46
چه خلوته؟
بابا و مامان
پاسخ
بله مامان جون خیلی خلوت بود
مامان فرشته
14 تیر 93 9:18
عزیزم انشااله همیشه به سفروزیترت ماشاله دخترت خیلی خوشگله خیلی چشمهای نافذی داره البته یل قهرمان آقا پارساهم خیلی خوشگلن خدابرات حفظشون کنه ازطرف من بوسشون کن اینجوری
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم خیلی محبت داری عزیز دلم