یاسمن یاسمن ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته های ناز زندگی ما

پسر خیاری...

1393/3/10 17:16
نویسنده : بابا و مامان
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزمبوس اومدم بگم که مشغول سر زدن به همتون هستم الان  به چند نفر  سر زدم بقیه هم کم کم میام این دوروزه کمی گرفتار بودم محمد پارسا یه دفعه تب کردغمگین خیلی نگران شدمترسو چند بار اومدم ببرمش دکتر یه جوری دلم نبود استخاره کردم خیلی بد اومد اما پارسا همچنان تب داشت یکم خاکشیر بهش دادم که پارسا می گفت ماهی دالم می خولم (ماهی دارم می خورم)نهنگ میشد و دهنش و باز می کرد و می خورد آراماما تبش قطع نشدغمگین دارو هم می دام تا اینکه تو یه جا دیده بودم برا پایین اوردن تب از سرکه و اب استفاده کنید و پاشویه کنید همین کار و کردم کمی تبش اومد پایین بعد راجبه این که خیار کف پای بچه بزاری تبش پایین میاد همین کارو کردم  خودش می گفت (من پسله خیالی شدم) من پسر خیاری شدمخندهو بازی بازی با پارسا که خدا را شکر بهتر شد اما بازم دلم طاقت نیورد موقع خواب شیاف استامینوفن گذاشتم تو این میون دل دل می کردم برم دکتر یا نه بازم استخاره کردم  و بازم بد بود بی خیال شدم شب چند بار بیدار شدم خدا را شکر دیگه تب نکرده تا حالا حالشم خوبه داره الان بازی می کنه چند تا عکس دیشب گرفتم براتون می زارمبای بای

یاسمن نگران بالای سر داداشش

یاسمن گفت رو شکم و سرشم و رو دستاشم بزاریم دیدم پارسام خوشش اومده گذاشتم

یاسمن ادا در میورد داداشش بخندهفرشته

اینجام اوضاعه الانه که پارسا اینجا را بهم ریخت و قهر کرده چرا نمی دونم

وقتی برگشت این شکلی بودبوس

 

 

پسندها (9)

نظرات (26)

