یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

سلام ما برگشتیم...

1393/4/7 11:18
نویسنده : بابا و مامان
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل و مهربونم بوسامیدوارم حال همتون خوب باشه و شاد و سلامت باشیدمحبت ما دیشب ساعت 3:15 دقیقه رسیدیم خونه دلم برا همتون تنگ شده بود خدا شاهده یاد همتون بودم و برای همه از ته دل دعا کردم الان خیلی خیلی کار دارم کارای مربوط به ماه رمضون و جمع و جور کردن وسایلی که اوردیم دیشب خیلی خسته بودمخواب نتونستم کاری انجام بدم با کلی عکس و خاطره اومدیم کارام و که انجام بدم سر فرصت میام عکسها و مطالبم و می زارم  جاتون خیلی خالی بود  خیلی خوش گذشت و خدا را شکر دلچسب دلچسب زیارت کردیم  زیباسعی می کنم زود زود بیام و کامنتهای پر مهرتون را جواب بدم و بهتون سر بزنم و همینطور عکسها را بزارم  دوستتون دارم و ممنونم به خاطر اینکه در روزهای که نبودیم پیشمون اومدید و ممنونم به خاطر تمام مهربونیهاتون بوسبوسمحبتمحبتآرام

 

پسندها (11)

نظرات (18)

مامان ناهید
7 تیر 93 12:01
سلااااااااااااااام خوش آمدید عزیزم زیارت قبول ما هم دلمون خیلی برلتون تنگ شده بود بی صبرانه منتظر پست وعکسهاتون هستیم خدارا شکر که بهتون خوش گذشته
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتتون
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
7 تیر 93 13:05
به سلامتی گلم ایشالله همیشه لباتون خندون و دلتون خالی از غم و غصه باشه منتظریم عروسکای نازتو ببینیم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان امیرحسین
7 تیر 93 13:21
سلام زیارتتون قبول.خوشحالم که حسابی خوش گذشته و زیارت دلچسبی داشتید.تولد محمد پارسای عزیز را دوباره تبریک میگم.یاسمن جونی چطوره؟فرا رسیدن ماه مهمانی خدا هم مبارک منتظر عکسهای قشنگتون هستیم.
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتتون خوبه عزیزم یاسمن هم خوبه خوبه و همینطور بر شما دوست گل و مهربونم
مامانی اریان
7 تیر 93 14:59
اخ جون منتظریم زودی بیاین دلمون تنگ شد زیارتا خییییلی قبول
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان و آیلین
7 تیر 93 16:04
سلام عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه زیارت هم قبول امیدوارم برای ما هم دعا کرده باشید .
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم عزیز دلم یاد همه دوستان گلم بودم
مامان سارا
7 تیر 93 16:09
زیارت قبوووووووووول عزیزم. من رو هم دعا کردید؟ ایشالله همیشه به زیارت و گردش
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم به یاد همه دوستان عزیزم بودم و برای بر اورده شدن حاجاتشون دعا کردم عزیز دلم
مامان ز✿ـرا
7 تیر 93 17:59
عزیزم رسیدن بخیر و زیارت قبول.ایشاله سفر هر سالتون ما منتظر مطالبتون هستیم.بوس برای فرشته های خاله که رفتن زیارت،زیارت شما فرشته ها هم قبول باشه
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون
مامان مینا
7 تیر 93 23:34
مامانی دخمل بلا
8 تیر 93 7:33
سلام دوست خوب و مهربونم ماهی سرشار از برکت و رحمت , و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم ...
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم همینطور برشما دوست گلم
مامان نگار
8 تیر 93 8:35
به به رسیدن به خیر .زیارت قبول .دلمون واستون تنگ شده .زود زود بیا و از شیطونیا و شیرین زبونیای این دو تا فرشته بگو . منتظرتونم .راستی ما رو دعا کردی ؟
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتتون ما هم ذلمون تنگ شده بودبله عزیز دلم خدا شاهده یاد همه دوستان وبلاگیمون بودم و برا همه دعا کردم
مامان روژینا
8 تیر 93 11:07
سفر بخیر عزیز دلم
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
الــنـــازجوون
8 تیر 93 18:13
رســــــــــــــــــیدن بخیرخانم مهربوننن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
خاله ی مهربون
9 تیر 93 16:33
خیلی زیاد خوش اومدین.سوغاتیا کو؟
مامانی کسرا
9 تیر 93 20:29
همیشه به زیارت بلا به دور، خدا رو شکر که خوبید
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید
مامانی ماهان جون
10 تیر 93 8:20
سلااااام عزیززززدلم،رسیدن بخیر،زیارت قبول
بابا و مامان
پاسخ
سلام قربونت بشمممنونم عزیزم
مامانی ماهان جون
10 تیر 93 8:21
من دیروز امدم اینجا تا خواستم کامنت بزارم نتم پریدامروز اومدم جبرانی
بابا و مامان
پاسخ
لطف کردی عزیزم
مامانی ماهان جون
10 تیر 93 8:23
خخخخخخخخخخخخخ منم هر روز هر روز اومدم تو وبتون،پستاتونو خوندم،،گلدوناتونو آب دادم،،جوجوهاتونو دون دادم،،منم جزو دوستای مهربونتون محسوب میشم دیگه نه ه ه ه ه ؟؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم شما که خیلی شرمندمونکردید ممنونم از محبتتونعزیز دلم دوست مهربونم
مامانی ماهان جون
10 تیر 93 8:23
ببینم سوغاتی برامون چی آوردی؟؟؟؟