زهرا مامان ارتا
10 خرداد 93 18:30
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________ دروغ میگفتن که دردها را بزرگ که شوید فراموش می کنید درست این است : زندگی ، آنقدر درد دارد که از درد نو ، درد کهنه فراموش می شود ....
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
10 خرداد 93 18:58
الهی فداتشم نبینم بیحالی عزیزم الان بهتر شده گلم
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم خوبم خاله جون
مامان امیرحسین
10 خرداد 93 21:37
ای جانم .چرا تب خاله ایشالله که الان بهتر شده مامنی چه دلی داری چطور جرات کردیی با استخاره بچه را دکتر نبردی؟من که تا امیرحسین یه سرفه کنه فوری میبرم دکتر شایدم من خیلی ترسوم.بازم خدا را شکر که به خیر گذشته.چه جالب با خیار تبش اومده پایین.ایشالله که همیشه سالم باشند خواهر وبردار شیرین زبون.
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم اخه دو دل بودم ممنونم از محبتت
سمیه
10 خرداد 93 21:54
الهی خیاراشو
مامانی اریان
10 خرداد 93 22:40
واااااای خدا چه بانمک قهر میکنه نگاه کن اوووووو چه طوفانی کرده لباشو نیگا کلی خندیدیم
مامان محمدحسین
10 خرداد 93 23:48
عزیز دلم ... آخه چرا ؟ اینجا تو شهر ما هرکی مریض میشه هب خاطر آبه.... خوشحالم که تبش پایین اومده....
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان روژینا
11 خرداد 93 9:03
عززززززززیییییییز دل خالهچرا تب کردی فدات شم؟ نبینم بیحال باشی فدات بشممامانی مواظب گل پسرم باشیاسمنم رو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه چشم ممنونم عزیزم
مامان روژینا
11 خرداد 93 9:05
فدات شم ممنون که راهنماییم کردی
بابا و مامان
پاسخ
قابل نداشت مامان جون
مامان اهورا
11 خرداد 93 10:46
از دست این وروجکها بچه هاتون خیلی نازن خدا حفظشون کنه
بابا و مامان
پاسخ
لطف داری عزیز دلم
مامان اهورا
11 خرداد 93 10:46
ممنون از اینکه به ما سر زدین
بابا و مامان
پاسخ
شما دوست گل ما هستید دلیلی نداره پیشتون نیام
خاله شيدا و روشا
11 خرداد 93 11:36
سلام الهي بميرم ياسمن جونم نگران داداشي هست اميدوارم كه پسر خياري ما زود زود خوب شه و ديگه تب نكنه يادمه ما كه تب ميكرديم مامانم با جوشونده گل ختمي پاشويه مون ميكرد و تبمون پايين ميومد،البته پارسا جون رو دكتر ببريد بد نيستااا حداقل ميفهميد تبش بخاطر چي بوده
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم از راهنماییتون نمی دونم دودل بودم اما خدا را شکر خوب شد دیگه احتیاج به دکتر نداشت شاید به قول یکی از مامانهای گل رو دل کرده بوده
مامان نگار
11 خرداد 93 12:33
قربون این پسر خیالی بشم من که اینقدر بامزه ست.خدا رو شکر که خوب شده گل پسری
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
فریده
11 خرداد 93 13:34
آخه نازی ، خدا کنه خودمون مریض نشه ولی بچه ها همیشه سالم باشند ، نه ببخشید ، نع خودمون مریض بشیم نه بچه هامون
بابا و مامان
پاسخ
همیشه سلامت باشی خاله جونم
مامان مینا
11 خرداد 93 14:03
آخی غزیزم بلا به دور باشهمامانی آخه چرا دکتر نبردی اینجوری خیالت راحت تر میشه..
بابا و مامان
پاسخ
بله مامان اگه دکتر می بردم خیالم راحت میشد نمی دونم دو دل بودم استخاره کردم بد اومد اما خوب شد نبردم باور کنید اثری از اثار بیماری توش نبود
فاطمه مامان گلها
11 خرداد 93 15:24
نااااااااااااازی
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
11 خرداد 93 16:05
سلام خانومی گل خوبی؟ پارسابهترشدعزیزم؟ یاسمین جونو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنونم بله خدا را شکر خوبه
خاله ی مهربون
11 خرداد 93 17:47
هووووووووه چه همه عکس.بووووووووووس
مامان پریسا
12 خرداد 93 0:10
آخی چقدر شیرین بغض کرده، الهی. شاید رودل داشته که تب کرده، یکم بارهنگ بجوشونی این جور مواقع زود رو دل رو می‌کنه.
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم شاید ممنونم از راهنماییتون
ستارگان آسمان من
12 خرداد 93 3:22
سلاممم...وای من خیلی از تب بدم میاد...خدارو شکر که خوب شد گل پسر
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامان آرش و آیناز
12 خرداد 93 10:45
الهی فداش عزیزممممم آینازهم چندروزی بود همینطور شد ولی خدارو شکر الان خوبه ایشالا خوبه خوب بشه گل پسری
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم عزیزم ایشالاه همیشه سلامت باشند
مامان جون مهناز
12 خرداد 93 11:09
الهی قلبونش چلا تب کلدی پسملی عزیزم فداش الهی فدای دخملی برم من نگران همبازیشه عزیزم ما اپیبم با تولد دخملی
بابا و مامان
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان روژینا
12 خرداد 93 11:47
عزیزم سلامپس چرا امروز نیستی؟ حال محمد پارسا چطوره؟ نکنه دوباره تب کرده؟ بهم خبر بده نگرانش شدم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که نگران میشی حال پارسا همون روز خوب شد مهمون داشتم مهمونی بودم دوستتون دارم و ممنونم که به فکرمون بودید عزیزم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
12 خرداد 93 12:21
خانومی کجایی چرا از شیرین کاریای فرشته هات نمینویسی دلمون برات تنگ شده پسمل نازت بهتر شده
بابا و مامان
پاسخ
عزیز دلم ممنونم از مهربونیت پارسا همون روز خوب شداین دو سه روزه مهمون داشتم مهمونی بودم دوستتون دارم و ممنونم که یادمون بودی
فریده
12 خرداد 93 14:18
امروز نبودی ، کجا هستی ؟ پارسا جون بهتر شده ؟ نگران هستم زود زود بهمون خبر بده
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم از محبتتون پارسا فردای همون روز خوب شد عزیزم لطف کردید شرمنده مهربونیتون عزیزم
مامان ز✿ـرا
12 خرداد 93 14:27
فدای پسله خیالی بشمعزیزم نبینم تب کنی.یاسمن نگرانه ولی چه ژستی گرفتهخانمی من یه جا خوندم وقتی بچه تب داره،پیاز کف پایش بذارید،عفونتا رو جذب میکنه و سریع تبو پایین میارهای شیطون بلا،خدا رو شکر که زودی خوب شدی
بابا و مامان
پاسخ
خدا نکنه ممنونم عزیزم راهنمایی خوبی بود لطف کردید
الــنـــازجوون
12 خرداد 93 21:01
آخی الهی بمیرمممممممممممم پارسا جونم....خداروشکر که بهترشدی عزیز دلم خاله جوووون.....چه خواهر خوبی داری بالاسرت نشسته و نگرانت بوده برای خندوندنت چیکارا که نکرده......عزیززززززززززززززم میبوسمتون
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم